Πρόβλημα με εκκίνηση Windows  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Πρόβλημα με εκκίνηση Windows  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό morpheusghost » 28 Μαρ 2009, 04:12

Καλησπέρα παίδες!!!
Σήμερα ήταν η πρώτη μου απόπειρα να ασχοληθώ με Linux οπότε όπως καταλαβαίνετε είμαι εντελώς αρχάριος.
Έκανα κανονικά την εγκατάσταση του ubuntu 8.10 σύμφωνα με έναν οδηγό που βρήκα στο forum. Στον υπολογιστή έχω κ windows xp πανω. Τα 2 OS είναι σε ξεχωριστά partitions. Μέχρι εδω όλα καλά. Το πρόβλημά μου είναι πως ενώ bootάρει κανονικά τo ubuntu δεν bootαρουν τα windows. Για την ακρίβεια μου εμφανίζει "hal.dll is missing or is corrupted" όποτε πατάω την επιλογή.
Θα εκτιμούσα πολύ την βοηθειά σας

Υγ: σορυ αν έχει ξαναγραφεί ίδιο thread άλλα κάνοντας αναζηση δεν βρίκα συγκεκριμένη λύση για το προβλημά μου.
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Μέτριο/Προγραμματισμός: Ναι/Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 11.10 32-bit / WIN 7 Ultimate
Intel Core 2 Quad Q9400 / 2.66 GHz | RAM 3GB | Nvidia 9800gt
morpheusghost
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 28 Μαρ 2009, 03:22
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows

Δημοσίευσηαπό d_34gl3 » 28 Μαρ 2009, 09:53

http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=4639948&postcount=6

Τα λέει λίγο μπερδεμένα βέβαια.Αυτό που πρέπει ουσιαστικά να κάνεις είναι απο το μενού places-Removable Media επέλεξε το δίσκο(partition) που περιέχει τα windows.
Βρες και άνοιξε το boot.ini με ένα text editor και κοίτα αν το partition απο το οποία bootarei τα windows είναι το σωστό (βλέπε παράδειγμα στο link).

Άν δεν μπορείς να βγάλεις άκρη πόσταρε εδώ τα περιεχόμενα του boot.ini καθώς και τα αποτελέσματα του
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo fdisk -l
που θα τρέξεις απο τερματικό.
Άβαταρ μέλους
d_34gl3
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 16 Ιαν 2009, 22:17
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows

Δημοσίευσηαπό morpheusghost » 28 Μαρ 2009, 13:47

Thnx για τα tips. Λοιπόν άλλαξα την τιμή στα partition του boot.ini αλλά κ πάλι δεν έγινε κάτι. Βασικά το μόνο που βρήκε ήταν το boot.ini.backup. Αυτά έχει μέσα :
[boot loader]

timeout=30

default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS

[operating systems]

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

Άλλαξα το 2 κ το έκανα 3 κ μετά 4, έσβησα το noexecute=optin αλλά τπτ.
Με fdisk πήρα αυτά:

Device Boot Start End Blocks Id System
/dev/sda1 * 1 69758 560331103+ 7 HPFS/NTFS
/dev/sda2 72666 77824 41439667+ f W95 Ext'd (LBA)
/dev/sda3 69759 72287 20314192+ 83 Linux
/dev/sda4 72288 72665 3036285 82 Linux swap / Solaris
/dev/sda5 72666 77824 41439636 7 HPFS/NTFS
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Μέτριο/Προγραμματισμός: Ναι/Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 11.10 32-bit / WIN 7 Ultimate
Intel Core 2 Quad Q9400 / 2.66 GHz | RAM 3GB | Nvidia 9800gt
morpheusghost
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 28 Μαρ 2009, 03:22
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows

Δημοσίευσηαπό d_34gl3 » 28 Μαρ 2009, 14:00

Περίεργο που είναι μόνο το backup εκεί.Μπορεί αυτό να είναι και το πρόβλημα.
Το partition που περιέχει τα windows είναι το 1ο οπότε θα δοκιμάσεις
Κώδικας: Επιλογή όλων
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

Αν δεν λυθεί το πρόβλημα μπορείς να αντικαταστήσεις το ίδιο το .dll.
Κοίτα εδώ http://pcsupport.about.com/od/fixtheproblem/ht/restorehaldll.htm και για άλλες πιθανές λύσεις
εδώ http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/missinghaldll.htm.Γενικά με λίγο googling θα βρείς πολλές αναφορές στο πρόβλημα.
Edit:Μην ξεχάσεις να μετονομάσεις το αρχείο σε "boot.ini".
Άβαταρ μέλους
d_34gl3
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 16 Ιαν 2009, 22:17
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows

Δημοσίευσηαπό morpheusghost » 28 Μαρ 2009, 14:08

Βασικά αν το μετονομάσω σε boot.ini ισως παίξει. Anyway θα τα δοκιμάσω το απόγευμα γιατί πρέπει να την κάνω κ θα επανέλθω με τα αποτελέσματα (εύχομαι θετικά). thnx κ πάλι φίλε μου!!

α κ κάτι άλλο άσχετο. Όταν crasharei μία εφαρμογή πώς την τερματίζεις???? είπαμε αρχάριος όσο δεν πάει......
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Μέτριο/Προγραμματισμός: Ναι/Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 11.10 32-bit / WIN 7 Ultimate
Intel Core 2 Quad Q9400 / 2.66 GHz | RAM 3GB | Nvidia 9800gt
morpheusghost
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 28 Μαρ 2009, 03:22
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows

Δημοσίευσηαπό pros » 28 Μαρ 2009, 15:10

Ανοίγεις τερματικό και δίνεις την εντολή

Κώδικας: Επιλογή όλων
xkill


Ο δείκτης γίνεται φονικό εργαλείο, σε ο,τι κάνεις κλικ, το τερματίζει.
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι, αλλά,
αυτός είναι κατά την γνώμη μου ο πιο ψυχοθεραπευτικός.
10.04 / 12.04 64bit
Άβαταρ μέλους
pros
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 3534
Εγγραφή: 28 Ιαν 2009, 22:28
IRC: sterios
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows

Δημοσίευσηαπό d_34gl3 » 28 Μαρ 2009, 15:42

Σου προτείνω να διαβάσεις το άρθρο «Ξεκολλήστε»... εύκολα και σωστά! στο τεύχος 2 του περιοδικού ubuntistas.Είναι ένας αρκετά πλήρης οδηγός με τις επιλογές που έχεις σε περίπτωση που κάποια εφαρμογή παρέδωσε πνεύμα ή σε κάποιο γενικότερο κόλλημα.
Συμφωνώ ότι το xkill είναι ψυχοθεραπτικό αλλά δεν είναι η καλύτερη λύση.
Άβαταρ μέλους
d_34gl3
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 16 Ιαν 2009, 22:17
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows

Δημοσίευσηαπό morpheusghost » 28 Μαρ 2009, 17:41

thnx guys για τα tips. Λοιπόν το πρόβλημα δεν λύθηκε με αυτά που είπε ο φίλος d_34gl3. Το μεταονόμασα σε boot.ini έβαλα ένα partiton αλλά τπτ. Βασικά απ την αρχή με προβλημάτισε το ότι μου έβγαλε μόνο το backup.
Anyway συνεχίζω το ψάξιμο, αν έχετε καμιά άλλη ιδεα, ευπρόσδεκτη!!!
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Μέτριο/Προγραμματισμός: Ναι/Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 11.10 32-bit / WIN 7 Ultimate
Intel Core 2 Quad Q9400 / 2.66 GHz | RAM 3GB | Nvidia 9800gt
morpheusghost
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 28 Μαρ 2009, 03:22
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows

Δημοσίευσηαπό morpheusghost » 28 Μαρ 2009, 18:06

ok παιδιά βρέθηκε η λύση. Τελικά το boot.inι ήταν στο δίσκο με τα data και όχι σε αυτόν των windows. Άλλαξα την τιμή στα partitions σε 4 κ έπαιξε κομπλέ!!!! Ευχαριστώ και πάλι κ καλώς σας βρήκα!!!!
Επίπεδο Γνώσεων: Linux:Μέτριο/Προγραμματισμός: Ναι/Αγγλικά: Πολύ καλά
Ubuntu 11.10 32-bit / WIN 7 Ultimate
Intel Core 2 Quad Q9400 / 2.66 GHz | RAM 3GB | Nvidia 9800gt
morpheusghost
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 28 Μαρ 2009, 03:22
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση Windows

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 28 Μαρ 2009, 18:09

Ωραία, κάνε τώρα και μια επεξεργασία στο αρχικό σου μήνυμα και πάτα το πράσινο κουμπάκι που δείχνει ότι επιλύθηκε το πρόβλημα.
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Επόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα