Possible missing firmware  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: Possible missing firmware  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Dimitrios.gr » 23 Ιαν 2012, 03:35

simosx έγραψε:
Οπότε πρέπει να βάλεις αυτά τα δύο αρχεία στον υποκατάλογο /lib/firmware/rtl_nic/
Το πιο εύκολο είναι να κάνεις την αντιγραφή από το τερματικό.
Η εντολή μοιάζει με

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo cp rtl8168f-?.fw /lib/firmware/rtl_nic/
και αυτό ήταν. Μετά επανεκκίνηση και βλέπεις αν η προειδοποίηση που γράφει παραπάνω εξαφανιστεί.



Simosx το έκανα, πειραματίστηκα ..άλλα το μικρόφωνο δεν λέει να λειτουργήσει ...νομίζοντας ότι μπορει να φταίει ο πυρήνας μου, αποφάσισα και έβαλα τα ubuntu 11.10 άλλα το παράδοξο το μικρόφωνο ούτε εκεί δούλευε το επίπεδο εισόδου έκανε σαν τρελό όπως ακριβός και στο πυρήνα που έφτιαξα , μάλλον τελικά κάπου άλλου είναι το πρόβλημα ίσως .... :?:
αλλά πάλι πως είναι δυνατών να δουλεύει στην 1010 στον 2,6-35,32 και να μην δουλεύει στον 3.0.0.15 :problem:
Off topic:
κάτι άσχετο ποιο είναι το πλήκτρο (F1...F12)για την εμφάνιση του grub κατα την εκκίνηση??
ΥΓ: έχω μόνο ένα λειτουργικό πάλι, τα 1110 τα έβγαλα
Spoiler: show
Γνώσεις ⇛ Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Μέτριο
Λειτουργικό ⇛ Linux x32
Προδιαγραφές ⇛ AMD FX 8350 │4GB │ Audio Realtek ALC889│ TFT 19"
Κάρτα Γραφικών ⇛ NVIDIA gtx 650 TI BOOST

-------------------------------------------------------------------------------------------
Η Εξουσία που αποκτήθηκε παράνομα,ποτέ δεν χρησιμοποιείται για το καλό των ανθρώπων (Τάκιτος)
Όσο ποιο σάπιο είναι ένα κράτος τόσο πληθύνονται οι νόμοι. (Τάκιτος)
πᾶ­σά τε ἐ­πι­στή­μη χω­ρι­ζο­μέ­νη δι­και­ο­σύ­νης καὶ τῆς ἄλ­λης ἀ­ρε­τῆς πα­νουρ­γί­α, οὐ σο­φί­α φα­ί­νε­ται .(Πλάτων)
Dimitrios.gr
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2011, 19:17
Εκτύπωση

Re: Possible missing firmware

Δημοσίευσηαπό simosx » 23 Ιαν 2012, 05:02

Dimitrios.gr έγραψε:Simosx το έκανα, πειραματίστηκα ..άλλα το μικρόφωνο δεν λέει να λειτουργήσει ...


Αυτό το rtl_nic/ σχετίζεται με την κάρτα δικτύου και όχι με την κάρτα ήχου.
Η εντύπωση που είχα είναι ότι έχεις πρόβλημα στο δίκτυο (μάλλον Ethernet).
Αν δεν είναι έτσι, και το πρόβλημα είναι μόνο στην κάρτα ήχου, τότε δες την ενότητα για τον ήχο στο φόρουμ μας, και τις οδηγίες για ζητήματα ήχου.
Υπάρχει sticky με τις οδηγίες.

Dimitrios.gr έγραψε:
κάτι άσχετο ποιο είναι το πλήκτρο (F1...F12)για την εμφάνιση του grub κατα την εκκίνηση??


Κρατάς πατημένο το Shift.
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα