Μάθε λοιπόν να δουλεύεις με ότι υπάρχει και αν χρειαστείς κάτι άνοιξε τον Διαχειριστή πακέτων και εγκατέστησε το.
Πολλές διεργασίες είναι του συστήματος και είναι απαραίτητες για την λειτουργία του.
Κάνοντας αναζήτηση στο google για την κάθε μια μπορείς να μάθεις τι είναι και τι κάνει...προς το παρόν όμως μην πειράξεις καμία.
Στο μέλλον αν θέλεις και νιώθεις εξομοιωμένος μπορείς να βάλεις κάποια άλλη διανομή που κατα την εγκατάσταση βάζεις ότι σου χρειάζεται...
Costa έγραψε:Το kde ειναι το ποιο εφετζίδικο και γενικα ποιο ομορφο με καλες εφαρμογές(εγω που εχω gnome χρησιμοποιω αρκετα προγράμματα του kde) άλλα εινα και ποιο βαρύ απο τα αλλα δυο
Αυτό έχω πει δεκάδες φορές ότι είναι ψέμα. Ειδικά το kde4 είναι γραμμένο σε C++ και Qt4 που μαζί είναι απο τους ποιο γρήγορους συνδυασμούς εν αντίθεση με το Gnome στην προκειμένη περίπτωση που είναι C,python και GTK2+...
Εκτός και αν το βαρύ πάει ότι διαθέτει πολλά features και tools.
Gnome = KISS
KDE = Features
...δοκιμάζεις και διαλέγεις ότι και όποια φιλοσοφία σου ταιριάζει καλύτερα




