Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό DrGreem » 28 Μαρ 2009, 22:41

Όσο και αν έψαξα δεν βρήκα πουθενά κάποιο ποστ ή κάτι τσπ που να λέει τις διαφορές των Ubuntu Xubuntu Kubuntu κτλ..
Μια βοήθεια? Με λίγα λόγια μπορείτε να μου πείτε σε τι διαφέρουν εκτός το γραφικό περιβάλλον?? :?
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Αρχάριος/Προγραμματισμός: Λίγο/Αγγλικά: Καλά
<3 Linux
Άβαταρ μέλους
DrGreem
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 24 Μαρ 2009, 21:04
Τοποθεσία: Searching...
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 28 Μαρ 2009, 22:57

1. Διάβασε τις οδηγίες εδώ και φτιάξε την υπογραφή σου. Δες την δικιά μου και θα καταλάβεις.
2. Ψάξε και στους οδηγούς στην σελίδα που έχει όλους τους οδηγούς για εύκολη εύρεση.
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

@Epirotes

Δημοσίευσηαπό DrGreem » 28 Μαρ 2009, 23:39

1. To noob πιστεύω τα λέει όλα.
2. Μπήκα στην σελίδα που μου λες αλλά διστυχός δεν βρήκα απάντηση στην απορία μου..
Σε ευχαριστώ πάντος γιατί αν θυμάμαι καλά και σε άλλο θέμα που είχα ανοίξει είχες απαντήσει :)
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Αρχάριος/Προγραμματισμός: Λίγο/Αγγλικά: Καλά
<3 Linux
Άβαταρ μέλους
DrGreem
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 24 Μαρ 2009, 21:04
Τοποθεσία: Searching...
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 28 Μαρ 2009, 23:51

Δεν ενοούσα ακριβώς αυτό όταν σου συνέστησα να φτιάξεις την υπογραφή σου, χρησιμοποιώντας σαν υπόδειγμα την δικιά μου. ;)
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

@Epirotes

Δημοσίευσηαπό DrGreem » 29 Μαρ 2009, 00:42

Αλλά...?? :P
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Αρχάριος/Προγραμματισμός: Λίγο/Αγγλικά: Καλά
<3 Linux
Άβαταρ μέλους
DrGreem
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 24 Μαρ 2009, 21:04
Τοποθεσία: Searching...
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό Costa » 29 Μαρ 2009, 00:49

Δεν διαφερουν πουθενα εκτος του περιβάλλοντος εργασίας
Ubuntu - Gnome
Kubuntu - KDE
Xubuntu - XFCE
αυτο βέβαια δεν σημαίνει μονο οπτικά αλλα και στα διαφορα προγραμματα που εχουν πχ για τορεντ ,για την αναπαραγωγή μουσικης, αντιγραφή cd κτλ,το καλο ειναι οτι μπορεις να εγκαταστήσεις πχ αν εχεις gnome πολλά απο τα προγραμματα του κde(για xfce δεν ξερω)

Το kde ειναι το ποιο εφετζίδικο και γενικα ποιο ομορφο με καλες εφαρμογές(εγω που εχω gnome χρησιμοποιω αρκετα προγράμματα του kde) αλλα εινα και ποιο βαρυ απο τα αλλα δυο
Το gnome ειναι σίγουρα πιο γρήγορο απο το kde σταθερο, απλο και ωραίο.
Το XFCE μοιάζει λίγο οπτικά με το gnome αλλα ειναι ποιο ελαφρύ χωρις πολλά εφε και ειναι ποιο πολυ για παλιους υπολογιστές που εχουν λιγη μνήμη κτλ
Sony Vaio VgnFS\ Intel Pentium M(1,7Ghz)\ Ram:1gb\Intel graphics card
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Costa
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 14:29
Τοποθεσία: Ιεραπετρα
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό linuxman » 29 Μαρ 2009, 03:00

Costa έγραψε:Δεν διαφερουν πουθενα εκτος του περιβάλλοντος εργασίας
Ubuntu - Gnome
Kubuntu - KDE
Xubuntu - XFCE
αυτο βέβαια δεν σημαίνει μονο οπτικά αλλα και στα διαφορα προγραμματα που εχουν πχ για τορεντ ,για την αναπαραγωγή μουσικης, αντιγραφή cd κτλ,το καλο ειναι οτι μπορεις να εγκαταστήσεις πχ αν εχεις gnome πολλά απο τα προγραμματα του κde(για xfce δεν ξερω)

Το kde ειναι το ποιο εφετζίδικο και γενικα ποιο ομορφο με καλες εφαρμογές(εγω που εχω gnome χρησιμοποιω αρκετα προγράμματα του kde) αλλα εινα και ποιο βαρυ απο τα αλλα δυο
Το gnome ειναι σίγουρα πιο γρήγορο απο το kde σταθερο, απλο και ωραίο.
Το XFCE μοιάζει λίγο οπτικά με το gnome αλλα ειναι ποιο ελαφρύ χωρις πολλά εφε και ειναι ποιο πολυ για παλιους υπολογιστές που εχουν λιγη μνήμη κτλ

Διαφέρουν και αρκετά , όχι μόνο στο γραφικό άλλα και σε τι είδος Η/Υ θα το βάλεις , Ubuntu + Kubuntu έχουν σχετικά καλές απαιτήσεις θέλουν το λιγότερα να είναι άνετα 512 ram αν και σε λιγότερα τρέχουν σχετικά καλά , το Xubuntu τρέχει αρκετά καλά και σε 192 RAM αν και για καλύτερα δεν θέλει πάνω από 256
λόγου του γραφικού κυρίους .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό DrGreem » 29 Μαρ 2009, 13:50

Μάλιστα.. δηλαδή το Χubuntu είναι το ποιο ελφαρύ..?
Αυτό ως αποτέλεσμα έχει καποια μειονεκτίματα..?? :roll:
Επίσης ακολούθησα τα βήματα της εγκατάστασης του Video Tutorial σου Linuxman.. Όλα οκ απλά..
Για να είναι τελείος ελαφρύ το λειτουργικό χωρίς όλα αυτά τα προγράμματα που έχει μαζί με την εγκατάσταση τι μπορώ να κάνω? Δηλαδή υπάρχει κάποια επιλογή κατα την εγκατάσταση..?
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Αρχάριος/Προγραμματισμός: Λίγο/Αγγλικά: Καλά
<3 Linux
Άβαταρ μέλους
DrGreem
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 24 Μαρ 2009, 21:04
Τοποθεσία: Searching...
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό linuxman » 29 Μαρ 2009, 16:17

DrGreem έγραψε:Μάλιστα.. δηλαδή το Χubuntu είναι το ποιο ελφαρύ..?
Αυτό ως αποτέλεσμα έχει καποια μειονεκτίματα..?? :roll:
Επίσης ακολούθησα τα βήματα της εγκατάστασης του Video Tutorial σου Linuxman.. Όλα οκ απλά..
Για να είναι τελείος ελαφρύ το λειτουργικό χωρίς όλα αυτά τα προγράμματα που έχει μαζί με την εγκατάσταση τι μπορώ να κάνω? Δηλαδή υπάρχει κάποια επιλογή κατα την εγκατάσταση..?

Δεν έχει μειονεκτήματα , απλά έχει λίγο ποιο απλά και ποιο ελαφριά εργαλεία και γενικά το Γραφικό του είναι ποιο ελαφρύ .
Όσο για τα προγράμματα , πολλά μπορείς να κάνεις άλλα το κάθε τι έχει και ανάλογες επιπτώσεις σε κάτι .
Τι ακριβός σε ενοχλεί να το δούμε .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό DrGreem » 01 Απρ 2009, 08:54

E βλέπω με τον διαχειρηστή εργασιών οτι πολλες διεργασίες είναι σε αναστολή.. Ε και όλα αυτά δεν μου χρειάζεται..
Εγω με λίγα λόγια θέλω να κάνω μια εγκατάσταση των ubuntu χωρίς σχεδόν τίποτα και μόνος μου σιγα σιγα να βάζω οτι πρόγραμμα μου χρειαστει.. :)
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Αρχάριος/Προγραμματισμός: Λίγο/Αγγλικά: Καλά
<3 Linux
Άβαταρ μέλους
DrGreem
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 24 Μαρ 2009, 21:04
Τοποθεσία: Searching...
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα