Δεν έχω internet (baudtec modem router)  Το θέμα επιλύθηκε

...κάρτες δικτύου, modems, προβλήματα internet
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα των εντολών στο τερματικό :
lspci -nn
lsusb
rfkill list

Δεν έχω internet (baudtec modem router)

Δημοσίευσηαπό billy » 10 Ιουν 2009, 11:35

Γειά χαρά σε όλα τα μέλη του forum.
Αφού κουράστηκα από τα windows xp είπα να δοκιμάσω το ubuntu 9.04. Αφού το εγκατέστησα έκανα μια αναβάθμιση του μοντεμ από το "περίφημο" sagem fast 800 usb σε ένα baudtec modem router ενσύρματο που δίνει ο ΟΤΕ. Μόλις το συνέδεσα αναγνωρίστηκε και μου δείχνει ότι είναι σε σύνδεση, δεν έχω όμως ίντερνετ (δεν μπορώ να κάνω πλοήγηση). Πείτε μου σας παρακαλώ με απλά λόγια γιατί είμαι άσχετος τι πρέπει να κάνω για να μπορέσω να μπω στο ίντερνετ. Που πρέπει να δηλώσω τους κωδικούς μου (username και password) του conn-x? ; Έχει αναγνωριστεί σύνδεση wired(lan), πρέπει να δημιουργήσω και dsl?
Ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη για την ταλαιπωρία που σας βάζω αλλά όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα άκρη.
Τελευταία επεξεργασία από billy και 10 Ιουν 2009, 14:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
billy
babeTUX
babeTUX

Εκτύπωση

Re: Δεν έχω internet  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό sudobash » 10 Ιουν 2009, 11:45

Καταρχήν δε χρειάζεται να δημιουργήσεις σύνδεση dsl, αρκεί το δίκτυο. Στο manual του router σου γράφει σε ποια διεύθυνση βρίσκεται το web interface του (λογικά θα είναι στη http://192.168.1.1 ). Μπες εκεί και ρύθμισε τους κωδικούς σου.
Ubuntu 9.10 32bit | 2 x Intel Core 2 Duo T5500 @ 1.66GHz | 2GB DDR2 RAM | Intel 950 Graphics
Richard Stallman wrote the compiler God used. The Big Bang was the Universe's first segfault.
Άβαταρ μέλους
sudobash
daemonTUX
daemonTUX

Εκτύπωση

Re: Δεν έχω internet (Λύθηκε)

Δημοσίευσηαπό billy » 10 Ιουν 2009, 14:59

Ευχαριστώ πολύ. Το πρόβλημα λύθηκε.
billy
babeTUX
babeTUX

Εκτύπωση

Re: Δεν έχω internet (baudtec modem router)