παιδιά σας ευχαριστώ πολύ κατ'αρχήν για την βοήθεια σας αλλά πάνω δεξιά δεν μου εμφανίζει τίποτα ούτε για modem ούτε για σύνδεση στο internet.
έγραψε:uname -r
lspci -nn
lsusblsmodifconfig
Όσο για τις εντολές αυτές τις έβαλα στο τερματικό αλλά δεν είδα καμία διαφορά.
Έννοείς αν είναι 32bit ή 64bit?Είναι στα 32bit οπότε αν κατάλαβα καλά θα χρειαστώ την πρώτη εφαρμογή?Και αφού την εγκαταστήσω μετά τι άλλο πρέπει να κάνω?
Πάντως απ'ότι βλέπω το λαμπάκι του modem σταθεροποιείται,πράγμα που σημαίνει ότι το αναγνωρίζει και βρίσκει και την γραμμή του adsl (χωρίς όμως να βγάζει καμία ένδειξη πάνω δεξιά),όμως λογικά θα πρέπει να χρειάζεται και κάποιες ρύθμίσεις
π.χ. κάπως θα πρέπει να δώσω username και password.
(παιδιά sorry αν σας φαινομαι πολύ άσχετος αλλά είμαι)