Καλησπέρα! Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ το Kubuntu και έτσι εγκατέστησα το 9.10 σε ένα partition από περιέργια...
Οφείλω να ομολογήσω ότι εντυπωσιάστηκα απ' το πόσο λειτουργικό και όμορφο είναι, αν και βαρύ... Προσωπικά το βρήκα πολύ καλύτερο από οποιαδήποτε "παραλλαγή" του Ubuntu.
Συνάντησα ένα μόνο πρόβλημα το οποίο είναι και απ' τα πιο σημαντικά για εμένα... Δεν έχω σταθερή πρόσβαση στο internet, χρησιμοποιώ το internet on the go της Cosmote. Σε οποιοδήποτε άλλο *-Ubuntu βασισμένο σε 9.04, όλα ήταν εύκολα, έβαζα το usb modem, εμφανιζόταν ο οδηγός, επέλεγα Cosmote και... ετοιμο! Τώρα, με το Kubuntu 9.10, μόλις βάζω το usb modem, το αναγνωρίζει σαν συσκευή και... αυτό είναι όλο! Ούτε οδηγός εγκατάστασης, ούτε χειροκίνητα βρήκα άκρη, τίποτα... Γνωρίζει κανείς τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ!


