από sotos21 » 16 Φεβ 2015, 22:48
Θέλω να ρωτήσω κάτι την κοινότητα.
Είναι η δεύτερη περίπτωση που βλέπω σε αυτόματη εγκατάσταση, να μην δημιουργείται ξεχωριστό διαμέρισμα swap.
Είναι καινούργια μόδα;
Έχω μείνει τόσο πίσω γιατί έχω χρόνια που δεν έχω επιλέξει το "κάτι άλλο" κατά την εγκατάσταση.
Τέλος πάντων κάναμε σωστή κατάτμηση του δίσκου με /, /home, swap και bios_grub
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]