Πρόβλημα με HP pavilion ze4900  Το θέμα επιλύθηκε

...κάρτες δικτύου, modems, προβλήματα internet
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα των εντολών στο τερματικό :
lspci -nn
lsusb
rfkill list

Re: Πρόβλημα με HP pavilion ze4900  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό snooz » 19 Δεκ 2009, 05:11

Το προβλημα λυθηκε , μπροστα στα ματια μου ηταν και δεν το βλεπα :angel: φταιει μαλλον που ειμαι λιγο ανιδεος!Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια :D
Γνωσεις Linux : Αρχαριος | Προγραμματισμος : Οχι | Αγγλικα : Μετρια
Laptop : Ubuntu 9.10 Karmic Koala i386 | CPU : Intel Centrino Mobile Technology 1,5 GHz | RAM : 256 Mb | GRAPHIC CARD : ???? | HD : 40 Gb
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
snooz
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 18 Δεκ 2009, 18:12
Τοποθεσία: Giannena
IRC: sNooz
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Δικτύου (Ethernet, WiFi, Bluetooth) / Internet