sotos21 έγραψε:Μόλις το έβαλα στο auto αμέσως είδε τα ασύρματα.
Τελικά λύθηκε το θέμα;
Το hostap_pci που χρησιμοποιείται για τη συσκευή δεν είναι το σωστό. Το σωστό λέγετε orinoco.
Οπότε δοκίμασε να το φορτώσεις με:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo modprobe orinoco
lspci -k -d 1260:3873
Με τη δεύτερη εντολή, ελέγχεις αν η συσκευή χρησιμοποιεί (Kernel driver in use:) αυτό που θέλουμε (oricono). Αν έγινε η αλλαγή, τότε έλεγξε αν δουλεύει το ασύρματο.
Αν η αλλαγή δεν έγινε τότε εκτέλεσε:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo modprobe --remove hostap hostap_pci
sudo modprobe orinoco
lspci -k -d 1260:3873
Και ξαναέλεγξε αν δουλεύει.
Μπορείς επίσης να βάλεις αυτό το module να φορτώνεται κατά την εκκίνηση. Ανοίξε το σχετικό αρχείο (με δικαιώματα root) και προσθέτεις στο τέλος τη λέξη oricono.
- Κώδικας: Επιλογή όλων
gksu gedit /etc/modules
Μετά από μια επανεκκίνηση έλεγξε πάλι ποιο χρησιμοποιείται.



