προβλημα με wlan0

...κάρτες δικτύου, modems, προβλήματα internet
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα των εντολών στο τερματικό :
lspci -nn
lsusb
rfkill list

προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό valium » 22 Απρ 2012, 21:23

καλησπέρα,
είμαι καινούργιος στο forum.
Έχω πρόβλημα με το ασύρματο δίκτυο,αδυναμει να ξεκινήσει.
Να σας πω πως έχει η ιστορία
έκανα αναβάθμιση απο την 10.04 σε 12.04 με τη χρήση της εντολής:
Κώδικας: Επιλογή όλων
update-manager -d

αφού όλα κύλησαν ομαλά έκανα όλα τα updates,restart κτλ.
όλα δουλεύανε ρολόι ήμουν συνδεδεμένος ασύρματα έκλεισα το pc.
αργότερα το βράδυ αφού άνοιξα το pc ασύρματο καπουτ!
καμιά ιδέα τίποτα?

τα αποτελέσματα των εντολών:
Κώδικας: Επιλογή όλων
iwconfig
lo no wireless extensions.

wlan0 IEEE 802.11bg ESSID:off/any
Mode:Managed Access Point: Not-Associated Tx-Power=off
Retry long limit:7 RTS thr:off Fragment thr:off
Power Management:off

eth0 no wireless extensions.


Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo ip link set wlan0 up
RTNETLINK answers: Operation not possible due to RF-kill


Κώδικας: Επιλογή όλων
rfkill list all
0: phy0: Wireless LAN
Soft blocked: no
Hard blocked: yes


Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo lshw -C network
*-network:0
description: Network controller
product: BCM4318 [AirForce One 54g] 802.11g Wireless LAN Controller
vendor: Broadcom Corporation
physical id: 5
bus info: pci@0000:06:05.0
version: 02
width: 32 bits
clock: 33MHz
capabilities: bus_master
configuration: driver=b43-pci-bridge latency=64
resources: irq:9 memory:c0200000-c0201fff
*-network:1
description: Ethernet interface
product: RTL-8169 Gigabit Ethernet
vendor: Realtek Semiconductor Co., Ltd.
physical id: 7
bus info: pci@0000:06:07.0
logical name: eth0
version: 10
serial: 00:16:d3:48:9f:23
size: 100Mbit/s
capacity: 1Gbit/s
width: 32 bits
clock: 66MHz
capabilities: pm bus_master cap_list rom ethernet physical tp mii 10bt 10bt-fd 100bt 100bt-fd 1000bt 1000bt-fd autonegotiation
configuration: autonegotiation=on broadcast=yes driver=r8169 driverversion=2.3LK-NAPI duplex=full firmware=N/A ip=192.168.10.3 latency=64 link=yes maxlatency=64 mingnt=32 multicast=yes port=MII speed=100Mbit/s
resources: irq:23 ioport:a000(size=256) memory:c0202000-c02020ff memory:40000000-4001ffff
*-network DISABLED
description: Wireless interface
physical id: 1
logical name: wlan0
serial: 00:16:cf:9d:49:6a
capabilities: ethernet physical wireless
configuration: broadcast=yes driver=b43 driverversion=3.2.0-23-generic firmware=410.2160 link=no multicast=yes wireless=IEEE 802.11bg


Κώδικας: Επιλογή όλων
lsmod
Module Size Used by
nls_iso8859_1 12617 1
nls_cp437 12751 1
vfat 17308 1
fat 55605 1 vfat
bnep 17830 2
rfcomm 38139 0
bluetooth 158438 10 bnep,rfcomm
parport_pc 32114 0
ppdev 12849 0
dm_crypt 22528 0
snd_hda_codec_realtek 174055 1
snd_hda_intel 32765 3
snd_hda_codec 109562 2 snd_hda_codec_realtek,snd_hda_intel
snd_hwdep 13276 1 snd_hda_codec
snd_pcm 80845 2 snd_hda_intel,snd_hda_codec
arc4 12473 2
b43 342643 0
snd_seq_midi 13132 0
mac80211 436455 1 b43
snd_rawmidi 25424 1 snd_seq_midi
binfmt_misc 17292 1
snd_seq_midi_event 14475 1 snd_seq_midi
snd_seq 51567 2 snd_seq_midi,snd_seq_midi_event
snd_timer 28931 2 snd_pcm,snd_seq
snd_seq_device 14172 3 snd_seq_midi,snd_rawmidi,snd_seq
cfg80211 178679 2 b43,mac80211
snd 62064 15 snd_hda_codec_realtek,snd_hda_intel,snd_hda_codec,snd_hwdep,snd_pcm,snd_rawmidi,snd_seq,snd_timer,snd_seq_device
joydev 17393 0
soundcore 14635 1 snd
pcmcia 39791 0
acer_wmi 23612 0
sparse_keymap 13658 1 acer_wmi
yenta_socket 27428 0
shpchp 32325 0
pcmcia_rsrc 18367 1 yenta_socket
i2c_piix4 13093 0
bcma 25651 1 b43
snd_page_alloc 14115 2 snd_hda_intel,snd_pcm
psmouse 87140 0
serio_raw 13027 0
k8temp 12905 0
wmi 18744 1 acer_wmi
pcmcia_core 21511 3 pcmcia,yenta_socket,pcmcia_rsrc
mac_hid 13077 0
lp 17455 0
parport 40930 3 parport_pc,ppdev,lp
usbhid 41906 0
hid 77367 1 usbhid
radeon 729591 2
ttm 65344 1 radeon
drm_kms_helper 45466 1 radeon
drm 197692 4 radeon,ttm,drm_kms_helper
ssb 50691 1 b43
i2c_algo_bit 13199 1 radeon
r8169 56321 0
ati_agp 13242 0
pata_atiixp 12999 2
video 19068 0
usb_storage 39646 2




