Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

...κάρτες δικτύου, modems, προβλήματα internet
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα των εντολών στο τερματικό :
lspci -nn
lsusb
rfkill list

Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό jimkal » 31 Ιούλ 2010, 02:56

Πρόσφατα εκανe η αδερφη μου μια σύνδεση conn-x, προσπαθωντας ομως να συνδεσω το router σε ubuntu 10.04 δεν μπορω με τιποτα! Μου βγαζει ενα eth0 οτι η συνδεση επιτευχθηκε αλλα δεν μπορω να δω καμια σελιδα! κανονικα δεν επρεπε αφου το συνδεσα μεσω ethernet να γινουν όλα αυτόματα? το cd δεν μπορω να το τρεξω μεσα απο το linux για να βαλω τους κωδικους! και δεν γνωριζω καθολου πως να κανω μια καινουργια συνδεση μεσα απο linux! πηρα βεβαια και τηλ στον οτε αλλά μου ελεγαν οτι να ναι χωρις καποια λυση στο προβλημα μου! Σας παρακαλώ βοηθειστε με δεν γνωριζω καθολου πως να το κανω! Σας ευχαριστω εκ των προτερων!

Α! και ξεχασα να σας πω οτι το router ειναι μαρκας comtrend!
jimkal
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2010, 20:00
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό hlias » 31 Ιούλ 2010, 04:10

Πρέπει να μπεις στην σελίδα του router και να κάνεις τις ρυθμίσεις από εκεί... λογικά την σελίδα του router την αναφέρει το εγχειρίδιο που ήταν μαζί μέσα στο κουτί του router.

Με μια γρήγορη ματιά για να βρω την σελίδα του router σου είδα ότι τα περισσότερα comtrend routers έχουν την http://10.0.0.2/
Δοκίμασε να μπεις σε αυτήν. Λογικά θα σου ζητήσει κωδικό και username... τα οποία από default είναι admin/admin.
Αγγλικά ελπίζω να ξέρεις για να μπορέσεις να κάνεις τις ρυθμίσεις.
Γνώσεις ⇛ Linux: Κανονικό ┃ Προγραμματισμός: Μέτρια ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ ubuntu 11.04 32bit σε Netbook HP Mini 210
Προδιαγραφές ⇛ Intel Atom(R) N450 1.66GHz │ 1GB RAM │ Broadcom 4312 │ Intel GMA 3150 │
hlias
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2009, 17:05
Τοποθεσία: Ξάνθη, Θράκη
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό the_eye » 31 Ιούλ 2010, 04:11

καταρχάς δες τι ip έχεις πάρει από το dhcp του router με
ifconfig
αν δεις κάτι τέτοιο
Κώδικας: Επιλογή όλων
eth0 Link encap:Ethernet HWaddr 00:16:6f:3d:63:38
inet addr:[b]192.168.2.2[/b] Bcast:192.168.2.255 Mask:255.255.255.0
inet6 addr: fe80::216:6fff:fe3d:6338/64 Scope:Link
UP BROADCAST RUNNING MULTICAST MTU:1500 Metric:1
RX packets:27892 errors:0 dropped:0 overruns:0 frame:0
TX packets:22855 errors:0 dropped:5 overruns:0 carrier:0
collisions:0 txqueuelen:1000
RX bytes:32543110 (32.5 MB) TX bytes:2969717 (2.9 MB)
Interrupt:22 Memory:c4005000-c4005fff

Συμένει ότι έχεις την ip 192.168.2.2 και λειτουργεί ο dhcp στο router, κατόπιν δώσε ip route για να δεις την ip του router
Κώδικας: Επιλογή όλων
192.168.2.0/24 dev eth1 proto kernel scope link src 192.168.2.2 metric 2
default via [b]192.168.2.1[/b] dev eth1 proto static


Ο router μου έχει ip 192.168.2.1, άρα ανοίγω τον firefox βάζω την ip αυτή και μπαίνω στο router για ρυθμίσεις.
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό jimkal » 31 Ιούλ 2010, 10:01

Καταρχην να ευχαριστησω για τις αμεσες απαντησεις, ο router εχει την ip 192.168.1.1 και μου βγαζει ενα πλαισιο για username και password τους! Βασικα ναι εχετε δικιο το username καιτ το pass το γραφει στο εγχειριδιο ειναι για user Administrator και pass OteAdmin υστερα οταν θα μπω εκει μεσα...τι ρυθμισεις θα πρεπει να κανω?να βάλω τους κωδικους που με δωσαν απο τον οτε ή δεν χρειάζεται?τι πρεπει να κανω πρωτα απο όλα? πρεπει να ρυθμίσω κατι συγκεκριμένο?
jimkal
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2010, 20:00
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό jim137 » 31 Ιούλ 2010, 14:00

ποίο ροοτερ είναι?
θά ψάξεις κάποια επιλογή Internet Connection
εκεί θα βάλεις τους κωδικούς του οτε !
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 31 Ιούλ 2010, 15:28

Τα router που δίνονται από τους παρόχους στην Ελλάδα είναι προρυθμισμένα. Θεωρητικά δε χρειάζονται καμία ρύθμιση. Βέβαια δεν είχα ποτέ conn-X, οπότε μπορεί να είναι και η εξαίρεση.

