Καλησπερα σε ολους!!! Ειμαι νεος στην κοινοτητα και πολυ αρχαριος στο linux!

Ηθελα και πιο παλια να βαλω linux αλλα δεν το επιχειρησα γιατι φοβηθηκα!

Ομως εκανα εχτες μια αναζητηση στο google την λεξη linux ubuntu και ειδα το υπεροχο 10.04 Lucid Lynx και λεω να κανω μια προσπαθεια να ξαναβαλω linux... Ωραια λοιπον το κατεβαζω το iso το καιω με ενα προγραμμα το Infra Recorder... Aλλα ακολουθω ολες τις οδηγιες για να το δοκιμασω και δεν μπορω να μπω με τιποτα!

Και εχω και καποιες αποριες ως αρχαριος και εγω!
Λοιπον: Τι πρεπει να κανω για να το δω προτου το εγκαταστησω?
Επισης ειναι καλο? Εννοω εχει βγει και η τελευταια εκδοση ή ειναι ακομα σε σταδιο αναπτυξης? Γιατι ειδα στην κεντρικη σελιδα του ubuntu ενα ωραιο κουμπακι που λεει στην εγκατασταση
Erase and use the entrire disk! 
Θελω να βγαλω τα windows και αυτη η διανομη ειναι η καλυτερη! Να σωσω καπου τα αρχεια μου και να το τολμισω ή θα φαω τα μουτρα μου? Ευχαριστω !!!
