Πρόσφατα εκανe η αδερφη μου μια σύνδεση conn-x, προσπαθωντας ομως να συνδεσω το router σε ubuntu 10.04 δεν μπορω με τιποτα! Μου βγαζει ενα eth0 οτι η συνδεση επιτευχθηκε αλλα δεν μπορω να δω καμια σελιδα! κανονικα δεν επρεπε αφου το συνδεσα μεσω ethernet να γινουν όλα αυτόματα? το cd δεν μπορω να το τρεξω μεσα απο το linux για να βαλω τους κωδικους! και δεν γνωριζω καθολου πως να κανω μια καινουργια συνδεση μεσα απο linux! πηρα βεβαια και τηλ στον οτε αλλά μου ελεγαν οτι να ναι χωρις καποια λυση στο προβλημα μου! Σας παρακαλώ βοηθειστε με δεν γνωριζω καθολου πως να το κανω! Σας ευχαριστω εκ των προτερων!
Α! και ξεχασα να σας πω οτι το router ειναι μαρκας comtrend!




