Μια βοήθεια? Με λίγα λόγια μπορείτε να μου πείτε σε τι διαφέρουν εκτός το γραφικό περιβάλλον??
Συντονιστής: adem1






Costa έγραψε:Δεν διαφερουν πουθενα εκτος του περιβάλλοντος εργασίας
Ubuntu - Gnome
Kubuntu - KDE
Xubuntu - XFCE
αυτο βέβαια δεν σημαίνει μονο οπτικά αλλα και στα διαφορα προγραμματα που εχουν πχ για τορεντ ,για την αναπαραγωγή μουσικης, αντιγραφή cd κτλ,το καλο ειναι οτι μπορεις να εγκαταστήσεις πχ αν εχεις gnome πολλά απο τα προγραμματα του κde(για xfce δεν ξερω)
Το kde ειναι το ποιο εφετζίδικο και γενικα ποιο ομορφο με καλες εφαρμογές(εγω που εχω gnome χρησιμοποιω αρκετα προγράμματα του kde) αλλα εινα και ποιο βαρυ απο τα αλλα δυο
Το gnome ειναι σίγουρα πιο γρήγορο απο το kde σταθερο, απλο και ωραίο.
Το XFCE μοιάζει λίγο οπτικά με το gnome αλλα ειναι ποιο ελαφρύ χωρις πολλά εφε και ειναι ποιο πολυ για παλιους υπολογιστές που εχουν λιγη μνήμη κτλ


DrGreem έγραψε:Μάλιστα.. δηλαδή το Χubuntu είναι το ποιο ελφαρύ..?
Αυτό ως αποτέλεσμα έχει καποια μειονεκτίματα..??![]()
Επίσης ακολούθησα τα βήματα της εγκατάστασης του Video Tutorial σου Linuxman.. Όλα οκ απλά..
Για να είναι τελείος ελαφρύ το λειτουργικό χωρίς όλα αυτά τα προγράμματα που έχει μαζί με την εγκατάσταση τι μπορώ να κάνω? Δηλαδή υπάρχει κάποια επιλογή κατα την εγκατάσταση..?

