10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό nikpapazoglou » 03 Μάιος 2010, 01:47

γεια σε ολους.πριν λιγο θελησα να μπω με windows αλλα τπτα.
επελαξα κανονικα windows 7........... και μαυρη οθονη με μια - πανω αριστερα.δεν κανει τπτα αλλο.και μου ανεβαζει θερμοκρασια
μπορω να κανω κατι? (εκτος απο το να μην μπενω με 7) thnx
Γνώσεις ⇛ Linux: Το παλεύω ┃ Προγραμματισμός: Ναι PLC Simatic - Arduino┃ Αγγλικά: Κάτι λίγα Λειτουργικό σε Laptop 3567 (i7-7500U/8GB/256GB/Radeon R5 M430/FHD/W10): Linux Mint xfce 18.3 - Windows 10

Η πραγματικότητα είναι μια ψευδαίσθηση που οφείλεται στην έλειψη οινοπνεύματος
Άβαταρ μέλους
nikpapazoglou
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 27 Οκτ 2009, 23:46
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
IRC: NIKPAPAZ
Εκτύπωση

Re: 10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό jagga » 03 Μάιος 2010, 02:21

και γω το ίδιο πρόβλημα έχω σε tripleboot
8.04
Win Χρ και
10.04 από αναβάθμιση
Γνώσεις ⇛ Linux: αρχάριος┃ Προγραμματισμός: οχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: ubuntu 13.04 (64bit)
Προδιαγραφές ⇛ Intel® Core™2 Duo CPU E8200 @ 2.66GHz × 2
RAM 7,8 GB │ Graphics Card: ATI Radeon 4870 │
jagga
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 12 Δεκ 2008, 14:30
Εκτύπωση

Re: 10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 03 Μάιος 2010, 12:00

και εγω το ιδιο... βγαλτα τελειως τα windows να καθαρίσεις :crazy:
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: 10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό vista killer » 03 Μάιος 2010, 14:22

Κάντε ένα recovery τον grub με τις οδηγίες από εδώ

viewtopic.php?f=9&t=9294
Άβαταρ μέλους
vista killer
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: 13 Μάιος 2008, 11:57
Εκτύπωση

Re: 10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό Net » 03 Μάιος 2010, 15:22

vista killer έγραψε:Κάντε ένα recovery τον grub με τις οδηγίες από εδώ

viewtopic.php?f=9&t=9294


κι εγώ με το ίδιο πρόβλημα δοκίμασα την 2ρη επιλογή αλλά τίποτα.
Δοκίμασα και

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo grub-mkdevicemap
sudo update-grub2


που ανέφερε κάποιος παρακάτω αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί.
Θα δοκιμάσω και με liveCD και θα ενημερώσω.
προσωπική ιστοσελίδα
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλό ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 LTS 32bit σε HP Presario CQ61-104sv
Προδιαγραφές ⇛ T3400 │ 3GB │ NVIDIA GeForce G 103M │ Atheros AR5001 Wireless Network Adapter │ TFT 15.6"
Net
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 03 Μάιος 2010, 13:03
Τοποθεσία: Πέραμα
Εκτύπωση

Re: 10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό ALdaperan » 03 Μάιος 2010, 16:38

εγω που τα χω δοκιμασει ολα με live cd και χωρις σας λεω δε θα βγάλετε ακρη :twisted:
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριος | Προγραμματισμός: C | Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 12.10 quantal 3.5.0-18-generic 32bit (en_US.UTF-8),
Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 2016 MiB ‖ ASUS INC. P5Q
AMD nee ATI RV770 [Radeon HD 4850] [1002:9442]
eth0: Atheros Inc. AR8121/AR8113/AR8114 Gigabit or Fast Ethernet [1969:1026] (rev b0)
Οδηγοί - How to - Tutorials | Οδηγοί Video | Οδηγίες για Αρχάριους στο Ubuntu | Γιατί το Linux είναι καλύτερο
Άβαταρ μέλους
ALdaperan
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: 27 Μαρ 2010, 21:07
Εκτύπωση

Re: 10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό nikpapazoglou » 03 Μάιος 2010, 16:39

μεθοδος 3
με την εντολη sudo fdisk -l εχω:
ubuntu@ubuntu:~$ sudo fdisk -l

Disk /dev/sda: 120.0 GB, 120034123776 bytes
255 heads, 63 sectors/track, 14593 cylinders
Units = cylinders of 16065 * 512 = 8225280 bytes
Sector size (logical/physical): 512 bytes / 512 bytes
I/O size (minimum/optimal): 512 bytes / 512 bytes
Disk identifier: 0xe4e7e4e7

Device Boot Start End Blocks Id System
/dev/sda1 * 1 8866 71216113+ 7 HPFS/NTFS
/dev/sda2 8867 14592 45994095 f W95 Ext'd (LBA)
Partition 2 does not end on cylinder boundary.
/dev/sda5 11473 14592 25053808+ 7 HPFS/NTFS
/dev/sda6 8867 11358 20016927 83 Linux
/dev/sda7 11359 11472 915673+ 82 Linux swap / Solaris

Partition table entries are not in disk order



ποια γραμμη ειναι αυτη που με ενδιαφερει? /dev/sda2 ή /dev/sda6?
Γνώσεις ⇛ Linux: Το παλεύω ┃ Προγραμματισμός: Ναι PLC Simatic - Arduino┃ Αγγλικά: Κάτι λίγα Λειτουργικό σε Laptop 3567 (i7-7500U/8GB/256GB/Radeon R5 M430/FHD/W10): Linux Mint xfce 18.3 - Windows 10

