10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 29 Οκτ 2010, 11:33

Ναι! Φυσικα! Γι'αυτο προτιμω το 'Nautilus:show desktop: off' γιατι εχω το γραφειο μου καθαρο!

Το Desktop το χρησιμοποιω σαν το κεντρικο συρταρι του γραφειου... το ανοιγεις και βρισκεις μεσα συνδετηρες, μολυβια, χαρτομαντηλα, ενα μισοφαγωμενο κομματι πιτσα... :lol:

Στα σοβαρα τωρα... ξεφορτωθηκα το error

Κώδικας: Επιλογή όλων
compiz (cube) - Warn: Failed to load slide: /usr/share/gdm/themes/Human/ubuntu.png


Μπηκα στο /usr/share/compiz/cube.xml, βρηκα που το ζηταγε και του εβαλα ενα png που μπορει να το βρει...

Εχω ομως ακομα το προβλημα...

Κώδικας: Επιλογή όλων
Window Manager is not recognized: compiz


και φυσικα, το wallpaper κανει τα δικα του...
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 29 Οκτ 2010, 11:55

Πριν το compiz έπερνες αυτό το error
Κώδικας: Επιλογή όλων
/etc/gdm/Xsession: Beginning session setup...
Setting IM through im-switch for locale=en_US.
Start IM through /etc/X11/xinit/xinput.d/all_ALL linked to /etc/X11/xinit/xinput.d/default.GNOME_KEYRING_CONTROL=/tmp/keyring-eK4zqQ
SSH_AUTH_SOCK=/tmp/keyring-eK4zqQ/ssh
GNOME_KEYRING_CONTROL=/tmp/keyring-eK4zqQ
GNOME_KEYRING_CONTROL=/tmp/keyring-eK4zqQ
SSH_AUTH_SOCK=/tmp/keyring-eK4zqQ/ssh
Window manager warning: "" found in configuration database is not a valid value for keybinding "switch_to_workspace_1"
Unable to find a synaptics device.


Μετά το compiz δεν το παιρνεις πια
Κώδικας: Επιλογή όλων
/etc/gdm/Xsession: Beginning session setup...
Setting IM through im-switch for locale=en_US.
Start IM through /etc/X11/xinit/xinput.d/all_ALL linked to /etc/X11/xinit/xinput.d/default.
GNOME_KEYRING_CONTROL=/tmp/keyring-gpppdf
SSH_AUTH_SOCK=/tmp/keyring-gpppdf/ssh
GNOME_KEYRING_CONTROL=/tmp/keyring-gpppdf
GNOME_KEYRING_CONTROL=/tmp/keyring-gpppdf
SSH_AUTH_SOCK=/tmp/keyring-gpppdf/ssh
Unable to find a synaptics device.


Νομίζω είχε να κάνει με κάποιο conflict αλλά στο gconf-editor έβλεπε κάποιο κενό " " ?
Την απεγκατάσταση - εγκατάσταση την έκανες απο το software center όπως σου πρότεινα ή απο το synaptic, που σημαίνει ότι έπρεπε να βγάλεις και core και ιστορίες?
Εγκατέστησε απο το software center αυτά που σου γράφω πιο πριν
έγραψε:-ΟpenGL window and compositing manager (compiz)
-Compiz
-Advanced desktop effects settings (ccsm)
-Compiz fusion icon
αν δε βρίκσκεις κάποιο πες μου. Βάλτα όλα.
Απο το fusion icon εκεί που επιλέγεις compiz και metacity τι κάνει αν το πειράξεις?
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 29 Οκτ 2010, 12:17

Απο το Synaptic τα κατεβασα, αλλα τα παντα ολα!

Ενα screenshot απο το Software Center που δειχνει ολα τα εγκατεστημενα:



Με το Fusion Icon αλλαζω κανονικα Window Manager, Reload Window Manager, ολα δουλευουν κανονικα.

Στα Compiz Options του Fusion Icon δοκιμασα ολους τους δυνατους συνδυασμους. Ολα δουλευουν κανονικα, εκτος αν βαλω Wallpaper.

Κατι εχει να κανει με το rendering. Ακομα και με το Wallpaper on, αν εχω ενα παραθυρο full ανοιχτο (πχ Firefox και απο πανω ενα δευτερο που καλυπτει ας πουμε την μιση οθονη, τοτε δεν αφηνει τα ιχνη. Αν ομως απο πισω ειναι το background του wallpaper (μαυρη οθονη, αντι για τις εικονες που του δινω) τοτε τα ιχνη φαινονται και μετα απο λιγο κρασαρει... :problem:
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 29 Οκτ 2010, 12:37

Μάκη τόσα έκανες δεν κάνεις και άλλο ένα. Λοιπόν άκου:
-Σέτταρε κανονικά και τα 4 wallpapers στο compiz.
-Θα παίρνεις black wallpaper σωστά?
-Πάτα {ctrl-alt-F1} και θα μπει σε tty κονσόλα
-Πάτα {ctrl-alt-F7} και θα επιστρέψει στο desktop,
και λογικά πρέπει να δουλεύει!
Αναμένω...
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 29 Οκτ 2010, 12:48

{ctrl-alt-F2} Ok, tty mode

{ctrl-alt-F7} ...και διαλυθηκε μεγαλοπρεπως... Ξεκινησε να φορτωσει και κολησε καπου σε καποιο initialization με το VirtualBox module

Δοκιμασα και κανοντας login πριν πατησω το Ctrl-Alt-F7, τα ιδια...
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 29 Οκτ 2010, 12:53

MakisM1 έγραψε:{ctrl-alt-F7} ...και διαλυθηκε μεγαλοπρεπως... Ξεκινησε να φορτωσει και κολησε καπου σε καποιο initialization με το VirtualBox module
Ζητώ συγγνώμη είναι F8
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession

Δημοσίευσηαπό MakisM1 » 29 Οκτ 2010, 12:57

Πετυχε!!!!
:bow: :bow: :bow:
:clap: :clap: :clap:

Για πες μου, τι εκανα τωρα... και γιατι πετυχε; :geek:

Δεν το κραταει ομως... εκανα logout/login και χρειαστηκε Ctrl-Alt-F2/Ctrl-Alt-F8 για να ισιωσει...
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό: Ubuntu 22.04.2 (English) σε HP Pavillion TG01 | Eγκατασταση αναβαθμισμενη απο 20.04
Προδιαγραφές ⇛ Intel i5-1040F @ 2.9 GHz Comet Lake│ RAM 16GB │Καρτα γραφικων: nVidia GTX 1650 Μητρικη: HP 8767
WiFi: rtw_8821ce │ Bluetooth: Not used │ Κάρτα Ήχου: Intel Corporation Comet Lake PCH cAVS│ Αναλυση Οθονης: 3840Χ2160 │ Webcam Logitech C210 USB
Οδηγος για νεοεισερχομενους: http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=2&t=279
Άβαταρ μέλους
MakisM1
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2804
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2009, 11:29
Τοποθεσία: Houston, TX
Εκτύπωση

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession

Δημοσίευσηαπό monkgr » 29 Οκτ 2010, 13:03

Μάκη, εἶπα καὶ παλιότερα ὅτι ἡ 10.04 εἶναι ἡ τελευταία Ubuntu ποὺ μπαίνει σὲ μηχανήματά μου. Εἰλικρινά, ὅλες αὐτὲς τὶς ὧρες ποὺ ἔφαγες γιὰ να σετάρεις τὸ Χ μὲ compiz, δὲν θὰ προτιμοῦσες νὰ τὶς εἶχες καταναλώσει μαθαίνοντας π.χ. τὰ ἐνδότερα τοῦ Linux μέσα από τὸ στήσιμο μιᾶς Arch διανομῆς ἢ τοῦ Sabayon ποὺ φόρεσα στὸ δικό μου;
Ἄλλη μία ἐρώτηση καὶ κλείνω: κατάλαβες γιατί μὲ ἐνοχλεῖ ὁ αὐστηρὰ ἑξάμηνος κύκλος; (Σκουπίζουμε καί, γιὰ νὰ τελειώνουμε στὴν ὥρα μας, σηκώνουμε τὸ χαλὶ καὶ κρύβουμε τὰ σκουπίδια μας, γιὰ νὰ τα μαζέψουμε ὁριστικά μετὰ. Δὲν εἶσαι ἕτοιμος, κύριε, νὰ βγάλεις διανομὴ χωρὶς προβλήματα; Ἔ, μὴν τὴ βγάζεις - μιὰ καθυστέρηση ἑνὸς-δύο μηνῶν ἐνοχλεῖ λιγότερο ἀπὸ τὴν κυκλοφορία στὴν ὥρα της μιᾶς διανομῆς ποὺ κρασάρει ἔστω καὶ στὸ 10% τῶν μηχανημάτων τῶν χρηστῶν).
Πάντα φιλικά.
Μήγαρις ἔχω ἄλλο στὸ νοῦ μου, πάρεξ ἐλευθερία καὶ γλῶσσα; (Διονύσιος Σολωμός)

[i][color=#FF0040]Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Μόνο LaTeX ┃ Ἀγγλικά: Καλά
Άβαταρ μέλους
monkgr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 21:07
Τοποθεσία: Ρόδος
Εκτύπωση

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 29 Οκτ 2010, 13:04

Αφού "καταγγείλω" το launchpad για λάθος εντολές :P :P :P - πάντως αλήθεια αυτοί λέγανε για F7 το οποίο και σε εμένα κολλάει και δεν ξέρω πως να γράψω εκεί για να πω οτι δε δουλεύει με το F7 αλλά με το F8.
Launchpad bug: #629391 λύση στο ποστ #6
Όπως είπες και παραπάνω πρέπει να περιμένεις να ωριμάσει...
Δεν αλλάζω τη 10.04 με τίποτα ακόμα!!!
Παρακολούθησε αν θες αυτό http://ohioloco.ubuntuforums.org/showthread.php?t=1595877 έχει και μια ωραία εικόνα σαν τη δική σου!!!
Μόνο που δεν είναι λύση αφού σε κάθε restart θα πρέπει να το κάνεις.
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

Re: 10.10 Ασταθειες, troubleshooting XSession

Δημοσίευσηαπό s.dalas » 29 Οκτ 2010, 13:08

Off topic:
monkgr έγραψε:Μάκη, εἶπα καὶ παλιότερα ὅτι ἡ 10.04 εἶναι ἡ τελευταία Ubuntu ποὺ μπαίνει σὲ μηχανήματά μου. Εἰλικρινά, ὅλες αὐτὲς τὶς ὧρες ποὺ ἔφαγες γιὰ να σετάρεις τὸ Χ μὲ compiz, δὲν θὰ προτιμοῦσες νὰ τὶς εἶχες καταναλώσει μαθαίνοντας π.χ. τὰ ἐνδότερα τοῦ Linux μέσα από τὸ στήσιμο μιᾶς Arch διανομῆς ἢ τοῦ Sabayon ποὺ φόρεσα στὸ δικό μου;
Ἄλλη μία ἐρώτηση καὶ κλείνω: κατάλαβες γιατί μὲ ἐνοχλεῖ ὁ αὐστηρὰ ἑξάμηνος κύκλος; (Σκουπίζουμε καί, γιὰ νὰ τελειώνουμε στὴν ὥρα μας, σηκώνουμε τὸ χαλὶ καὶ κρύβουμε τὰ σκουπίδια μας, γιὰ νὰ τα μαζέψουμε ὁριστικά μετὰ. Δὲν εἶσαι ἕτοιμος, κύριε, νὰ βγάλεις διανομὴ χωρὶς προβλήματα; Ἔ, μὴν τὴ βγάζεις - μιὰ καθυστέρηση ἑνὸς-δύο μηνῶν ἐνοχλεῖ λιγότερο ἀπὸ τὴν κυκλοφορία στὴν ὥρα της μιᾶς διανομῆς ποὺ κρασάρει ἔστω καὶ στὸ 10% τῶν μηχανημάτων τῶν χρηστῶν).
Πάντα φιλικά.

Έχω πει ακριβώς το ίδιο. Αν δεν περάσω οριστικά σε Debian Testing ή Arch που τρέχω ήδη σε ένα laptop, θα πρέπει να αλλάξει κάτι δραματικά για να περάσω σε νέο ubuntu.
...Open minds using open source...
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω | Προγραμματισμός: Πολύ λίγα | Αγγλικά: οφ κορς
Desktop -> Dual Core 2.5GHz, 5Gb of Ram, 640Gb HD, Nvidia 9500GT + Ubuntu 13.10 = Life is simple...
Notebook -> 10.04 dual boot Win 7 σε lenovo ideapad U350
;) Οδηγός προς Νεοεισερχομένους ;) Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες ;) http://UbuntuForums.org ;)
Άβαταρ μέλους
s.dalas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 19 Οκτ 2009, 03:42
Τοποθεσία: Καλλιθεα, Αθηνα
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα

cron