Σε ubuntu 14.04, έβαλα samba στο laptop και στο desctop. Ακολούθησα αυτόν το οδηγό: http://ubuntuhandbook.org/index.php/201 ... ing-samba/
Μετά έκανα και στα δύο μηχανήματα από ένα directory share.
Από το laptop δε βλέπω τίποτα. Μου βγάζει error: "unable to access location" - "failed to retrieve share list from server"
Από το desktop βλέπει μόνο τον εαυτό του.
Διαβάζω διάφορες λύσεις, ότι πρέπει να καθορίσω static ip για τα μηχανήματα κτλ. Μα αυτά δεν πρέπει να γίνονται στην εγκατάσταση, ή να τα λένε οι οδηγοί?
Ακολούθησα διάφορες οδηγίες με αλλαγές στο /etc/samba/smb.conf αλλά τίποτε δε βοήθησε.