το κουμπι που ανοιγει το wifi δεν λειτουργει
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Ubuntu 12.04 precise 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-22-generic
3 AMD Turion 64 Mobile Technology ML-37 ‖ RAM 873 MiB ‖ Acer Aspire 5040
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI RS482 [Radeon Xpress 200M] [1002:5975]
5 eth0: Realtek RTL-8169 Gigabit Ethernet [10ec:8169] (rev 10)
valium
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Απρ 2012, 20:37
Εκτύπωση

Re: προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό modenas88 » 22 Απρ 2012, 21:43

valium έγραψε:
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo ip link set wlan0 up
RTNETLINK answers: Operation not possible due to RF-kill


Κώδικας: Επιλογή όλων
rfkill list all
0: phy0: Wireless LAN
Soft blocked: no
Hard blocked: yes


Από εδώ φαίνεται ότι δεν έχεις ενεργοποιήσει το wifi από το κουμπί πάνω στην συσκευή του φορητού. Ενεργοποίησέ το.
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Λίγο (Pascal>mysql>html>uml>C) ┃ Αγγλικά: Καλά
Διανομές ⇛ Ubuntu 12.04 64-bit [κανονική εγκατάσταση, ΌΧΙ wubi] +..
Προδιαγραφές ⇛ Pentium IV 64-bit!│ RAM 3GB │ GeForce 6200 TurboCache │ HD Audio │ TFT 19"
# < Τί είναι το Linux; >_&&_< Γιατί το Linux είναι καλύτερο? >_&&_< Κάτι δεν πάει καλά με τα Vista >
Αν είσαι αρχάριος στο Ubuntu, ακούμπησε το ποντίκι στην λέξη... drivers ;)
Άβαταρ μέλους
modenas88
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 22:21
Εκτύπωση

Re: προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό valium » 22 Απρ 2012, 21:46

valium έγραψε:το κουμπι που ανοιγει το wifi δεν λειτουργει
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Ubuntu 12.04 precise 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-22-generic
3 AMD Turion 64 Mobile Technology ML-37 ‖ RAM 873 MiB ‖ Acer Aspire 5040
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI RS482 [Radeon Xpress 200M] [1002:5975]
5 eth0: Realtek RTL-8169 Gigabit Ethernet [10ec:8169] (rev 10)
valium
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Απρ 2012, 20:37
Εκτύπωση

Re: προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό modenas88 » 22 Απρ 2012, 21:57

valium έγραψε:
valium έγραψε:το κουμπι που ανοιγει το wifi δεν λειτουργει

Πίεσέ το μερικές φορές.

Έλεγξε αν έχεις εγκατεστημένο το πακέτο firmware-b43-installer. Αν όχι, τότε εγκατέστησέ το. Και μια επανεκκίνηση.

υ.γ: Καλώς ήρθες :)
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Λίγο (Pascal>mysql>html>uml>C) ┃ Αγγλικά: Καλά
Διανομές ⇛ Ubuntu 12.04 64-bit [κανονική εγκατάσταση, ΌΧΙ wubi] +..
Προδιαγραφές ⇛ Pentium IV 64-bit!│ RAM 3GB │ GeForce 6200 TurboCache │ HD Audio │ TFT 19"
# < Τί είναι το Linux; >_&&_< Γιατί το Linux είναι καλύτερο? >_&&_< Κάτι δεν πάει καλά με τα Vista >
Αν είσαι αρχάριος στο Ubuntu, ακούμπησε το ποντίκι στην λέξη... drivers ;)
Άβαταρ μέλους
modenas88
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 22:21
Εκτύπωση

Re: προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό simosx » 22 Απρ 2012, 22:12

Ελπίζω να είναι θέμα με το firmware οπότε μπορεί να λυθεί γρήγορα.

