Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό ftso » 01 Απρ 2009, 10:42

Με την εγκατάσταση έχεις ότι συνήθως σου είναι απαραίτητο.
Μάθε λοιπόν να δουλεύεις με ότι υπάρχει και αν χρειαστείς κάτι άνοιξε τον Διαχειριστή πακέτων και εγκατέστησε το.
Πολλές διεργασίες είναι του συστήματος και είναι απαραίτητες για την λειτουργία του.
Κάνοντας αναζήτηση στο google για την κάθε μια μπορείς να μάθεις τι είναι και τι κάνει...προς το παρόν όμως μην πειράξεις καμία.
Στο μέλλον αν θέλεις και νιώθεις εξομοιωμένος μπορείς να βάλεις κάποια άλλη διανομή που κατα την εγκατάσταση βάζεις ότι σου χρειάζεται...

Costa έγραψε:Το kde ειναι το ποιο εφετζίδικο και γενικα ποιο ομορφο με καλες εφαρμογές(εγω που εχω gnome χρησιμοποιω αρκετα προγράμματα του kde) άλλα εινα και ποιο βαρύ απο τα αλλα δυο

Αυτό έχω πει δεκάδες φορές ότι είναι ψέμα. Ειδικά το kde4 είναι γραμμένο σε C++ και Qt4 που μαζί είναι απο τους ποιο γρήγορους συνδυασμούς εν αντίθεση με το Gnome στην προκειμένη περίπτωση που είναι C,python και GTK2+...
Εκτός και αν το βαρύ πάει ότι διαθέτει πολλά features και tools. :)

Gnome = KISS
KDE = Features

...δοκιμάζεις και διαλέγεις ότι και όποια φιλοσοφία σου ταιριάζει καλύτερα ;)
Άβαταρ μέλους
ftso
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6409
Εγγραφή: 12 Μάιος 2008, 13:40
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: ftso
Εκτύπωση

Ακόμα μια ερώτηση!!

Δημοσίευσηαπό DrGreem » 01 Απρ 2009, 14:26

Μάλιστα! Ευχαριστώ ftso με κάλυψες πλήρως :)
Μετά το bios τρέχει ο loader ο οποίος έχει επιλογές
ubuntu
ubuntu (recovery mode)
και μετά απ αυτό 2-3 ακόμα ubuntu χωρίς όμως να έχω ξαναεγκαταστίσει άλλο ubuntu..
- -
Microsoft Windows XP
Γίνεται λοιπόν να επεξεργαστώ το μενού του loader? Αν ναι πως?
Θέλω να διαγράψω τα περιτά ώστε στο τέλος να εμφανίζει μόνο:
ubuntu
ubuntu (recovery mode)
Microsoft Windows XP
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Αρχάριος/Προγραμματισμός: Λίγο/Αγγλικά: Καλά
<3 Linux
Άβαταρ μέλους
DrGreem
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 24 Μαρ 2009, 21:04
Τοποθεσία: Searching...
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό Babis_ECE » 01 Απρ 2009, 14:38

Tα "άλλα Ubuntu" που βλέπεις στον GRUB, είναι παλαιότερα kernel, ώστε να bootάρεις κι από αυτά αν θες.. ;)
Για να επεξεργαστείς γραφικά τον GRUB, βάλε από το Synaptic τον KGRUBEditor.

Θα πρότεινα να αφήσεις και ένα παλιότερο kernel, ώστε σε ενδεχόμενο update, αν τύχει και συμβεί κάτι με νέο kernel που μπορεί πχ να "χτυπάει" με την κάρτα γραφικών, να μπορείς να κάνεις boot με προηγούμενο kernel. :)
Apple MacBook Pro 13.3" Intel i5 2.3GHz (Early 2011)
Άβαταρ μέλους
Babis_ECE
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: 10 Ιουν 2008, 20:09
Τοποθεσία: Behind the Decks
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...

Δημοσίευσηαπό cyberpython » 01 Απρ 2009, 14:41

Αυτές οι επιπλέον επιλογές κάνουν συνήθως εκκίνηση του συστήματος με κάποιον παλαιότερο πυρήνα (το LInux - η καρδιά του λειτουργικού συστήματος), καλό είναι να έχεις τους δύο τελευταίους διαθέσιμους σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά μετά από την εγκατάσταση νέου πυρήνα.

Τώρα, αν ακόμη θέλεις να κάνεις επεξεργασία του μενού υπάρχουν 2 τρόποι - με το χέρι (ανοίγεις το αρχείο /boot/grub/menu.lst με το gedit ως υπερχρήστης) ή με το πρόγραμμα KGrubEditor (που είναι και από Έλληνα δημιουργό - τον ArtFowl από το forum του e-pcmag.gr, μπορείς να το βρεις στην προσθαφαίρεση εφαρμογών)

Edit: Με πρόλαβε ο Babis_ECE :)
Κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών / Ubuntu-gr / My Web Log
Επίπεδο Γνώσεων Linux: Μέτριο, Προγραμματισμός: Ναι, Aγγλικά: Καλά
Λειτουργικό : Ubuntu 10.04 - 32bits
Η/Υ : Intel Core2 4400@2 GHz / 2GB DDR2 RAM / GeForce 8400 GS 512MB / Creative SB Audigy SE
Άβαταρ μέλους
cyberpython
seniorTUX
seniorTUX
 
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: 14 Μάιος 2008, 13:22
Εκτύπωση

Re: Ερώτηση:Κατηγορίες Ubuntu...  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό linuxman » 01 Απρ 2009, 15:09

Μπορείς να επεξεργαστής το αρχείο και να το κάνεις comment για να μην βλέπεις τα παλιότερα , άλλα για κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχεις αμέσως προηγούμενο για παν ενδεχόμενο .
Οδηγίες προς Νεοεισερχόμενους
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Linux Mint 17.1 Rebecca 3.13.0-37-generic 64bit (el_GR.UTF-8, X-Cinnamon cinnamon)
3 Intel Core i5-2310M CPU @ 2.10GHz ‖ RAM 3866 MiB ‖ Dell Inc. 0D7C51 - Dell Inc. Dell System Vostro 3750
4 Intel 2nd Generation Core Processor Family Integrated Graphics [8086:0116] {i915}
5 wlan0: Intel Centrino Wireless-N 1030 [Rainbow Peak] [8086:008a] (rev 34) ⋮ eth0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 06)
http://www.greeklug.gr
Άβαταρ μέλους
linuxman
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10378
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 20:41
Τοποθεσία: Thessaloniki / Macedonia / Greece
Εκτύπωση

Nvidia Panel Settings...?????

Δημοσίευσηαπό DrGreem » 02 Απρ 2009, 13:58

Έχω ένα προβληματάκι.. Εχω μια κάρτα γραφικών Nvidia 7600GT κατέβασα drivers linux για αυτήν και όλα λειτουργούν άψογα, απλά έχω κάνει κάποιες ρυθμίσεις στο πανελ της Nvidia για το χρώμα αντίθεση κτλ.. Και όταν μπαίνω στα unbuntu πρεπει να πάω συστημα-> Διαχείρηση Συστημάτων->Nvidia X Server settings ώστε να φορτώσουν οι προσωπικές μου ρυθμίσεις.. Πως γίνεται να φορτώνουν αυτόματα με την εκκίνηση του λειτουργικού..??
Επίπεδο Γνώσεων: Linux: Αρχάριος/Προγραμματισμός: Λίγο/Αγγλικά: Καλά
<3 Linux
Άβαταρ μέλους
DrGreem
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 24 Μαρ 2009, 21:04
Τοποθεσία: Searching...
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα