από Epirotes » 07 Απρ 2010, 21:45
Εγώ θα σου συνιστούσα την 64-μπιτη έκδοση κι αφού έχει ήδη 64-μπιτα 7 δεν τίθεται θέμα συμβατότητας, θα τα "σηκώσει". Το μεγάλο υπέρ της 64-μπιτης έκδοσης είναι ότι βλέπει όλη την μνήμη που έχεις, όταν έχεις π.χ. 4GB, κι ότι αργά ή γρήγορα θα επικρατήσει ολοκληρωτικά ως στάνταρ. Για κατά δεν ξέρω, εκτός ίσως από το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ακόμα αρκετές 64-μπιτες εφαρμογές, αν και -παρότι λυπηρό- δεν είναι καθαρά μειονέκτημα γιατί τις 32-μπιτες εφαρμογές τις τρέχει εξίσου καλά με ένα 32-μπιτο λειτουργικό. Βάλε λοιπόν άφοβα 64-μπιτη έκδοση, κι αν κάτι δεν σου κάτσει καλά γυρνάς πίσω στην 32-μπιτη (δεν νομίζω να φτάσεις ποτέ σ' αυτό το σημείο).
Οδηγίες για νέα μέλη ----
Οδηγοί - How to - Tutorials1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)