προβλημα με το install  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

προβλημα με το install  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό l2eclipse » 28 Ιούλ 2010, 13:20

με σταματαη και με λεη αφτο

Εικόνα
l2eclipse
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 00:05
Εκτύπωση

Re: προβλημα με το install

Δημοσίευσηαπό jim137 » 28 Ιούλ 2010, 13:53

ξέχνα το wubi κάνε μία κανονική εγκατάσταση!
δες τους οδηγούς
viewtopic.php?f=9&t=8223
viewtopic.php?f=9&t=455
viewtopic.php?f=9&t=859
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: προβλημα με το install

Δημοσίευσηαπό l2eclipse » 28 Ιούλ 2010, 14:21

δεν εχει download δοσε ενα λινκ να το κατεβασο
l2eclipse
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 00:05
Εκτύπωση

Re: προβλημα με το install

Δημοσίευσηαπό idomeneas » 28 Ιούλ 2010, 14:25

Βγάλε το wubi (απεγκατάσταση) και σβήσε και το αρχείο wubi.exe Δες εδώ ανάλογα και με την αρχιτεκτονική σου : http://ftp.ntua.gr/pub/linux/ubuntu-releases/lucid/ (32 bit / 64 bit)
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 64 bit σε HP Pavilion dv7-3110ev
Προδιαγραφές φορητού ⇛ Core i3 2.13 GHz │ 3 GB │ nVidia G105M │ Broadcom 4357 │ Bluetooth ? │ Realtek HD Audio │ 17.3"
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32 bit/Win XP σε desktop
Προδιαγραφές desktop ⇛ Pentium 4 3 GHz │ 2 GB DDR │ Sapphire ATi Radeon HD3450 512MB AGP │ Μητρική: Asus P5V800-MX
idomeneas
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 09 Απρ 2010, 15:47
Εκτύπωση

Re: προβλημα με το install

Δημοσίευσηαπό jim137 » 28 Ιούλ 2010, 14:25

δεν το κατέβασες από εδώ?
http://www.ubuntu-gr.org/getubuntu/download
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: προβλημα με το install

Δημοσίευσηαπό l2eclipse » 28 Ιούλ 2010, 14:29

ubuntu-9.10-desktop-amd64.iso.torrent αφτο καλα εινε?
l2eclipse
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 00:05
Εκτύπωση

Re: προβλημα με το install

Δημοσίευσηαπό idomeneas » 28 Ιούλ 2010, 14:32

To 10.04 θα κατεβάσεις ανάλογα αν έχεις 64 bit ή 32 bit επεξεργαστή
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 64 bit σε HP Pavilion dv7-3110ev
Προδιαγραφές φορητού ⇛ Core i3 2.13 GHz │ 3 GB │ nVidia G105M │ Broadcom 4357 │ Bluetooth ? │ Realtek HD Audio │ 17.3"
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 10.04 32 bit/Win XP σε desktop
Προδιαγραφές desktop ⇛ Pentium 4 3 GHz │ 2 GB DDR │ Sapphire ATi Radeon HD3450 512MB AGP │ Μητρική: Asus P5V800-MX
idomeneas
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 09 Απρ 2010, 15:47
Εκτύπωση

Re: προβλημα με το install

Δημοσίευσηαπό l2eclipse » 28 Ιούλ 2010, 15:05

το κατεβασα τορα απο το ubuntu σας γραφο θελο να κανο ινσταλλ το aircrack-ng και γραφο apt-get install aircrack-ng και με λει οτι

sudo apt-get install aircrack-ng
You will have to enable the component called 'universe'
ubuntu@ubuntu:~$ sudo apt-get install aircrack-ng
Ανάγνωση Λιστών Πακέτων... Ολοκληρώθηκε
Κατασκευή Δένδρου Εξαρτήσεων
Ανάγνωση περιγραφής της τρέχουσας κατάσταση... Ολοκληρώθηκε
E: Αδύνατη η εύρεση του πακέτου aircrack-ng
ubuntu@ubuntu:~$
l2eclipse
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 00:05
Εκτύπωση

Re: προβλημα με το install

Δημοσίευσηαπό jim137 » 28 Ιούλ 2010, 15:55

τι το θέλεις?
από livecd είσαι?
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛GNU/Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος┃ Αγγλικά: Σκράπας
Ubuntu 12.04 (el_GR.UTF-8),
Intel Atom CPU D525 1.80GHz ‖ RAM 3945 MiB ‖ Intel D525MW -
Intel N10 Family Integrated Graphics Controller [8086:a001] (rev 02)
eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 06)
Άβαταρ μέλους
jim137
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 15 Φεβ 2010, 14:27
Τοποθεσία: /usr/local/bin/bash
IRC: jim137
Εκτύπωση

Re: προβλημα με το install

Δημοσίευσηαπό linuxman » 28 Ιούλ 2010, 16:03

Off topic:
Αν δεν μάθεις πρώτα τις βασικές αρχές πως κάνεις εγκατάσταση , πως και τι είναι πακέτα , πως βάζεις τις πηγές λογισμικού , λέγε με Ubuntu , Fedora , Debian , openSuse και αν δεν καταλάβεις τι σημάνει πάρε και δώσε πακέτα σε ασύρματο / ενσύρματο δίκτυο απλά θα σε απαντήσω που πας φίλε στο πόλεμο χωρίς όπλα .
Μάθε πρώτα τα βασικά και μετά μάθε τι είναι ασφάλεια ενός δικτύου και ίσος τότε θα καταλάβεις πως και τι .
Δεν μαθαίνεις βάζοντας μία Διανομή πως λειτουργούν αυτά .
Αν δεν σε ενδιαφέρει καν , πάρε εάν live cd backtrak και τρέχε το μόνο live και μην βάζεις καμία διανομή .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα