Δεν μπορω να ανοιξω τις "Εφαρμογες"

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Δεν μπορω να ανοιξω τις "Εφαρμογες"

Δημοσίευσηαπό georgedoulk » 28 Μαρ 2009, 19:40

Ειμαι νεος χρηστης. Εγκατεστησα το ubuntu 8.10 απο το wubi πριν απο 2 βδομαδες.
Χρησιμοποιώντας το transmission torrent κατέβαζα διαφορα αρχεια, ταινιες κλπ.
Σε καποια φάση ενω εκανε download μου εβγαλε μυνημα no space left in file ή κατι τετοιο.
Ειδα οντως οτι δεν υπηρχε επαρκης χωρος στο δισκο /host/ubuntu/disks/root.disk και διεγραψα καποια αρχεια.
Τωρα στον εν λογο δισκο υπαρχουν 12,8GB Συνολο 1,7 ελευθερα και 1,1 διαθεσιμα.

Παρολα αυτα δεν μπορω να ανοιξω απο την επιφανεια εργασιας τις "Εφαρμογες".
Δεν ξερω κατα ποσον σχετιζεται το ενα με το αλλο, αλλα το προβλημα με τις εφαρμογες ξεκινησε απο τοτε που μου εβγαλε το μυνημα σφαλματος σχετικα με τον μη επαρκη χωρο.

Οταν λεω πως δεν μπορω να ανοιξω τις εφαρμογες εννοω οτι κλικαρω και δεν συμβαινει τπτ! βγαζει μονο μια τελεία ακριβως απο κατω.
georgedoulk
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 09 Μαρ 2009, 21:11
Εκτύπωση

Re: Δεν μπορω να ανοιξω τις "Εφαρμογες"

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 28 Μαρ 2009, 22:40

georgedoulk έγραψε:Ειμαι νεος χρηστης. Εγκατεστησα το ubuntu 8.10 απο το wubi πριν απο 2 βδομαδες.
Χρησιμοποιώντας το transmission torrent κατέβαζα διαφορα αρχεια, ταινιες κλπ.

Αν δεν το' χεις κάνει ήδη, διαβάσε τις οδηγίες για viewtopic.php?f=2&t=279 νεοεισερχόμενους. Κατά τ' άλλα θα ήταν προτιμότερο να εγκαταστήσεις την Ουμπούντου σε δικιά της κατάτμηση, διαμέρισμα, partition. Κανονική εγκατατάσταση σύμφωνα με τους viewtopic.php?f=9&t=859 οδηγούς που έχουμε.
georgedoulk έγραψε:Σε καποια φάση ενω εκανε download μου εβγαλε μυνημα no space left in file ή κατι τετοιο.
Ειδα οντως οτι δεν υπηρχε επαρκης χωρος στο δισκο /host/ubuntu/disks/root.disk και διεγραψα καποια αρχεια.
Τωρα στον εν λογο δισκο υπαρχουν 12,8GB Συνολο 1,7 ελευθερα και 1,1 διαθεσιμα.

Περίπτωση ιού αποκλείς; :?
georgedoulk έγραψε:Παρολα αυτα δεν μπορω να ανοιξω απο την επιφανεια εργασιας τις "Εφαρμογες".
Δεν ξερω κατα ποσον σχετιζεται το ενα με το αλλο, αλλα το προβλημα με τις εφαρμογες ξεκινησε απο τοτε που μου εβγαλε το μυνημα σφαλματος σχετικα με τον μη επαρκη χωρο.


georgedoulk έγραψε:Οταν λεω πως δεν μπορω να ανοιξω τις εφαρμογες εννοω οτι κλικαρω και δεν συμβαινει τπτ! βγαζει μονο μια τελεία ακριβως απο κατω.


Μια καθαρή εγκατάσταση σε ξεχωριστό partition θα σου λύσει σίγουρα το πρόβλημα. Δεν ξέρω, δεν έχω τρέξει ποτέ Ουμπούντου με wubi και συνήθως δεν συνιστάται για πολλούς και διάφορους λόγους. :shock: :mrgreen: :geek: :ugeek: :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από linuxman και 29 Μαρ 2009, 02:49, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Αιτία: διορθωση url
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση


Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα