έχω μετατρέψει το σύστημα από kde σε gnome και ταυτόχρονα τρέχω windows 8.1 στο λάπτοπ. Κατα την εκκίνηση του υπολογιστή και αφού μου δώσει την επιλογή ανάμεσα στα λειτουργικά, μου βγάζει ένα παράθυρο ότι στο σύστημα τρέχει σε χαμηλά γραφικά (πατάω οκ) και μου βγάζει ένα άλλο παράθυρο με τέσσερις επιλογές η μία εκ των οποίων είναι τα εκκινήσω το σύστημα (τις άλλες δεν τις θυμάμαι τώρα).
Έχω κάνει κάποιο λάθος κατά τις εντολές του τερματικού σε gnome; υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να μου ανοίξει κατευθείαν χωρίς αυτά τα παράθυρα;
Επίσης τα γραφικά δεν είναι τα ίδια με του kde αλλά σαν τα windows 98.
αυτά.

