Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό spirosmeg » 05 Μαρ 2010, 16:40

Γεια χαρά εδώ και λίγο καιρό έχω εγκαταστήσει σε ένα Lenovo G550 την τελευταία διανομή 9.10 σε dual boot με τα Ακατανομαστα7 :D που είχε εγκαταστημένα το λαπτοπ
Προβλήματα δεν έχω τα πάντα δουλεύουν άψογα από την αρχή άλλα έχω όμως ένα θέμα με τον νέο grub δεν μπορώ να κρύψω την εγγραφή του κρυφού partition που έχει το laptop για επανεγκατάστασή των ακατονόμαστων όποτε χρειαστεί.
:) Στον παλαιό grub απλά με την καταχώρηση # μπροστά από οποιανδήποτε εγγραφή στο grub menu list είχες ξεμπερδέψει,δυστυχώς τώρα πια δεν είναι τόσο απλό...
Τα φώτα σας παιδιά γιατι συνέχεια την πατάμε και ξεκινά κατά λάθος από το κρυφό! :thumbup:
Γνώσεις ⇛ Linux Mέτριo ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Χάλια ┃
1.Desktop: Λειτ. ⇛ Ubuntu ΜΑΤΕ 14.04 64bit
M/B ⇛ GIGABYTE 990FXA-D3┃CPU ⇛ AMD FX 8120 Black edition┃RAM ⇛ DDR3/1866/8GB┃Κάρτα Γραφ. ⇛ ΑΤΙ GIGABYTE 5770┃Δίκτυο ⇛ eth0 Realtek RTL8111/8168B Gigabit Eth controller
2.Laptop: Fujitsu Xi 2428┃Λειτ. ⇛ Ubuntu ΜΑΤΕ 14.04 32bit


Μην προσπαθείς να διορθώσεις μια μ@$!! κάνοντας ακόμα μία.
Άβαταρ μέλους
spirosmeg
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2009, 09:55
Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ
Launchpad: mesilikas
Εκτύπωση

Re: Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 05 Μαρ 2010, 16:50

Εγκατεστησε το StartUp-Manager και κανε την ρυθμιση απο εκει!
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2

Δημοσίευσηαπό mixalns » 05 Μαρ 2010, 17:08

sudo gedit /etc/default/grub
Άβαταρ μέλους
mixalns
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 20:01
Εκτύπωση

Re: Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2

Δημοσίευσηαπό pros » 05 Μαρ 2010, 17:45

spirosmeg έγραψε:Στον παλαιό grub απλά με την καταχώρηση # μπροστά από οποιανδήποτε εγγραφή στο grub menu list είχες ξεμπερδέψει,δυστυχώς τώρα πια δεν είναι τόσο απλό...
Τα φώτα σας παιδιά γιατι συνέχεια την πατάμε και ξεκινά κατά λάθος από το κρυφό!

Για να κάνεις σωστή δουλειά και να καταλάβεις πως λειτουργεί ο Grub2...
viewtopic.php?f=9&t=9101
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2

Δημοσίευσηαπό spirosmeg » 05 Μαρ 2010, 23:24

Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις αλλά :( δυστυχώς καμία δεν με κάλυψε διότι το δε StartUp-Manager που έχω εγκαταστήσει εδώ και καιρό δεν έχει την δυνατότητα να μας κρύψει η σβήσει κάποια εγγραφή στον grub2 παρά μόνο να επιλέξεις με ποια εγγραφή θες να ξεκινά και το χρόνο που θα μετρά αντίστροφα...
Το δε τοπικ http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=9101 που το εχω διαβάσει αρκετές φορές δεν μας λέει για τις εγραφες των Windows σε ποιο αρχείο μπορούμε να τις τροποποιήσουμε εγώ δηλαδή δεν μπορώ να τις βρω παρά μόνο μέσα στο grub.cfg που το ρημάδι εκει δεν γίνετε να το τροποποιήσουμε και επι την ευκαιρία το παραθέτω παρακάτω:
Κώδικας: Επιλογή όλων
#
# DO NOT EDIT THIS FILE
#
# It is automatically generated by /usr/sbin/grub-mkconfig using templates
# from /etc/grub.d and settings from /etc/default/grub
#

### BEGIN /etc/grub.d/00_header ###
if [ -s /boot/grub/grubenv ]; then
have_grubenv=true
load_env
fi
set default="0"
if [ ${prev_saved_entry} ]; then
saved_entry=${prev_saved_entry}
save_env saved_entry
prev_saved_entry=
save_env prev_saved_entry
fi
insmod ext2
set root=(hd0,5)
search --no-floppy --fs-uuid --set 1496fd44-207f-423e-a5a0-1b31f7f6a1ad
if loadfont /usr/share/grub/unicode.pf2 ; then
set gfxmode=640x480
insmod gfxterm
insmod vbe
if terminal_output gfxterm ; then true ; else
# For backward compatibility with versions of terminal.mod that don't
# understand terminal_output
terminal gfxterm
fi
fi
if [ ${recordfail} = 1 ]; then
set timeout=-1
else
set timeout=12
fi
### END /etc/grub.d/00_header ###

