Πριν 2 χρόνια αγόρασα την εξής μηχανή Hp Pavillion dv6386eu, είχε vista μέσα και όλα cool (σχετικό),
Μετά από 1,5 χρόνο που είχα το laptop μια μέρα το ανοίγω και ....ΤΣΟΥΠ! Δεν διαβάζει κάρτα δικτύου το πρωτόκολλο για wireless!
OMG λέω, συνδέομαι με ethernet... και είχα λιώσει στα φόρουμ και στη ιστοσελίδα της HP που έχει τους drivers... anyway.. κόλαση το θέμα.
Μια άλλη μέρα ξανά ανοίγω το laptop και... ΤΣΟΥΠ! Πάει και το ethernet.............................................
Το δίνω σε ένα τεχνικό υπολογιστών, φίλο του πατέρα μου και του λέω: "Φίλος, βάλε μου xp μπας και σωθούμε..."
Μετά από καμιά βδομάδα με παίρνει τηλ και με λέει "Φίλε τζίφος η φάση για xp δεν παίζει driver ούτε για δείγμα.." (δεν λειτουργούσαν οι μισές συσκευές όταν έβαζες xp)
Anyway.. ένας συμφοιτητής μου με είχε πεί για το ubuntu και τα έβαλα και... ΤΣΟΥΠ! DRIVERS για ethernet κατευθείαν
Από όσα έχω διαβάσει στο internet αυτό το πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο το έχουν και όλοι όσοι έχουν αυτό το μοντέλο, η κάρτα δικτύου πήγε περίπατο...
Αυτό που σκεφτόμουν είναι μήπως υπάρχει τρόπος να ξυπνήσω το πρωτόκολλο για το wireless τώρα που έχω ubuntu στο laptop
Υ.Γ :Το laptop δεν είναι ο υπολογιστής που περιγράφω στην υπογραφή μου.





