Έχω triple boot, Ubuntu 14.10, Lubuntu 14.10 και Fedora 21. Το θέμα είναι όμως ότι με την εγκατάσταση του Lubuntu είχα πλέον το grub του Lubuntu, το οποίο δεν εμφάνιζε το Fedora.

Έχω και ελεύθερο χώρο γιατί θέλω και να βάλω και το ubuntu 15.04 Beta. Τι μπορώ να κάνω; Αν είμαι off topic, ή δεν είναι για αυτό το φόρουμ συγγνώμη και θα καταλάβω αν οι διαχειριστές το διαγράψουν!
Σημειώστε, ότι το Fedora είναι LVM και κρυπτογραφημένο. Προσπαθώ να το φτιάξω χωρίς να τα επανεγκαταστήσω.
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!