### BEGIN /etc/grub.d/05_debian_theme ###
insmod ext2
set root=(hd0,5)
search --no-floppy --fs-uuid --set 1496fd44-207f-423e-a5a0-1b31f7f6a1ad
insmod tga
if background_image /usr/share/images/grub/grub2_by_trink.tga ; then
set color_normal=black/black
set color_highlight=magenta/black
else
set menu_color_normal=white/black
set menu_color_highlight=black/white
fi
### END /etc/grub.d/05_debian_theme ###

### BEGIN /etc/grub.d/10_linux ###
menuentry "Ubuntu, Linux 2.6.31-20-generic" {
recordfail=1
if [ -n ${have_grubenv} ]; then save_env recordfail; fi
set quiet=1
insmod ext2
set root=(hd0,5)
search --no-floppy --fs-uuid --set 1496fd44-207f-423e-a5a0-1b31f7f6a1ad
linux /boot/vmlinuz-2.6.31-20-generic root=UUID=1496fd44-207f-423e-a5a0-1b31f7f6a1ad ro splash vga=786 quiet splash
initrd /boot/initrd.img-2.6.31-20-generic
}
menuentry "Ubuntu, Linux 2.6.31-20-generic (recovery mode)" {
recordfail=1
if [ -n ${have_grubenv} ]; then save_env recordfail; fi
insmod ext2
set root=(hd0,5)
search --no-floppy --fs-uuid --set 1496fd44-207f-423e-a5a0-1b31f7f6a1ad
linux /boot/vmlinuz-2.6.31-20-generic root=UUID=1496fd44-207f-423e-a5a0-1b31f7f6a1ad ro single splash vga=786
initrd /boot/initrd.img-2.6.31-20-generic
}
### END /etc/grub.d/10_linux ###

### BEGIN /etc/grub.d/30_os-prober ###
menuentry "Windows 7 (loader) (on /dev/sda1)" {
insmod ntfs
set root=(hd0,1)
search --no-floppy --fs-uuid --set 01ca780dd1819980
chainloader +1
}
menuentry "Windows Vista (loader) (on /dev/sda4)" {
insmod ntfs
set root=(hd0,4)
search --no-floppy --fs-uuid --set 6bdb1d2f0231be4b
chainloader +1
}
### END /etc/grub.d/30_os-prober ###

### BEGIN /etc/grub.d/40_custom ###
# This file provides an easy way to add custom menu entries. Simply type the
# menu entries you want to add after this comment. Be careful not to change
# the 'exec tail' line above.
### END /etc/grub.d/40_custom ###


Παιδιά συγνώμη για την επιθετικότητά μου, είμαι χρόνια φανατικός χρήστης και υποστηρικτής του Ubuntu απο την 5.10 και τοσα χρόνια νομιζω εχω αποκτήσει αρκετή εμπειρία με το λειτουργικό οπου συνήθως λύνω οτι προβλήματα μου βγαίνουν μόνος μου αλλά τώρα μου εχει σπάσει τα νεύρα :D (ειμαι και σε δύσκολη ηλικία) θεωρώ λάθος τον θάνατο της απλότητας του καλού κλασικού grub, εύχομαι στην νεα LTS που περιμένουμε οπου δεν θα ειναι beta πλέον να εχει γίνει κάποιο βήμα σε οποιανδήποτε διόρθωση του!
Ευχαριστω
Γνώσεις ⇛ Linux Mέτριo ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Χάλια ┃
1.Desktop: Λειτ. ⇛ Ubuntu ΜΑΤΕ 14.04 64bit
M/B ⇛ GIGABYTE 990FXA-D3┃CPU ⇛ AMD FX 8120 Black edition┃RAM ⇛ DDR3/1866/8GB┃Κάρτα Γραφ. ⇛ ΑΤΙ GIGABYTE 5770┃Δίκτυο ⇛ eth0 Realtek RTL8111/8168B Gigabit Eth controller
2.Laptop: Fujitsu Xi 2428┃Λειτ. ⇛ Ubuntu ΜΑΤΕ 14.04 32bit


Μην προσπαθείς να διορθώσεις μια μ@$!! κάνοντας ακόμα μία.
Άβαταρ μέλους
spirosmeg
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2009, 09:55
Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ
Launchpad: mesilikas
Εκτύπωση

Re: Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2

Δημοσίευσηαπό pros » 05 Μαρ 2010, 23:52

spirosmeg έγραψε:Το δε τοπικ viewtopic.php?f=9&t=9101 που το εχω διαβάσει αρκετές φορές δεν μας λέει για τις εγραφες των Windows σε ποιο αρχείο μπορούμε να τις τροποποιήσουμε εγώ δηλαδή δεν μπορώ να τις βρω παρά μόνο μέσα στο grub.cfg που το ρημάδι εκει δεν γίνετε να το τροποποιήσουμε και επι την ευκαιρία το παραθέτω παρακάτω:

