Οταν εγκατέστησα το ubuntu δυστυχώς δεν έφτιαξα partition /home γιατί μου έλεγε ότι δεν μπορώ να δημιουργήσω περισσότερα από 4 partitions.
Eτσι τώρα έχω στόν υπολογιστή μου 2 partitions των windows και 2 του ubuntu. (βλ. παρακάτω).
Εχω όμως και ένα partition αρκετά μεγάλο (150GB περίπου) που γράφει "δεν έχει εκχωρηθεί.
1)Μπορώ να φτιάξω τώρα το partition /home ή πρέπει να σβήσω πάλι όλον το δίσκο και να εγκαταστήσω το ubuntu πάλι απ' την αρχή; Αν γίνεται δώστε μου οδηγίες.
2)Το partition που γράφει "δεν έχει εκχωρηθεί" πως μπορώ να το προσαρτήσω (να το ενώσω) με το άλλο μεγάλο partition των windows; Γιατί τώρα είναι σαν να μην υπάρχει. Αν γίνεται δώστε μου οδηγίες.
ΥΓ. Στο παρακάτω screenshot φαίνονται πως είναι τα partitions στον δίσκο μου. (Η εικόνα είναι από την "διαχείριση δίσκων").






