tkougi έγραψε:λοιπον μολισ εκανα την εγκατασταση τησ 12.04 .. αποτελεμα? μου δουλευει το bluetooth και οταν παω στισ ρυθμησειοσ συστηματος να δω στο δυκτιο,εκει που λεει για το ασυρματο μου αναφερει το mac number tou wifi και λεει οτι ειναι απενεργοποιημενο απο τον διακοπτη. δοκιμασα με το fn+f8 αλλα δενν κανει τιποτε...πειτε καμια ιδεα
Δώσε το αποτέλεσμα της εντολής
- Κώδικας: Επιλογή όλων
rfkill list all
tkougi έγραψε:ααααα!!!!!! τι παταω για να δω τα στοιχεια απο το λαπτοπ.. πχ καρτα γραφικων και ασυρματο για να τα βαλω στην υπογραφη μου.. ευχαριστω
Για την υπογραφή κοίτα εδώ --> viewtopic.php?f=6&t=15460&http




