Καλησπέρα σας. Είμαι κάτοχος ενός ACER TM 5335 και έχω μερικές απορίες περί δικτύωσης με USB MODEM.
1. Χρησιμοποιούσα ένα Χρησιμοποιούσα HUAWEI k4505 (με σύνδεση Vodafone) και ξαφνικά έπαψε να το αναγνωρίζει το λαπτοπ, έκανα "τράμπα" σε ένα στικακι της Cosmote, το Alcatel X200 το οποίο αναγνωρίζεται κανονικά, συνδέεται κανονικά αλλά μόνο σε απλό GSM. από το MANAGER έκανα τη ρύθμιση για λήψη μόνο από 3G αλλά αποτυγχάνει να συνδεθει.
Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει???
ευχαριστώ για το χρόνο σας...