Είναι πιθανό όμως να είχες παλαιότερα τον οδηγό ndiswrapper για την ασύρματη κάρτα δικτύου, ενώ τώρα με το 12.04 να βάζει το Ubuntu τον ανοικτό οδηγό, οπότε και σέβεται τυχόν ρυθμίσεις rfkill (και μπορεί να το BIOS να μην ενημερώνει σωστά και να θέτει rfkill).

Μια άλλη παραλλαγή είναι να υπάρχει κάποιο ζήτημα με το άρθρωμα πυρήνα acer-wmi, που είναι το άρθρωμα που σχετίζεται με τους υπολογιστές Acer.
Αν δε βρεις περισσότερες διεξόδους εδώ, ψάξε για «rfkill Acer Aspire 5040» στο διαδίκτυο για περισσότερα.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό valium » 22 Απρ 2012, 22:15

το εγκατέστησα και πάλι τίποτα.
καλώς σας βρήκα σύντροφοι!
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Ubuntu 12.04 precise 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-22-generic
3 AMD Turion 64 Mobile Technology ML-37 ‖ RAM 873 MiB ‖ Acer Aspire 5040
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI RS482 [Radeon Xpress 200M] [1002:5975]
5 eth0: Realtek RTL-8169 Gigabit Ethernet [10ec:8169] (rev 10)
valium
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Απρ 2012, 20:37
Εκτύπωση

Re: προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό dim459 » 22 Απρ 2012, 22:15

Έχουμε την ίδια κάρτα.
Εκτός από το πακέτο που σου γράφει ο modenas88 βάλε και το b43-fwcutter και μετά επανεκκίνηση.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Re: προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό valium » 22 Απρ 2012, 22:17

είναι ήδη εγκατεστημένο κι αυτό
1 Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Μέτριος
2 Ubuntu 12.04 precise 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.2.0-22-generic
3 AMD Turion 64 Mobile Technology ML-37 ‖ RAM 873 MiB ‖ Acer Aspire 5040
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI RS482 [Radeon Xpress 200M] [1002:5975]
5 eth0: Realtek RTL-8169 Gigabit Ethernet [10ec:8169] (rev 10)
valium
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 22 Απρ 2012, 20:37
Εκτύπωση

Re: προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό modenas88 » 22 Απρ 2012, 22:27

Δώσε μας το αποτέλεσμα της εντολής:
Κώδικας: Επιλογή όλων
lspci -nnk | grep -A 3 -i wireless

, για να δούμε το ID της κάρτας σου, αλλά και τον «οδηγό» που χρησιμοποιεί τώρα.

Επίσης, αν η εντολή με το rfkill που έδωσες πριν, εμφανίζει διαφορετικά αποτελέσματα, τότε δώσε και αυτή!
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Λίγο (Pascal>mysql>html>uml>C) ┃ Αγγλικά: Καλά
Διανομές ⇛ Ubuntu 12.04 64-bit [κανονική εγκατάσταση, ΌΧΙ wubi] +..
Προδιαγραφές ⇛ Pentium IV 64-bit!│ RAM 3GB │ GeForce 6200 TurboCache │ HD Audio │ TFT 19"
# < Τί είναι το Linux; >_&&_< Γιατί το Linux είναι καλύτερο? >_&&_< Κάτι δεν πάει καλά με τα Vista >
Αν είσαι αρχάριος στο Ubuntu, ακούμπησε το ποντίκι στην λέξη... drivers ;)
Άβαταρ μέλους
modenas88
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 22:21
Εκτύπωση

Re: προβλημα με wlan0

Δημοσίευσηαπό dim459 » 22 Απρ 2012, 22:30

Έχεις το live cd της 12.04 ;
Στο live έχεις ασύρματο ;
Αν όχι ενώ τρέχει το live συνδέσου με ethernet, βάλε τα πακέτα που είπαμε και δοκίμασε τον διακόπτη.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αν μου δώσεις οδηγίες σε τερματικό δεν τρομάζω ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου┃ Αγγλικά: Εξαιρετικά
Λειτουργικό : Kubuntu 24.04 64bit.
Συσκευές-> Πάρα πολλές, θα στο γράψω ανά περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
dim459
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3784
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 19:28
Τοποθεσία: Bόρεια Αττική
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Δικτύου (Ethernet, WiFi, Bluetooth) / Internet