Όπου και τις άλλες, ταυτόχρονα με αυτές, στο custom_40, θα κάνεις τις αλλαγές.
Απλά θα κρατήσεις μόνο την εγγραφή που θέλεις, από τις δύο που έχεις.
(Για τα windows από ### BEGIN /etc/grub.d/30_os-prober ### έως ### END /etc/grub.d/30_os-prober ###)
Πρόσεξε τα ψιλά γράμματα στο τέλος για τα βήματα 6 και 8
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2

Δημοσίευσηαπό spirosmeg » 06 Μαρ 2010, 00:45

:thumbup: Σε παραδέχομαι τώρα το εμπέδωσα και το έφτιαξα αφου ξετσέκαρα τις επιλογες να επιτρέπετε η εκτέλεση του αρχείου ως πρόγραμμα
και στα δυο αρχεία: 10_linux και 30_os-prober γιατί την μια φορά την πάτησα έκανα μόνο στο 10_linux και μετα το sudo update-grub έφτιαξε διπλές έγραφες των Windows :D και στην επανεκκίνηση έπαθα TURBOSOK :D .... τέλος καλό όμως όλα καλά!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Γνώσεις ⇛ Linux Mέτριo ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Χάλια ┃
1.Desktop: Λειτ. ⇛ Ubuntu ΜΑΤΕ 14.04 64bit
M/B ⇛ GIGABYTE 990FXA-D3┃CPU ⇛ AMD FX 8120 Black edition┃RAM ⇛ DDR3/1866/8GB┃Κάρτα Γραφ. ⇛ ΑΤΙ GIGABYTE 5770┃Δίκτυο ⇛ eth0 Realtek RTL8111/8168B Gigabit Eth controller
2.Laptop: Fujitsu Xi 2428┃Λειτ. ⇛ Ubuntu ΜΑΤΕ 14.04 32bit


Μην προσπαθείς να διορθώσεις μια μ@$!! κάνοντας ακόμα μία.
Άβαταρ μέλους
spirosmeg
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2009, 09:55
Τοποθεσία: ΜΕΓΑΡΑ
Launchpad: mesilikas
Εκτύπωση

Re: Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2

Δημοσίευσηαπό gidarakos » 15 Δεκ 2014, 16:57

Επειδή στο συγκεκριμένο θέμα γίνεται αναφορά για windows και 30_os-prober σκέφτηκα να ξαναθέσω αυτό το πρόβλημα και εδώ:
Θέλω να εμφανίζω το μενού του grub (αριστερό shift) ΜΟΝΟ όταν θέλω να bootαρω σε windows xp.
Δηλαδή, αν δεν πατήσω κάποιο πλήκτρο, να bootαρει στο ubuntu χωρίς κάποιο μήνυμα/επιλογή.
Το “πρόβλημα” πρέπει να μου το δημιουργεί η ανίχνευση των windows xp!
Όταν είχα μόνο Linux kernel επιλογές, έχω την εντύπωση ότι μπορούσα εύκολα μέσω του αρχείου /etc/default/grub να κάνω απόκρυψη του μενού του grub και εμφάνιση όποτε ήθελα με αριστερό shift.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας
1 Γνώσεις Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμού: Καλό ┃ Αγγλικών: Καλό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-72-generic-pae 32bit (el_GR.UTF-8, GNOME gnome-fallback), Ubuntu 3.2.0-52-generic-pae, Microsoft Windows XP Professional
3 Intel Celeron CPU E1400 2.00GHz ‖ RAM 1441 MiB ‖ Gigabyte GA-73PVM-S2
4 nVidia C73 [GeForce 7100 / nForce 630i] [10de:07e1] {nouveau}
5 eth0: nVidia MCP73 Ethernet [10de:07dc] (rev a2)
Άβαταρ μέλους
gidarakos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 30 Οκτ 2009, 10:24
Εκτύπωση

Re: Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 15 Δεκ 2014, 19:13

Με το grub-customizer έχεις δοκιμάσει;
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Απόκρυψη εγγραφής στις επιλογές του grub2

Δημοσίευσηαπό gidarakos » 16 Δεκ 2014, 11:57

Το έχω δοκιμάσει αλλά όταν βγάζεις το "τικ" από την "εμφάνιση μενού" σου λέει να απενεργοποιήσεις το "έρευνα για άλλα λειτουργικά συστήματα". Αν απενεργοποιήσεις το έρευνα δε βγάζει επιλογή windows στο grub menu!

1 Γνώσεις Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμού: Καλό ┃ Αγγλικών: Καλό
2 Ubuntu 12.04 precise 3.2.0-72-generic-pae 32bit (el_GR.UTF-8, GNOME gnome-fallback), Ubuntu 3.2.0-52-generic-pae, Microsoft Windows XP Professional
3 Intel Celeron CPU E1400 2.00GHz ‖ RAM 1441 MiB ‖ Gigabyte GA-73PVM-S2
4 nVidia C73 [GeForce 7100 / nForce 630i] [10de:07e1] {nouveau}
5 eth0: nVidia MCP73 Ethernet [10de:07dc] (rev a2)
Άβαταρ μέλους
gidarakos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 30 Οκτ 2009, 10:24
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα