Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

...κάρτες δικτύου, modems, προβλήματα internet
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Για την ευκολότερη επίλυση του προβλήματός σας.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα των εντολών στο τερματικό :
lspci -nn
lsusb
rfkill list

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό Dstil » 11 Ιουν 2010, 22:12

Λοιπον! Επαθα εγκεφαλικο με το μπλέξιμο.... :wtf: :shock: :(
Alcatel x200 το στικ.

Κατεβασα το usb_modeswitch οπου με βαση http://www.draisberghof.de/usb_modeswitch/#hardware θα επρεπε να λειτουργει αμεσως.

Εχω κολλησει στο οτι με τις πληροφοριες που μου ειπαν και απο την Cosmote (διστακτικοι γιατι δεν υποστηριζουν Linux) δεν λειτουργει.
Προσοχη αν συπληρωσω το πεδιο "Δικτυο" χειροκινητα δεν πατιεται μετα το "Εφαρμογη". Πρεπει να το αφησω κενο...ετσι κι αλλιως το εχει παρει οταν οριζε την συνδεση και εδωσα και το APN (internet λεει η Cosmote 3g-internet βγαζει μονο του αυτοματα)
(Πως ανεβαζω screenshot βρε παιδια;)

Και σκεφτομαι οτι ο Network Manager δεν τα παει καλα...Οποτε αρχιζω και ακολουθω χιλιαδες λινκ και χιλιαδες εντολες.... :twisted:

Ακολουθωντας αυτα εδω προσπαθω αλλα δνε βγαζω ακρη
Spoiler: show
Παράθεση GeorgeVita
Re: Πρόβλημα με κάρτα wind

Δημοσίευσηαπό GeorgeVita » 13 Δεκ 2009, 12:05
Tο πλησιέστερο post για το X200 που βρήκα είναι το: http://ubuntuforums.org/showpost.php?p= ... ostcount=6

Τα βήματα που αναφέρει είναι:
0- τοποθετείς το modem
1- lsusb για να βρείς το αρχικό productID (π.χ 1bbb:f000 )
2- χρήση usbmodeswitch για εμφάνιση modem mode f000 > 0000 (ή ότι άλλο δώσει)
3- lsusb για επιβεβαίωση του #2
4- sudo modprobe usbserial vendor=0x1bbb product=0x0000
... στη θεση του 0000 θα μπεί ότι έδωσε το #2
5- επιβεβαίωση για τη δημιουργία θυρών επικοινωνίας (dmesg ή ls /dev/ttyU*)
6- Προσπάθεια σύνδεσης με network manager ή εναλλακτική μέθοδο (wvdial. gnome-ppp)

Η χρήση του usbmodeswitch έχει τη συνθετότητα του συγχρονισμού με text string διαφορετικού για κάθε modem, σημείο που θέλει 'διάβασμα'!

Πιθανώς να έχεις δοκιμάσει τα περισσότερα, οπότε δώσε περισσότερες πληροφορίες για τα βήματά σου μή τυχόν και σκεφτούμε πως να συνεχίσεις. (Ο aatos στο 1ο post λεει ότι το έχει λειτουργήσει)

Φιλικά,
Γιώργος
αλλα δεν καταλαβαινω τι ακριβως θελει να κανω στο βημα 2 καθως ειμαι ασχετος....

Κυριως ακολουθω την σελιδα που παραπεμπει ο προηγουμενος...
Spoiler: show
http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=7597641&postcount=6


παντως στα lsusb μου βγαζει
Spoiler: show
~$ lsusb

Bus 008 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub

Bus 007 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub

Bus 006 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub

Bus 005 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub

Bus 004 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub

Bus 003 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub

Bus 002 Device 004: ID 0bda:0120 Realtek Semiconductor Corp.

Bus 002 Device 003: ID 04f2:b044 Chicony Electronics Co., Ltd

Bus 002 Device 002: ID 1bbb:0000 T & A Mobile Phones

Bus 002 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub

Bus 001 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub
που σημαινει οτι το βρηκε?

Μετα εχω ~$ dmesg |tail -20
Spoiler: show
~$ dmesg |tail -20

[ 15.782416] tg3: eth0: Flow control is on for TX and on for RX.

[ 15.782603] ADDRCONF(NETDEV_CHANGE): eth0: link becomes ready

[ 25.796160] eth0: no IPv6 routers present

[ 544.020930] tg3: eth0: Link is down.

[ 1181.684049] usb 2-1: new high speed USB device using ehci_hcd and address 4

[ 1182.080231] usb 2-1: configuration #1 chosen from 1 choice

[ 1182.088773] scsi7 : SCSI emulation for USB Mass Storage devices

[ 1182.091499] usb-storage: device found at 4

[ 1182.091503] usb-storage: waiting for device to settle before scanning

[ 1187.088558] usb-storage: device scan complete

[ 1187.091890] scsi 7:0:0:0: Direct-Access Generic- Card Reader 1.00 PQ: 0 ANSI: 0 CCS

[ 1187.093023] sd 7:0:0:0: Attached scsi generic sg3 type 0

[ 1187.620102] sd 7:0:0:0: [sdc] 7954432 512-byte logical blocks: (4.07 GB/3.79 GiB)

[ 1187.620838] sd 7:0:0:0: [sdc] Write Protect is off

[ 1187.620843] sd 7:0:0:0: [sdc] Mode Sense: 03 00 00 00

[ 1187.620847] sd 7:0:0:0: [sdc] Assuming drive cache: write through

[ 1187.623839] sd 7:0:0:0: [sdc] Assuming drive cache: write through

[ 1187.623847] sdc:

[ 1187.627109] sd 7:0:0:0: [sdc] Assuming drive cache: write through

[ 1187.627118] sd 7:0:0:0: [sdc] Attached SCSI removable disk
που δεν καταλαβαινω τι λεει.

Επισης σε σκετο dmesg αντιγραφω ενα μονο κομματι εδω που νομιζω οτι δειχνει οτι το βλεπει...
Spoiler: show
dmesg
13.250199] NVRM: loading NVIDIA UNIX x86 Kernel Module 195.36.15 Thu Mar 11 21:41:46 PST 2010

[ 13.252226] input: CNF7017 as /devices/pci0000:00/0000:00:1d.7/usb2/2-5/2-5:1.0/input/input6

[ 13.252288] usbcore: registered new interface driver uvcvideo

[ 13.252290] USB Video Class driver (v0.1.0)

[ 13.252348] usbcore: registered new interface driver usbserial_generic

[ 13.252350] usbserial: USB Serial Driver core

[ 13.265636] cfg80211: Calling CRDA to update world regulatory domain

[ 13.298086] ath9k 0000:04:00.0: PCI INT A -> GSI 18 (level, low) -> IRQ 18

[ 13.298098] ath9k 0000:04:00.0: setting latency timer to 64

[ 13.325908] cfg80211: World regulatory domain updated:

[ 13.325911] (start_freq - end_freq @ bandwidth), (max_antenna_gain, max_eirp)

[ 13.325914] (2402000 KHz - 2472000 KHz @ 40000 KHz), (300 mBi, 2000 mBm)

[ 13.325916] (2457000 KHz - 2482000 KHz @ 20000 KHz), (300 mBi, 2000 mBm)

[ 13.325918] (2474000 KHz - 2494000 KHz @ 20000 KHz), (300 mBi, 2000 mBm)

[ 13.325920] (5170000 KHz - 5250000 KHz @ 40000 KHz), (300 mBi, 2000 mBm)

[ 13.325923] (5735000 KHz - 5835000 KHz @ 40000 KHz), (300 mBi, 2000 mBm)

[ 13.359423] USB Serial support registered for GSM modem (1-port)

[ 13.359476] option 2-3:1.0: GSM modem (1-port) converter detected

[ 13.359555] usb 2-3: GSM modem (1-port) converter now attached to ttyUSB0

[ 13.359574] option 2-3:1.1: GSM modem (1-port) converter detected

[ 13.359623] usb 2-3: GSM modem (1-port) converter now attached to ttyUSB1

[ 13.359645] option 2-3:1.3: GSM modem (1-port) converter detected

[ 13.359716] usb 2-3: GSM modem (1-port) converter now attached to ttyUSB2

[ 13.359735] usbcore: registered new interface driver option

[ 13.359736] option: v0.7.2:USB Driver for GSM modems

[ 13.360568] Console: switching to colour frame buffer device 80x30

[ 13.413562] HDA Intel 0000:00:1b.0: power state changed by ACPI to D0

[ 13.413573] alloc irq_desc for 21 on node -1

[ 13.413576] alloc kstat_irqs on node -1

[ 13.413583] HDA Intel 0000:00:1b.0: PCI INT A -> GSI 21 (level, low) -> IRQ 21

[ 13.413620] HDA Intel 0000:00:1b.0: setting latency timer to 64

[ 13.603435] hda_codec: ALC888: BIOS auto-probing.

[ 13.604932] input: HDA Digital PCBeep as /devices/pci0000:00/0000:00:1b.0/input/input7

[ 13.729313] ath: EEPROM regdomain: 0x65

[ 13.729316] ath: EEPROM indicates we should expect a direct regpair map

[ 13.729319] ath: Country alpha2 being used: 00

[ 13.729321] ath: Regpair used: 0x65

[ 13.741966] phy0: Selected rate control algorithm 'ath9k_rate_control'

[ 13.742749] Registered led device: ath9k-phy0::radio

[ 13.742770] Registered led device: ath9k-phy0::assoc

[ 13.742785] Registered led device: ath9k-phy0::tx

[ 13.742802] Registered led device: ath9k-phy0::rx

[ 13.742816] phy0: Atheros AR9280 MAC/BB Rev:2 AR5133 RF Rev:d0: mem=0xf9fa0000, irq=18

[ 13.801522] type=1505 audit(1276278804.889:5): operation="profile_load" pid=840 name="/us


επισης εχω ~$ ls /dev/ttyU*

/dev/ttyUSB0 /dev/ttyUSB1 /dev/ttyUSB2

στο
έγραψε:
screen /dev/ttyUSB2
and at the prompt, ask the modem to identify itself with:
ATI
μου βγαζει απαντηση κανονικα οπως αναφερει η σελιδα

και
έγραψε:
~$ wvdial

--> WvDial: Internet dialer version 1.60

--> Cannot open /dev/modem: No such file or directory

--> Cannot open /dev/modem: No such file or directory

--> Cannot open /dev/modem: No such file or directory


έγραψε:
~$ sudo gedit /etc/wvdial.conf

[Dialer Defaults]

Phone =

Username =

Password =

New PPPD = yes



Δλαδη νομιζω οτι επειδη δεν τα κανω καλα στη http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=7597641&postcount=6 στο απενεργοποιηση PIN μαλλον..ισως μου τα κανει χαλια και για αυτο το wvdial δεν βγαζει τιποτα στο αρχειο conf;
Παντως στις αρχες νομιζα οτι θα επαιζε κατευθειαν...

Εδιτ: επισης να προσθεσω οτι στο "Συσκευες - Εργαλεία Δικτυου" οταν βαζω να μυ δειξει την Διεπαφη Wireless μου βγαζει οτι δεν εχει IP αλλα ειναι ενεργοποιημενη....αυτο εχει να κανει με το στικακι μου η με το Wi-Fi;
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32bit σε Acer Aspire 5738ZG
Προδιαγραφές ⇛ T4200│ RAM 4GB │ NVIDIA G105M (512 απο συστημα) │
Dstil
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 07 Ιουν 2010, 11:43
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό phantom_xxx » 12 Ιουν 2010, 01:30

αυτο το εκανες?αν θυμαμε καλα
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo wvdialconf
και δοκιμασε ξανα να συνδεθεις με απενεργοποιημενο pin.
phantom_xxx
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Μάιος 2010, 11:28
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό Dstil » 12 Ιουν 2010, 11:23

Ημιτελης λυση!!!! ( Alcatel x200 ) Χρειαζομαι και αλλη βοηθεια!

απο ενα θεμα για το ubuntu 8.... gia Huawei E220.... ελεος.... :problem:
http://www.adslgr.com/forum/showthread. ... ht=cosmote
ελαφρως παραλαγμενο το ttyUSB0 --> ttyUSB2, επισης εχω απενεργοποιησει το PIN απο windows συσκευση.
Spoiler: show
sudo gedit /etc/wvdial.conf

Μας ρωτάει [sudo] password for user:
το πληκτρολογούμε (είναι το ίδιο με αυτό που κάνουμε login) και πατάμε ENTER. Θα ανοίξει νέο παράθυρο gedit με τα περιεχόμενα του wvdial.conf

Βήμα #6: Μεταφέρουμε με copy-paste από το παράθυρο του αρχείου οδηγιών στο τέλος των στοιχείων του wvdial.conf τα παρακάτω:

[Dialer hspa]
Modem = /dev/ttyUSB2
Modem Type = Analog Modem
ISDN = 0
Baud = 115200
Username = user
Password = pass
Phone = *99#
Stupid Mode =1
Init1 = ATZ
Init2 = AT&F E1 V1 X1 &D2 &C1 S0=0
Init3 =AT+CGDCONT=1,"IP","internet"

Βήμα #7: Κάνουμε "SAVE" το ενημερωμένο wvdial.conf και κλείνουμε όλα τα παράθυρα. Αφαιρούμε και το USB memory stick.

Βήμα #8: Εισάγουμε σε USB θύρα το Ε170 modem και περιμένουμε μερικά δευτερόλεπτα.

Βήμα #9: Ανοίγουμε παράθυρο τερματικού (διπλό κλικ στο shortcut, ή από μενού) και πληκτρολογούμε την εντολή:

sudo wvdial hspa

Δίνουμε αν μας ζητηθεί το [sudo] password και βλέπουμε διάφορα μηνύματα (συμπεριλαμβανομένου του "CONNECT 7200000") καταλήγοντας στο "--> secondary DNS address ..."

Βήμα #10: ΚΛΙΚ στο shortcut του Firefox και λογικά έχετε συνδεθεί στο internet (μήν έχετε ενεργό το File, Work Offline από τα μενου του Firefox).

Α! να μή το ξεχάσω, για τον τερματισμό της επικοινωνίας ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΜΕ το modem από την USB πόρτα! Από το παράθυρο του τερματικού που κάναμε τη σύνδεση πατάμε CTRL-C και βλέπουμε "Disconnecting at ...".


αφου εκανα τα απο πανω συνδεεται τελικα! Αλλα μονο σαν 2G και οχι σαν 3G!!!! :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Αυτο το καταλαβαινω απο την ταχυτητα (ping σε ntua δινει 6-7 δευτερα, και το φωτακι του USB ειναι κοκκινο που με βαση την Cosmote εινια 2G...πρασινο επρεπε να ειναι για 3G)... εστω οτι εδω που ειμαι δεν εχει σημα. Το αφηνουμε προς το παρον.

Αφου αφαιρεσα το PIN και ετρεξα το wvdial....πλεον το Network Manager δεν αναγνωριζει τη συσκευη (στην διμιουργια συνδεσης γραφει "οποιαδηποτε συσκευη" ενω παλιοτερα μου ειχε γραψει USBmodem κτλ... Επισης στα windows πλεον δεν αναγνωριζει την SIM!!! :thumbdown:


Υπαρχει τροπος να τρεξει απο γραφικο περιβαλλον κατι σαν το wvdial?
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32bit σε Acer Aspire 5738ZG
Προδιαγραφές ⇛ T4200│ RAM 4GB │ NVIDIA G105M (512 απο συστημα) │
Dstil
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 07 Ιουν 2010, 11:43
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό Dstil » 12 Ιουν 2010, 17:39

Βρήκα ΛΥΣΗ !!!!!

Ενας ελληνας προγραμματιστης εχει φτιαξει ενα φοβερο script που τα κανει ολα αυτοματα!!! :bow:
Ημουν στο τσακ να βγαλω το ubuntu, να τα κανω αλλη μια εγκατασταση και μετα να δοκιμαζα windows 7 πειρατικα...

http://www.linuxformat.gr/?q=forum/linu ... -3g-modems
http://www.sakis3g.org/

Δειτε το βιντεακι που εχει κατω αριστερα στην σελιδα του και δεν χρειαζεται να διαβασετε κατι αλλο. :geek:

ουφ...

Υ.Γ. φυσικα ποτε δεν βρηκα τι εφταιγε μονος μου....ευτυχως ο κυριος αυτος δουλεψε για χαρη μας. ενα μεγαλο μπραβο.
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32bit σε Acer Aspire 5738ZG
Προδιαγραφές ⇛ T4200│ RAM 4GB │ NVIDIA G105M (512 απο συστημα) │
Dstil
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 07 Ιουν 2010, 11:43
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό Dstil » 26 Ιουν 2010, 17:50

Λοιπον...
μετα απο καιρο ανακαλυψα οτι το Alcatel x200 ηταν προβληματικο απο μονο του παρολλο που ετρεχε καπως με το σκριπτ που εδωσα πιο πανω (sakis3g).

Μου εδωσαν το zte mf636 για αλλαγη.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ απο οτι ισχυριστηκαν στην αρχη αυτου του θεματος σε εμανα δεν υπαρχει προβλημα.

Το συνεδεσα στον υπολογιστη.
Πηγα στο "συνδεσεις δικτυου" και ορισα μια νεα συνδεση.
Μετα πηγα πανω δεξια, διπλα απο τον ηχο και την γλωσσα του συστηματος, πατησα εκει που ειναι για τις συνδεσεις (με ενα κοκκινο θαυμαστικο) και πατησα συνδεση με τη νεα συνδεση που δημιουργησα.
απλα συνδεθηκε.

δεν χρειαστηκε τιποτα αλλο.
Μηπως ο χρηστης που δημιουργησε το θεμα απλα δεν εκανε συνδεση απο πανω δεξια?
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32bit σε Acer Aspire 5738ZG
Προδιαγραφές ⇛ T4200│ RAM 4GB │ NVIDIA G105M (512 απο συστημα) │
Dstil
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 07 Ιουν 2010, 11:43
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό linuxovios » 12 Ιούλ 2010, 10:01

Το ΖΤΕ 662 δουλεύει ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. Το συνδέεις, πληκτρολογείς το pin και συνδέεσαι χωρίς κανένα πρόβλημα.

έγραψε:Επισις καπου διαβασα οτι στα 10.04 θα υποστηριζετε μια χαρα...αλλα οταν το συνδεω με το pc δεν γινετε τπτ


Λογικά την πρώτη φορά θα το δει σαν mass storage. Το κάνεις eject και κάνεις click στον network manager πάνω δεξιά στο panel για δημιουργία νέας mobile broadband σύνδεση. Από κει και πέρα θα το βλέπει πάντα. Τουλάχιστον με το ZTE 662 έτσι συμβαίνει.
Γνώσεις ⇛ Linux: Πολύ καλές ┃ Προγραμματισμός: Καλό επίπεδο ┃ Αγγλικά: Καλά

Linux Mint 19.2 σε custom made pc
Προδιαγραφές ⇛ AMD Ryzen 5 1600@3.9GHz2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000 MHz DDR4Asus GeForce GTX 1050Audio: Realtek ALC1220Dell U2412 @ 1920x1200
Άβαταρ μέλους
linuxovios
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 13:58
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό naftis » 23 Αύγ 2010, 21:27

Να χαιρετησω το forum,και εκ'των προτερων να ευχαριστησω για την οποια βοηθεια.
Αφορμη ειναι το cosmote.Ψαχνοντας και με την βοηθεια σας στο να παρω ιδεες,μιας και φρεσκος στο ubuntu 10.4 desktop(δυο ημερων εγκατασταση)
ανακαλυψα οτι για να δουλεψει το alcatel one touch x200 ειναι πολυ απλο!
Πηγαινοντας στο synaptic και κατεβαζοντας το πακετο usb_modeswitch (+εφαρμογη),ασφαλη καταργηση , επανατοποθετηση και ακουλουθωντας τις οδηγιες κινητης ευρυζωνικης δουλεψε μια χαρα!!!το μονο που κανεις ειναι η εισαγωγη του PIN.

