Τώρα είδα από την υπογραφή σου ότι έχουμε τον ίδιο επεξεργαστή.
Υπάρχουν κάποια θεματάκια, δηλαδή με τον 3.13 δεν υποστηρίζεται το turbo boost στον επεξεργαστή με συνέπεια τα ρολόγια πάνε από 768 μέχρι τα 1800 ΜΗz.
Βάζοντας τον 3.16 πυρήνα θα μπορούν να πάνε από 800 στα 2700 MHz και οι δύο επεξεργαστές, ή στα 3000 MHz ο ένας.
Το επόμενο όμως πρόβλημα είναι ότι θα κολλήσουν από 1800 και πάνω, οπότε για να έχεις σωστές θερμοκρασίες πρέπει να κάνεις και τα παρακάτω που λέει εδώ
http://www.webupd8.org/2014/04/prevent-your-laptop-from-overheating.htmlΜε λίγα λόγια δίνεις σε τερματικό
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install gksu thermald
- Κώδικας: Επιλογή όλων
gksu gedit /etc/default/grub
Βρίσκεις την γραμμή που λέει GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT="quiet splash"
και την κάνεις έτσι
GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT="quiet splash intel_pstate=enable"Προσθέσαμε δηλαδή το
intel_pstate=enableΑποθηκεύεις.
Μετά δώσε την
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo update-grub
Θα χρειαστούν όμως και εντολές ελέγχου όπως η
- Κώδικας: Επιλογή όλων
cat /sys/devices/system/cpu/cpu*/cpufreq/scaling_governor
Αν επιστρέφει ένα λεπτό μετά την επανεκκίνηση το
powersave είμαστε εντάξει, αν όχι πρέπει να κάνουμε αυτά που προτείνουν.
Αν χρειάζεσαι βοήθεια πες μας. Κοιτάζοντας την υπογραφή μου θα δεις ότι λέει 15.04, ένας λόγος που "βιάστηκα" ήταν αυτά τα προβλήματα που εννοείται έχουν λυθεί εκεί (άλλος λόγος είναι ότι με τρώει ο ...ξέρεις ποιος

).