Καλησπέρα παιδιά!
Έχω το ubuntu 10.04 και μου βγλαζουν ένα μυστήριο πρόβλημα. Όταν μένει πολλή ώρα ανοιχτό το computer και πάω να χρησιμοποιήσω το πληκτρολόγιο κολλάει (δεν δουλεύει καθόλου) όπως και μερικές άλλες εφαρμογές απο το panel (π.χ. τα μενού δεν ανοίγουν καθόλου, το shutdown κουμπί επίσης δεν ανταποκρίνεται αλλα το ποντίκι δουλεύει... δηλαδη μπορώ να ανοίξω το firefox) . Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μπορεί να φταίει κάτι οπότε απλά ξαναπέρασα ξανα το ubuntu απο πάνω αλλά συνεχίζει να κάνει το ίδιο.
Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει... θα ήθελα αν κάποιος έχει καμια ιδέα να την πει αλλιώς ας μου δώσετε ένα link που κατεβάσατε το ubuntu 10.04 και τα έχετε εγκαταστήσει και δεν σας έχουν βγάλει κανένα πρόβλημα ακόμα.
Ευχαροστώ πολλύ!




