Πως κανω εγκατασταση προγραμματα στο Ubuntu?

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: Πως κανω εγκατασταση προγραμματα στο Ubuntu?

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 07 Μαρ 2010, 02:22

Δες εδω viewtopic.php?f=9&t=254 για τον τροπο που θα κανεις εγκατασταση τα προγραμματα!
Απο εκει και περα, εδω Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες αν κανεις μια Αναζητηση, εχει πολλους οδηγους για πολλα και διαφορα, οπου θα σου λυθουν πολλες απο τις αποριες που εχεις, οπως σου ειπε και ο koukouvaou! :thumbup:
Οποτε διαβασε, και ξεκινησε απο εκει, και θα μαθεις να το χρησιμοποιεις το Ubuntu, δεν ειναι και τιποτα δυσκολο,
απλα ειναι διαφορετικο απο τα παραθυρα!

Το θεμα σου μετακινηθηκε στην κατηγορια : Λειτουργικό Σύστημα

Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Πως κανω εγκατασταση προγραμματα στο Ubuntu?

Δημοσίευσηαπό Apopas » 07 Μαρ 2010, 02:28

Το τερματικό (terminal στα αγγλικά) είναι αυτό που γράφεις εντολές (κάτι σαν το παλιό DOS) θα το βρεις στο μενού στο accessories (βοηθήματα).

Στο Ubuntu υπάρχουν δύο τρόποι να εγκαταστήσεις προγράμματα. Ο πρώτος είναι μέσω του Software Center. Εκεί, απλά επιλέγεις το πρόγραμμα που θες και το εγκαθιστάς. Ο δεύτερος τρόπος είναι μέσω του τερματικού, όπου γράφεις την εντολή
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo apt-get install πρόγραμμα
πατάς enter και το εγκαθιστάς :)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Apopas
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 00:52
Τοποθεσία: Σούνιο
IRC: Apopas
Εκτύπωση

Re: Πως κανω εγκατασταση προγραμματα στο Ubuntu?

Δημοσίευσηαπό darkness22 » 08 Μαρ 2010, 00:58

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την βοήθεια σας. :thumbup:
Δεν είχα ιδέα για το πώς γίνονται πολλά πράμματα, και ευτυχώς με φωτίσατε! :P

Να ρωτίσω λίγο.. Το backtrack4 να το εγκαταστήσω στο pc μου ή λέτε ότι είναι κάτι αχρείαστο?
Για πείτε μου την γνώμη σας..

Ευχαριστώ προκαταβολικά! :thumbup:
darkness22
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 06 Μαρ 2010, 12:57
Εκτύπωση

Re: Πως κανω εγκατασταση προγραμματα στο Ubuntu?

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 08 Μαρ 2010, 01:17

darkness22 έγραψε:Να ρωτίσω λίγο.. Το backtrack4 να το εγκαταστήσω στο pc μου ή λέτε ότι είναι κάτι αχρείαστο?
Για πείτε μου την γνώμη σας..

Off topic:
Αχρειαστο.... οτι μπορεις να κανεις με το backtrack, μπορεις να το κανεις και με το Ubuntu, κιαπολλα περισσοτερα!
Αν τωρα, ντε και καλα θελεις να το δουλευεις, καλυτερα να το τρεχεις απο livecd!
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Πως κανω εγκατασταση προγραμματα στο Ubuntu?

Δημοσίευσηαπό darkness22 » 08 Μαρ 2010, 03:50

darkness22 έγραψε:Off topic:
Αχρειαστο.... οτι μπορεις να κανεις με το backtrack, μπορεις να το κανεις και με το Ubuntu, κιαπολλα περισσοτερα!
Αν τωρα, ντε και καλα θελεις να το δουλευεις, καλυτερα να το τρεχεις απο livecd!


Πώς το τρέχεις από livecd φίλε? Το βρήκα και το κατέβασα, αλλά εξηγάς λίγο την διαδικασία για το πώς γίνεται?

Thx! :thumbup:
darkness22
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 06 Μαρ 2010, 12:57
Εκτύπωση

Re: Πως κανω εγκατασταση προγραμματα στο Ubuntu?

Δημοσίευσηαπό vagrale13 » 08 Μαρ 2010, 04:19

Το γραφεις σε cd/dvd σαν εικονα, οπως το Ubuntu, και μετα επιλεγεις να κανεις boot απο cd,
και στο menu, επελεξε να μην γινει καμια αλλαγη, οχι εγκατασταση δηλαδη!
Desktop 1: Mint 13 Maya i386 / Ubuntu 14.10 Utopic Unicorn i386 (development branch)
CPU: AMD ATHLON II X2 215 │ RAM: 4026Mb │ Graphics Card: GeForce 210 512MB │ LG W2243S : 1920 x 1080
Desktop 2: Ubuntu 12.04 LTS Precise Pangoli i386
AMD Athlon 64 X2 5800+ │ 1024Mb │ nForce 7600 256MB (onboard) | 1024 x 768
Laptop : Sony Vaio VGN-N11m : Ubuntu 14.04Lts Trusty Tahr i386 (Mate desktop)


*Οδηγοί - How to - Tutorials σε Κατηγορίες
*Oδηγίες προς νεοεισερχόμενους σε forum ή linux
Άβαταρ μέλους
vagrale13
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 7107
Εγγραφή: 04 Απρ 2009, 19:29
Τοποθεσία: κάπου εδώ μέσα στο net :P
Launchpad: vagrale
IRC: vagrale13
Εκτύπωση

Re: Πως κανω εγκατασταση προγραμματα στο Ubuntu?

Δημοσίευσηαπό darkness22 » 08 Μαρ 2010, 22:56

Έγινε παιδιά :thumbup: σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας :)

Τα λέμε..
darkness22
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 06 Μαρ 2010, 12:57
Εκτύπωση

Re: Πως κανω εγκατασταση προγραμματα στο Ubuntu?

Δημοσίευσηαπό spirosvii » 13 Μαρ 2010, 07:44

Αναρωτιέμαι... εδώ δεν ξέρεις τι είναι το τερματικό και θες να βάλεις και το backtrack.

Μήπως διάβασες πουθενά πως με το backtrack θα γίνεις χάκερ? Αν ναι τότε πλανιέσαι πλάνην οικτρά.

Διαβάζοντας το νήμα από την αρχή περίμενα να τελειώνει με κάποια ερωτησή σου σχετικά με το ubuntu, αντ' αυτού, φαίνεται ότι καλύφθηκαν όλες οι απορίες σου, πράγμα ύποπτο, αλλά από την άλλη ίσως να το έχεις ρίξει στο διάβασμα. :)
Επίπεδο Γνώσεων Linux: Χαμηλό / Προγραμματισμός: Όχι / Αγγλικά: Μέτρια
Ubuntu 18.04.4
Memory 3,7GiB Intel® Pentium(R) CPU N3540 @ 2.16GHz × 4
Άβαταρ μέλους
spirosvii
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: 16 Οκτ 2008, 03:53
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα