Πρίν 2 μέρες έβαλα το ubuntu 9.10 μαζι με τα ήδη προεγκατεστημένα windows xp sp3 (φοβερός ο οδηγός του ftso).
Το πρόβλημα είναι οτι το ιντερνετ είναι τρελα αργό, σε αντίθεση με τα windows. Ενδεικτικά το download είναι στο max 60kb/s σε αντίθεση με τα windows που πιάνω υπο νορμαλ συνθήκες 1,2mb/s. Μερικές φορές πέφτει στα 500bytes!!! Για streaming δεν το συζητάμε καν.
Πιστεύω οτι δεν είναι θέμα λογισμικού, αλλά θέμα hardware καθώς είχα κατεβάσει το amsn και το άφησα να κάνει sign in ένα δεκάλεπτο χωρίς επιτυχία. Η κάρτα δικτύου που χρησιμοποιώ είναι αυτή ( http://www.plaisio.gr/Computers/Hardwar ... WN821N.htm )
Moντέλο router δυστυχώς δεν ξέρω, μου δίνει ο σπιτονοικοκύρης μου ιντερνετ και δεν το έχω δεί ποτέ




