alex-gate7 έγραψε:ρυθμιστικε και η οθονη ολα δουλευουνε ρολου ευχαριστω και παλι μπορει να κλεινοντας θα ηθελα να μου πειτε σε ποιο λινκ μπορω να βρω τα πιο απαρετητα προγραμματα για το 9,10(αν υπαρχουν) σας ευχαριστω κ παλι
Ωραια, πατησε και το πρασινο τικ!
Δεν υπαρχουν πιο απαραιτητα προγραμματα,βαζεις αυτα που χρειαζεσαι, που θελεις!
Για τον τροπο εγκαταστασης, δες εδω viewtopic.php?f=9&t=254

