vagrale13 έγραψε:Ναι μπορεις να τα κανεις ολα αυτα που ανεφερες!!
Εγω σου προτεινω να αφησεις το χωρο αυτο, και να τον εχεις για τα αρχεια που θελεις!!
Μπορεις αν θελεις να χρησιμοποιησεις το
Gparted και να κανεις αυτο το partition διαμορφωση σε
ext3!!
Δες εδω τον οδηγο
viewtopic.php?f=9&t=766Προσεξε μην κανεις λαθος partition διαμορφωση, και χασεις το λειτουργικο σου!! 
Αρχικα
σας ευχαριστω ολους για μια ακομη φορα..
Εγω λοιπον ειμαι πολυ
αρχαριος και δεν ντρεπομαι να το πω, θελω ομως και να μαθω..
Οποτε, φιλε vagrale13, να κατεβασω αυτο το προγραμμα που μου ειπες:
Gparted ???
Λεω να χρησιμοποιησω εκεινο τον χωρο για να αποθηκευω ολα μου τα δεδομενα..
Ο σταθερος μου λοιπον, επειδη ειναι και λιγο αρχαιος

, εχει σκληρο 40 GB. Οποτε οταν ειχα κανει το partition, τον ειχα χωρισει σε 2 μερη των 20.Για να βαλω Ubuntu &XP. Τωρα χρειαζεται να εχω τοσο χωρο για το ubuntu η μπορω να αλλαξω το μεγεθος??Και αν ναι ποσο θα με συμβουλευατε να κραησω??
Νομιζω οταν εκανα φορματ ειχα επιλεξει .ext4 γιατι ετσι μου ειχε πει ενα φιλος.
Αν το αλλαξω τωρα θα εχω προβλημα??Και στο ubuntu νομιζω. ext4 εχω..
Και κατι τελευταιο. Πως θα καταλαβω ποιο partition ειναι αυτο που χρησιμοποιω για να μην το πειραξω και να πειραξω το αλλο??