1) Με το ίδιο router, μπαίνεις στο internet από άλλο μηχάνημα? (π.χ. μηχάνημα με win)

2) Αφού μπεις στο menou του router ψάξε για κάποια επιλογή που λέει adsl status ή κάτι τέτοιο και δες αν όντως έχει επιτευχθεί σύνδεση με net.

3) Επίσης από τα λαμπάκια που ανάβουν πάνω στο router, βλέπεις ότι έχεις σύνδεση ?

4) Εν τέλει, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρει το support της otenet για να σου πουν αν και ποιες ρυθμίσεις χρειάζονται

5) Μήπως έχεις πειράξει τίποτα ρυθμίσεις στο system --> preferences ---> network connections?

6) Δώσε στο terminal
Κώδικας: Επιλογή όλων
ifconfig
και κάνε εδώ copy/paste το output
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό jimkal » 31 Ιούλ 2010, 17:30

μπηκα στο router εβαλα τους κωδικους, εκανα save...reboot το router αλλα και παλι δεν μου ανοιγει καποια σελιδα! Αυτη τη στιγμη δεν μπορω να κανω ifconfig γιατι ειμαι σε αλλο υπολογιστη αλλα θα το κανω συντομα. Δεν εχω πειραξει τιποτα απο το linux μεσα οσο αφορα τις συνδεσεις δικτυου, ολα αναγνωριστηκαν απο μονα τους, με την βοηθεια σας μπηκα στο router εβαλα τους κωδικους αλλα οπως φαινεται παιζει κατι αλλο. Δεν ξερω τι αλλο να κανω, παντως μου βγαζει στις συνδεσεισ eth0 και οτι η συνδεση επιτευχθει. Τα λαμπακια στο router αναβουν ολα εκτος απο το usb που ειναι λογικο αφου το χω συνδεσει μεσω ethernet! Παιζει κατι αλλο παιδια? Σας ευχαριστω για το ενδιαφερον που δειχνετε!
jimkal
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2010, 20:00
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 31 Ιούλ 2010, 17:32

Απάντησε στο ερώτημα 1 please.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό jimkal » 31 Ιούλ 2010, 18:16

σορυ που δεν απαντησα ναι εχω δοκιμασει με ενος φιλου μου το φορητο ο οποιος εχει vista αλλα και παλι τιποτα, εβγαλε ενα θαυμαστικο κατω δεξια στις συνδεσεις οτι και καλα εχω περιορισμενη προσβασιμοτητα, αλλα δεν εμπαινε και παλι. Μηπως φταιει το router? να τους πω για αντικατασταση? αλλα και παλι το προβλημα δεν νομιζω να ναι το router
jimkal
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2010, 20:00
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα σύνδεσης με router της conn-x

Δημοσίευσηαπό siopi » 31 Ιούλ 2010, 21:09

Αν και ολίγον άκυρον με το ΛΣ,τσέκαρε τις ενδείξεις από τα λαμπάκια.Αν το link(λινκ) αναβοσβήνει σε τακτά χρονικά διαστήματα , πχ.Μένει κλειστό για 5 δευτερόλεπτα και ανοιχτό για 1,τότε πρέπει να καλέσεις 133 ή 122 ή κάτι τέτοιο του ΟΤΕ να πεις ότι υπάρχει πρόβλημα με την σύνδεση .
Αν το φωτάκι του Λινκ είναι όλη την ώρα αναμένο τότε σημαίνει ότι έχεις Ιντερνετ οπότε πρέπει να φταίνε οι ρυθμίσεις.

Επίσης πως συνδέεσαι στο Ιντερνετ?Ασύρματα,ενσύρματα(αν ενσύρματα είναι ανοιχτό το λαμπάκι της Ethernet?)?
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Ελάχιστα ┃ Αγγλικά: Μέτρια
Spoiler: show
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS
Προδιαγραφές ⇛ intel Pentium E5300 2x2,6Ghz │ 2GB │ 128Mb intel chipset │ Air-live usb adapter Turbo-G │19" 1440x900
Άβαταρ μέλους
siopi
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: 17 Ιουν 2010, 17:59
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Δικτύου (Ethernet, WiFi, Bluetooth) / Internet