Σας ευχαριστω και παλι για την βοηθεια.
naftis
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 23 Αύγ 2010, 20:20
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό apokorwnas » 21 Σεπ 2010, 17:28

Μιας και καταφερα να ξαναεγκαταστησω το Ubuntu 10,04 μπορει καποιος να βοηθησει να δουμε αν δουλευει το Cosmote Internet On The Go?
Εχω το usb stick Huawei E122.
Εβαλα το Usb και εμφανιστηκε ενα εικονιδιο στην επιφανεια Cosmote Internet.
Mετα πηγα στο Edit connections / mobile broadband και πατησα Add.
Ακολουθωντας το wizard διαλεξα Ελλαδα/Cosmote/Default plan (3g-internet).
Απο εκει και περα τι πρεπει να κανω για να συνδεθει;
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 13.04 32bit σε Netbook Acer Aspire One 110L
Προδιαγραφές ⇛ 8.9'' ┃ 8Gb SSD ┃ 1.5Gb Ram
Άβαταρ μέλους
apokorwnas
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 13 Μαρ 2009, 19:41
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό Dstil » 09 Νοέμ 2010, 16:41

πανω δεξια, αναμεσα εκει που γραφει την γλωσσα του πληκτρολογιου και το εικονιδιο του ηχου...
εχει και ενα αλλο εικονιδιο που μοιαζει με βενταλια.
αυτο αν το πατησεις βγαινει ενα μενου που γραφει τις διαθεσιμες συνδεσεις.
εκει θα ειναι και η συνδεση σου π.χ. Cosmote 1.
απλα πατας κλικ και συνδεεται.
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32bit σε Acer Aspire 5738ZG
Προδιαγραφές ⇛ T4200│ RAM 4GB │ NVIDIA G105M (512 απο συστημα) │
Dstil
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 07 Ιουν 2010, 11:43
Εκτύπωση

Re: Ubuntu 10.04 και cosmote internet on the go

Δημοσίευσηαπό darklord1 » 09 Νοέμ 2010, 18:40

για δοκιμασε αυτο http://www.acomelectronics.com/GeorgeVi ... 36_el.html ..εγω με το zte mf636 to εκανα κ οκ
τωρα πηρα mf 662 k δουλευη χωρις κολπα..

ααα μονο μεταγωγη αν κανεις θα παιξει πιστευω ....θα ανοιξει μηνημα ο network manager να σεταρεις χωρα/εταιρια κ τετοια κ (απο win bgale to pin )
Γνώσεις ⇛ Linux:Καλη┃Προγραμματισμός:Λιγο┃Αγγλικά:καλά
Macbook pro 15|Monterey
Intel i7-2,2ghz|Intel HD3000 512mb-HD 6750M 1gb|16Gb Ram|1TB+512 ssd OCZ|Sound DAA+BEHRINGER UFO202 USB
PC Studio|Ubuntu 20.04.3 LTS
AMD FX8350 4.6Ghz|Asus SABERTOOTH 990FX R2|16GB 1866Mhz RAM|2TERRA|128GB HypperX ssd|Ati R9 380 4GB|Monitor 27"|Sound Asus Xonar DS|AMP AMERICAN AUDIO-XLT900-Yamaha RXV356|SPEAKER 4x10" DIBEISI DBS-4310-4x6.5" MAGNAT MONITOR SUPREME 202-SUB Roister PB-10
Phone|iPHONE 12 128GB
Άβαταρ μέλους
darklord1
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: 09 Σεπ 2010, 00:55
Τοποθεσία: Κερατσινι
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Κάρτες Δικτύου (Ethernet, WiFi, Bluetooth) / Internet