Η πραγματικότητα είναι μια ψευδαίσθηση που οφείλεται στην έλειψη οινοπνεύματος
Άβαταρ μέλους
nikpapazoglou
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 27 Οκτ 2009, 23:46
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
IRC: NIKPAPAZ
Εκτύπωση

Re: 10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό COSOTAS » 03 Μάιος 2010, 22:27

κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω και δεν μπορώ να μπώ στα xp. Τί προτείνετε για να λύσουμε το πρόβλημα?
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: π.χ. Ubuntu 9.10 και winxp σε desktop
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής intel core 2 Quad 6600 │ Μνήμη 2 gb │ Κάρτα Γραφικών sparkle GeForce 8500 GT │ Κάρτα Ασύρματη Asus│ Κάρτα Buetooth │ Κάρτα Ήχου on board σε μητρική Gigabyte │ Οθόνη & Ανάλυση LG 42'' 1024 x 768
COSOTAS
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 23 Ιουν 2008, 03:14
Εκτύπωση

Re: 10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό COSOTAS » 03 Μάιος 2010, 22:36

απ ότι είδα το πρόβλημα είναι οτι ενώ στο fdisk-l η κατάτμηση των παραθύρων φαίνεται σαν sdc1 στο grub γράφει sda1. άρα αυτό θα πρέπει να διορθωθεί. Πώς όμως? απο το / boot / grub / grub.cfg γίνεται? και αν ναι θα μας πεί κάποιος τον τρόπο?
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι┃ Αγγλικά: Μέτρια
Λειτουργικό σε Η/Υ ϰ μοντέλο: π.χ. Ubuntu 9.10 και winxp σε desktop
Προδιαγραφές ⇛ Επεξεργαστής intel core 2 Quad 6600 │ Μνήμη 2 gb │ Κάρτα Γραφικών sparkle GeForce 8500 GT │ Κάρτα Ασύρματη Asus│ Κάρτα Buetooth │ Κάρτα Ήχου on board σε μητρική Gigabyte │ Οθόνη & Ανάλυση LG 42'' 1024 x 768
COSOTAS
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 23 Ιουν 2008, 03:14
Εκτύπωση

Re: 10.4 δεν μου ξεκινα το windows 7

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 03 Μάιος 2010, 22:57

Off topic:
Λοιπόν, τι να πω; Η πρώτη μου αντίδραση είναι μήπως να αρχίσουμε τους υπεύθυνους προγραμματιστές στα μπινελίκια, γιατί εγώ προσωπικά παρότι μετέφρασα μέρος του πλήρη οδηγού και παρότι ξεκίνησα και μοιράζωμαι τώρα των μίνι οδηγό για επαναφορά του grub με τον vagrale13 δεν κατάλαβα καθόλου γιατί έπρεπε ντε και καλά να αλλάξει ο grub legacy σε grub2 με την μορφή που έχει. Κατάφορη παραβίαση του: If it aint broke don't try to fix it

Δοκιμάστε ξανά μανά, ξαναρίξτε μια ματιά στον οδηγό που πρότεινε ο vistakiller πιο πάνω, γιατί έκανα σήμερα κάποιες μικροβελτιώσεις. Δοκιμάστε ξανά από την αρχή όλες τις μεθόδους (3 τον αριθμό) με όποια σειρά θέλετε τόσο με live CD όσο και μέσα από το ubuntu όσοι από εσάς έχετε πρόσβαση κανονικά στο (k/x)ubuntu.

@ nikpapazoglou:
Το διαμέρισμα (κατάτμηση ή partition) που σε ενδιαφέρει είναι το sda6 (καθώς το sda7 είναι linux swap κι όλα τα υπόλοιπα είναι των παραθύρων του Θείου Μπιλάκου.

Πάντως μην απελπίζεστε, η λύση θα βρεθεί κάποια στιγμή, απλά εμένα οι γνώσεις προγραμματισμού είναι ανύπαρκτες για να προτείνω κάτι που να δουλέψει 100%. Είμαι σίγουρος ότι παρότι η canonical δεν συστήνει την απευθείας επεξεργασία του grub.cfg, αν βρεθεί ένας συνάδελφος με τις ανάλογες γνώσεις θα βρεθεί και κάποια λύση που επιτέλους να δουλεύει.

Τέλος, όσοι κάνατε αναβάθμιση κι όχι καθαρή εγκατάσταση δοκιμάστε (αφού πρώτα πάρετε ένα back-up σημαντικών αρχείων του /home, εφόσον δεν διαθέτετε ξεχωριστό /home.) να κάνετε και μια καθαρή εγκατάσταση. Κι επ' ευκαιρίας φτιάξτε κι ένα ξεχωριστό διαμέρισμα για το /home.

Υ.Γ.: Η λύση του ξήλωσε τα παράθυρα του Μπιλάκου δεν μου αρέσει προσωπικά καθόλου, αλλά αν σε βολεύει προσωπικά μαγκιά σου.

Επίσης, επιτρέψτε μου να πω ότι η ιστορία του μίνι οδηγού αντιμετώπισης προβλημάτων/επαναφοράς grub2 μεταφράζοντας έναν οδηγό που βρήκα και μου φάνηκε καλός στην αρχή. Μετά βρήκα ότι στην ουσία δεν διαφέρει σε πολλά από τον αγγλικό οδηγό και μέσα στον αγγλικό οδηγό κάπου προς το τέλος βρήκα και την 2η μέθοδο ως λύση για κάποια προβλήματα με τον grub2 σε συστήματα διπλής εκκίνησης (και κατ' επέκταση και πολλαπλής εκκίνισης) κοινώς dual-boot και multi-boot. Η 3η μέθοδος είναι προσθήκη του vagrale13.
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα