Triple Boot Issue  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Triple Boot Issue

Δημοσίευσηαπό ΓιάννηςΤ » 17 Φεβ 2015, 15:20

Καλησπέρα!
Έχω triple boot, Ubuntu 14.10, Lubuntu 14.10 και Fedora 21. Το θέμα είναι όμως ότι με την εγκατάσταση του Lubuntu είχα πλέον το grub του Lubuntu, το οποίο δεν εμφάνιζε το Fedora.

Έχω και ελεύθερο χώρο γιατί θέλω και να βάλω και το ubuntu 15.04 Beta. Τι μπορώ να κάνω; Αν είμαι off topic, ή δεν είναι για αυτό το φόρουμ συγγνώμη και θα καταλάβω αν οι διαχειριστές το διαγράψουν!
Σημειώστε, ότι το Fedora είναι LVM και κρυπτογραφημένο. Προσπαθώ να το φτιάξω χωρίς να τα επανεγκαταστήσω.
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! :)
“I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.”


Άβαταρ μέλους
ΓιάννηςΤ
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: 26 Οκτ 2011, 17:51
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Triple Boot Issue

Δημοσίευσηαπό madvinegar » 17 Φεβ 2015, 16:44

Τι θα έκανα εγω.
Αν θες να διατηρήσεις το grub του Lubuntu, ανοιξε τερματικο και δωσε ενα

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo update-grub


Λογικά μετα θα σου εμφανίσει και το fedora.



Αν θελεις το grub menu του ubuntu, μπες απο ubuntu και δωσε:

Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo grub-install /dev/sda

και μετα
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo update-grub



Φυσικά το sda το αντικαθιστας αν χρειαστει με τον σκληρό σου, αν και βλέπω απο το screenshot οτι sda ειναι ονοματισμένος. (ειναι MBR φορμαρισμένος ο δισκος, όχι GPT, σωστα?)
1 Γνώσεις Linux: Μέτριο ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Πολύ Καλό
2 Ubuntu 18.04 bionic beaver 4.13.0-16-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Gnome ubuntu)
3 Intel Core2 Duo CPU T5550 1.83GHz ‖ RAM 2008 MiB ‖ Acer Chapala - Acer, inc. Aspire 5920G
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] RV620/M82 [Mobility Radeon HD 3450/3470] [1002:95c4] {radeon}
5 wlan0: Intel PRO/Wireless 3945ABG [Golan] Network Connection [8086:4222] (rev 02) ⋮ eth0: Broadcom NetLink BCM5787M Gigabit Ethernet PCI Express [14e4:1693] (rev 02)
Blog: https://madvinegar.wordpress.com/
Άβαταρ μέλους
madvinegar
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3105
Εγγραφή: 15 Ιαν 2012, 21:10
Εκτύπωση

Re: Triple Boot Issue  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 17 Φεβ 2015, 17:26

ΓιάννηςΤ έγραψε:Έχω triple boot, Ubuntu 14.10, Lubuntu 14.10 και Fedora 21. Το θέμα είναι όμως ότι με την εγκατάσταση του Lubuntu είχα πλέον το grub του Lubuntu, το οποίο δεν εμφάνιζε το Fedora.

Γενικά υπάρχει ένα θεματάκι με αυτό, ο grub του Ubuntu δεν αναγνωρίζει τη Fedora αν δεν είναι προσαρτημένη.
Προσάρτησέ την (πχ μέσω του fstab ή με τον διαχειριστή αρχείων) και θα την δει.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Triple Boot Issue

Δημοσίευσηαπό ΓιάννηςΤ » 17 Φεβ 2015, 23:40

madvinegar έγραψε:Φυσικά το sda το αντικαθιστας αν χρειαστει με τον σκληρό σου, αν και βλέπω απο το screenshot οτι sda ειναι ονοματισμένος. (ειναι MBR φορμαρισμένος ο δισκος, όχι GPT, σωστα?)


Τι είναι αυτό;
“I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.”


Άβαταρ μέλους
ΓιάννηςΤ
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: 26 Οκτ 2011, 17:51
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Triple Boot Issue

Δημοσίευσηαπό koleygr » 18 Φεβ 2015, 00:42

ΓιάννηςΤ έγραψε:
madvinegar έγραψε:Φυσικά το sda το αντικαθιστας αν χρειαστει με τον σκληρό σου, αν και βλέπω απο το screenshot οτι sda ειναι ονοματισμένος. (ειναι MBR φορμαρισμένος ο δισκος, όχι GPT, σωστα?)


Τι είναι αυτό;


1) Άνοιξε το Gparted->θα το βρείς περασμένο στις εφαρμογες σου.
2) Κοίταξε τι σου γράφει δεξιά πνω στο κουτάκι με την επιλογή δίσκου και δες αν ο δισκος που θέλεις να κάνεις τις αλλαγές ονομάζεται /dev/sda ή /dev/sdb κλπ
(Αν έχεις κι άλλο δίσκο επέλεξε αυτόν με το Fedora κλπ)
3) Απο το μενού του Gparted διάλεξε view->Device information.
4) Στο πινακάκι που σου εμφανίζει αριστερά, κοίτα αν στο partition table γράφει msdos και αν το γράφει κάνε αυτά που σου είπε ο madvinegar. Αν όχι περίμενε απάντηση
(Αν και δε νομίζω οτί θα χρειαστούν διαφορετικές εντολές...)
5) Αν ο δισκος είναι ο dev/sda κανε copy paste τις εντολες όπως είναι αλλιώς αλλαξέ τις πχ σε /dev/sdb κλπ
1 Linux: Χαμηλό ┃ Προγρ: Μέτρια ┃ Αγγλ: Μέτρια
Spoiler: show
DESKTOP:
2 Ubuntu 14.04 3.13.0-43-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity),
Linux Mint 7.1 3.13.0-39-generic 64bit (en_US, Cinamon),
Debian GNU/Linux (7.7) 3.2.0-4-amd64 (en_US, default)
3 Intel Core2 CPU 6600 2.40GHz ‖ RAM 5968 MiB ‖ Gigabyte P35-S3
4 nVidia GT218 [GeForce 210] [10de:0a65] {nouveau}
5 eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 01)
NOTEBOOK:
2 debian 7.7 3.2.0-4-686-pae 32bit(en_US.utf8, default)
3 Intel Atom CPU N270 1.60GHz || RAM 2016 MiB || TOSHIBA KAVAA - TOSHIBA TOSHIBA NB200
koleygr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 575
Εγγραφή: 01 Ιαν 2010, 21:08
Τοποθεσία: Χανια
Launchpad: koleygr
Εκτύπωση

Re: Triple Boot Issue

Δημοσίευσηαπό koleygr » 18 Φεβ 2015, 00:58

Λογικά, για να έχεις extended το τέταρτο partition έχεις msdos πινακα κατατμήσεων (partition table) επειδή δε μπορούσες να φτιάξεις καινούριο primary ένας τέτοιος πίνακας.

Off topic:
Όταν τελειώσεις με αυτό το θέμα, Άνοιξε ένα καινούριο να διορθώσεις τα partitions σου, γιατι
1) Λογικά δε χρειάζεσαι δευτερο swap partition αφού όλες σου οι διανομες μπορούν να χρησιμοποιούν το ίδιο swap (διορθώνεται αυτό)
2) Ο χώρος που έχεις αφήσει κενός δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως έχεις φτιάξει τα partition γιατι έχεις "ξοδέψει" και τα τέσσερα primary partitions που επιτρέπεται να έχεις

ΥΓ: Όλα αυτά με δεδομένο πως έχεις msdos πίνακα
1 Linux: Χαμηλό ┃ Προγρ: Μέτρια ┃ Αγγλ: Μέτρια
Spoiler: show
DESKTOP:
2 Ubuntu 14.04 3.13.0-43-generic 64bit (en_US.UTF-8, Unity),
Linux Mint 7.1 3.13.0-39-generic 64bit (en_US, Cinamon),
Debian GNU/Linux (7.7) 3.2.0-4-amd64 (en_US, default)
3 Intel Core2 CPU 6600 2.40GHz ‖ RAM 5968 MiB ‖ Gigabyte P35-S3
4 nVidia GT218 [GeForce 210] [10de:0a65] {nouveau}
5 eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 01)
NOTEBOOK:
2 debian 7.7 3.2.0-4-686-pae 32bit(en_US.utf8, default)
3 Intel Atom CPU N270 1.60GHz || RAM 2016 MiB || TOSHIBA KAVAA - TOSHIBA TOSHIBA NB200
koleygr
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 575
Εγγραφή: 01 Ιαν 2010, 21:08
Τοποθεσία: Χανια
Launchpad: koleygr
Εκτύπωση

Re: Triple Boot Issue

Δημοσίευσηαπό Learner » 18 Φεβ 2015, 14:59

fkol k4 έγραψε:
ΓιάννηςΤ έγραψε:Έχω triple boot, Ubuntu 14.10, Lubuntu 14.10 και Fedora 21. Το θέμα είναι όμως ότι με την εγκατάσταση του Lubuntu είχα πλέον το grub του Lubuntu, το οποίο δεν εμφάνιζε το Fedora.

Γενικά υπάρχει ένα θεματάκι με αυτό, ο grub του Ubuntu δεν αναγνωρίζει τη Fedora αν δεν είναι προσαρτημένη.
Προσάρτησέ την (πχ μέσω του fstab ή με τον διαχειριστή αρχείων) και θα την δει.

Αυτό :thumbup:
About Me
NickTux@GitHub

Spoiler: show
1. Ubuntu 18.04 LTS
2. Intel Core i3 CPU M 380 2.53GHz ‖ RAM 6GB ‖ Acer Aspire 5733
3. Intel Integrated Graphics [8086:0046] {i915}
4. wlan0: Atheros Inc. AR9485 Wireless Network Adapter [168c:0032] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
Learner
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 9766
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2010, 21:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: nicktux
IRC: NickTux
Εκτύπωση

Re: Triple Boot Issue

Δημοσίευσηαπό ΓιάννηςΤ » 18 Φεβ 2015, 23:49

Learner έγραψε:
fkol k4 έγραψε:
ΓιάννηςΤ έγραψε:Έχω triple boot, Ubuntu 14.10, Lubuntu 14.10 και Fedora 21. Το θέμα είναι όμως ότι με την εγκατάσταση του Lubuntu είχα πλέον το grub του Lubuntu, το οποίο δεν εμφάνιζε το Fedora.

Γενικά υπάρχει ένα θεματάκι με αυτό, ο grub του Ubuntu δεν αναγνωρίζει τη Fedora αν δεν είναι προσαρτημένη.
Προσάρτησέ την (πχ μέσω του fstab ή με τον διαχειριστή αρχείων) και θα την δει.

Αυτό :thumbup:


Είχα και άλλα θέματα επειδή ήταν Encrypted και ιστορίες! Ευχαριστώ όλους σας παιδιά αλλά δεν τα κατάφερα και απλά έκανα νέα εγκατάσταση! Βάζω τικ σε μια απάντηση απλά για να βάλω :)
Ευχαριστώ :)
“I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.”


Άβαταρ μέλους
ΓιάννηςΤ
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 280
Εγγραφή: 26 Οκτ 2011, 17:51
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα