Το δοκίμασα και μου άρεσε και σκέφτηκα να το εγκαταστήσω και στο desktop μου που έχει Win7 και Linux Mint 8. Έκανα κανονικά εκκίνηση απο το Stick, και πάτησα "Εγκατάσταση του Ubuntu"...Μετά απο λίγο εσβησε η οθόνη και περίμενα 10 λεπτά μπας και γίνει τίποτα. Έκανα επανεκκίνηση και έσβησα το "quiet-splash" για να δώ τι γίνεται και τελικά μου βγάζει το παρακάτω άπειρες φορές (
- Κώδικας: Επιλογή όλων
[ XXX.XXXXXXXXX] Buffer I/O error on device fd0, logical block 0
[ XXX.XXXXXXXXX] end_request: I/O error, dev fd0, sector 0
[ XXX.XXXXXXXXX] Buffer I/O error on device fd0, logical block 0
[ XXX.XXXXXXXXX] end_request: I/O error, dev fd0, sector 0
Μήπως έχει κανείς ιδέα τι πρέπει να κάνω????? Το ίδιο είχε γίνει και όταν έκανα εγκατάσταση το Mint 8 αλλά ξεκίνησε κανονικά σε κατάσταση Ασφαλούς Λειτουργίας, μετά δεν μου ξαναπαρουσιάστηκε πρόβλημα (Το Ubuntu δεν δίνει αυτή την επιλογή).....
Σύνθεση PC --> AMD Athlon 64 x2, ATI RADEON 2900 GT, ASROCK ALiveXFire-eSATA2, 2GB RAM, etc, etc....
HELP




