Γεια σας,
Εδώ και 3 χρόνια περίπου (ίσως και παραπάνω) έχω εγκαταστήσει σαν κύριο λειτουργικό το ubuntu. Είχα διάφορες εκδόσεις με τις οποίες ήμουν ευχαριστημένος και πάντα έκανα και τις αναβαθμίσεις μου όπως έπρεπε. Από πέρυσι όμως όταν έβαλα το ubuntu 11.04 αντιμετώπιζα προβλήματα σχετικά με τον ήχο στο pc μου , καμιά φορά και με την εικόνα σε youtube, vlc, ... Αρκετά συχνά μου κόλλαγε και ο firefox (όταν γίνεται γκρι) μέχρι που έβαλα και τον Chrome να έχω σαν εναλλακτική λύση. Με τον καιρό χειροτέρευε το σύστημα (μου θύμισε εποχές που είχα Windows) με αποτέλεσμα πριν 2 μέρες έβαλα τα 11.10 όχι με update, αλλά εγκαθιστώντας τα από την αρχή. Ως εκ τούτου έχασα όλα μου τα αρχεία, προγράμματα κλπ... αλλά είχα κρατήσει τα profiles των Firefox & Chrome γιατί ήθελα τα Βοokmarks κλπ... Οπότε μετά την εγκατάσταση και ενώ όλα έδειχναν οκ, έκανα paste τα αρχεία από τα παλιά μου profile και ξεκίνησα την εγκατάσταση προγραμμάτων όπως vlc, teamviewer, amsn. Το βράδυ όταν τελείωσα και αυτά είπα να βάλω να δω μια ταινία και να αράξω. Ανοίγοντάς την με το vlc διαπίστωσα ότι η ταινία δεν άνοιγε και μου χάλασε και τον ήχο στο pc. Μετά δοκίμασα να δω αν είναι γενικό το πρόβλημα και άνοιξα τον firefox να βάλω youtube να δω τι παίζει. Αφού καθυστέρησε 20"-30" να ανοίξει ένα video (όχι λόγω adsl) το video έπαιζε και ακουγόταν. Με διάφορα πειράματα που έκανα στο pc είδα ότι πάλι άρχισε να κολλάει ο firefox όπως παλιά. Όπως καταλαβαίνετε ταινία δεν είδα ποτέ.
Ερωτήσεις:
1. Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα profile των Firefox & Chrome για την δυσλειτουργία τους;
2. Το vlc γιατί μου 'χαλάει' την κάρτα ήχου; (μετά από επανεκκίνση όλα είναι οκ)
3. Χρειάζεται κάποιος driver μηπως για την μητρική; Νομίζω οτι είναι plug&play όλα... Παλιότερα δεν χρειαζόμουν τίποτα.
Έχω απογοητευτεί πάρα πολύ! Η χρήση που κάνω στο pc μου είναι μόνο Ιντερνετ, ταινίες, σπάνια κανένα office, msn, .... και zoneminder που είχα πριν από τα 10.10->11.04 και θέλω να το ξαναβάλω. Όχι κάτι περίεργο. Γιατί μου τα κάνει αυτά;; Χρειάζομαι την βοήθειά σας, μήπως τελικά το σύστημά μου δεν είναι συμβατό με Linux..;;
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια!!



.
