Παιδια εχω το εξεις προβλημα στο linux ubuntu 9.10.
Μετα απο κατι βλακιες που εκανα σε περιβαλλον windows ειχα κανει διαμορφωση στο σκληρο που ειχα το linux.Και μετα ειχα προβλημα με το GRUB.Ξαναεκανα εγκατασταση το linux στο σκληρο που το ειχα αλλα εχω προβλημα με το boot,οταν ξεκιναει τωρα μου βγαζει το boot και μου λεει πιο OS να επιλεξω αλλα οταν επιλεγω τα windows 7 δεν ξεκινανε απλως μου βγαζει το grub και την κατω παυλα _
Και το αλλο προβλημα που εχω τωρα ειναι με το menu.lst οταν δινω την εντολη στην λιστα δεν εμφανιζεται τιποτα μενει κενη,υπαρχει καμια λυση πανως σε αυτα που ρωτησα επειδη την παλευω κατι μερες και δεν βρισκω ακρη για να ξαναμπω στα τα windows 7.Κατι πηγα να αλλαξω στο grub απο οδηγους που βρικα εδω στο site αλλα δεν καταφερα τιποτα επειδη δεν σκαμπαζω



