Ειμαι νεος χρηστης. Εγκατεστησα το ubuntu 8.10 απο το wubi πριν απο 2 βδομαδες.
Χρησιμοποιώντας το transmission torrent κατέβαζα διαφορα αρχεια, ταινιες κλπ.
Σε καποια φάση ενω εκανε download μου εβγαλε μυνημα no space left in file ή κατι τετοιο.
Ειδα οντως οτι δεν υπηρχε επαρκης χωρος στο δισκο /host/ubuntu/disks/root.disk και διεγραψα καποια αρχεια.
Τωρα στον εν λογο δισκο υπαρχουν 12,8GB Συνολο 1,7 ελευθερα και 1,1 διαθεσιμα.
Παρολα αυτα δεν μπορω να ανοιξω απο την επιφανεια εργασιας τις "Εφαρμογες".
Δεν ξερω κατα ποσον σχετιζεται το ενα με το αλλο, αλλα το προβλημα με τις εφαρμογες ξεκινησε απο τοτε που μου εβγαλε το μυνημα σφαλματος σχετικα με τον μη επαρκη χωρο.
Οταν λεω πως δεν μπορω να ανοιξω τις εφαρμογες εννοω οτι κλικαρω και δεν συμβαινει τπτ! βγαζει μονο μια τελεία ακριβως απο κατω.


