Re:προβλημα με την εντολη sudo gedit.... και sudo grub

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: Re:προβλημα με την εντολη sudo gedit.... και sudo grub

Δημοσίευσηαπό nikpapazoglou » 16 Μάιος 2010, 16:31

εχω το 10.04 και μια συμπαθεια στον grub legasy :) .με τον grub 2 ξεκινησαν ολα....ουστ ουστ απο εδω. (grub legasy ole ole!!!!)
Γνώσεις ⇛ Linux: Το παλεύω ┃ Προγραμματισμός: Ναι PLC Simatic - Arduino┃ Αγγλικά: Κάτι λίγα Λειτουργικό σε Laptop 3567 (i7-7500U/8GB/256GB/Radeon R5 M430/FHD/W10): Linux Mint xfce 18.3 - Windows 10

Η πραγματικότητα είναι μια ψευδαίσθηση που οφείλεται στην έλειψη οινοπνεύματος
Άβαταρ μέλους
nikpapazoglou
punkTUX
punkTUX
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 27 Οκτ 2009, 23:46
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
IRC: NIKPAPAZ
Εκτύπωση

Re: Re:προβλημα με την εντολη sudo gedit.... και sudo grub

Δημοσίευσηαπό malos » 16 Μάιος 2010, 17:23

nikpapazoglou έγραψε:εχω το 10.04 και μια συμπαθεια στον grub legasy :) .με τον grub 2 ξεκινησαν ολα....ουστ ουστ απο εδω. (grub legasy ole ole!!!!)


Μην πιάνεσαι κορόϊδο (γέλιο! Αλήθεια τι γίναν τα εικονίδια βρε διαχειριστές; !!! Δεν τα βρίσκω)
Ο grub 2 είναι πιο εύκολος και πιο ωραίος. Λίγο υπομονή θέλει μέχρι να τον μάθεις.
Επεξεργαστής: AMD Ryzen 9 5900x
Μνήμη Gskill 16gb (2X8gb), 3200 mh, CL 14
Μητρική: Asrock X570 phantom gaming X
Τροφοδοτικό: Corsair 850 platinum
Δίσκος: SSD Corsair MP600 (1 TB)
Άβαταρ μέλους
malos
saintTUX
saintTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1251
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2008, 12:00
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα