sos προβλημα μετα απο αναβαθμιση σε 10.04.

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: sos προβλημα μετα απο αναβαθμιση σε 10.04.

Δημοσίευσηαπό teolifestyle » 10 Μάιος 2010, 22:03

mporei kapoios na bohthisei;;;;;;;;;;;;;;;;;;
intell core 2duo quad 6600q, graphic cart gainward 6600 gts 512,ram 4*1 gigabyte kingston 800mhz,motherboart gigabyte p35-ds4, thermaltake 600w,hard disk wd 500 gb,monitor lg flatron l222ws 22'' ,microsoft mouse microsoft keybord..
Άβαταρ μέλους
teolifestyle
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 23 Φεβ 2009, 01:47
Τοποθεσία: κατερινη/πιεριας
Εκτύπωση

Re: sos προβλημα μετα απο αναβαθμιση σε 10.04.

Δημοσίευσηαπό megasmitsos » 03 Ιουν 2010, 20:01

για σας σαίνια
φοβερό και τρομερό το 10.04 εχω βρεί την χαρά μου
αλλά δεν ξέρω γιατί κάνει τόση ώρα για να ανοίξει ο υπολογιστής??
μετά το έλεγχο του ΒΙΟΣ βγαίνει μιά παύλα που αναβοσβήνει για 3 και μισό λεπτά περίπου και μετά ανοίγει η επειφάνεια εργασίας του 10.04
Ετσι πρέπει να γΗνετε??
Γνώσεις Linux καλές
iQunix 11.04
σε Acer Aspire 5920
megasmitsos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 03 Ιουν 2010, 19:15
Εκτύπωση

Re: sos προβλημα μετα απο αναβαθμιση σε 10.04.

Δημοσίευσηαπό Mitsakos » 03 Ιουν 2010, 20:27

megasmitsos έγραψε:για σας σαίνια
φοβερό και τρομερό το 10.04 εχω βρεί την χαρά μου
αλλά δεν ξέρω γιατί κάνει τόση ώρα για να ανοίξει ο υπολογιστής??
μετά το έλεγχο του ΒΙΟΣ βγαίνει μιά παύλα που αναβοσβήνει για 3 και μισό λεπτά περίπου και μετά ανοίγει η επειφάνεια εργασίας του 10.04
Ετσι πρέπει να γΗνετε??


Φίλε μου καλώς ήρθες. :wave:
Off topic:
Το παραπάνω post το έχεις ήδη αναφέρει και αλλού.
Προσπάθησε να μένεις σε ένα θέμα για κάποιο πρόβλημά σου. Να είσαι σίγουρος ότι θα σου απαντήσουν όσοι γνωρίζουν κάτι πάνω σε αυτό.

Ρίξε και μια ματιά στις Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους στο forum. :thumbup:

Φιλικά,
Δημήτρης
Γνώσεις ⇛ Linux: Not bad ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ 18.04 LTS x64
Προδιαγραφές ⇛ SONY VAIO VGN-NW21EF & DELL Inspiron 15 Series
>>Οδηγοί-How To-Tutorials<< && >>Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους<<
Άβαταρ μέλους
Mitsakos
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1705
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 09:05
Τοποθεσία: Πειραιάς/ Νίκαια
Εκτύπωση

Re: sos προβλημα μετα απο αναβαθμιση σε 10.04.

Δημοσίευσηαπό megasmitsos » 20 Ιούλ 2010, 19:12

λοιπόν αφου διαλέξω λογισμικό (ανάμεσα σε 10.04 και τα 7αρια ξεκινάει να διαβάσει τα 10.04 αλλά στην οθόνη βλέπω μία παυλα επάνω αριστερα να αναβοσβήνει για 2-3 λεπτα περίπου και μετα έχω την εκίνηση.?????????????????????????????????
Πως μπορώ να αποφύγω αυτήν την ταλαιπορία????
Γνώσεις Linux καλές
iQunix 11.04
σε Acer Aspire 5920
megasmitsos
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 03 Ιουν 2010, 19:15
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα