από malos » 16 Μάιος 2010, 17:23
nikpapazoglou έγραψε:εχω το 10.04 και μια συμπαθεια στον grub legasy

.με τον grub 2 ξεκινησαν ολα....ουστ ουστ απο εδω. (grub legasy ole ole!!!!)
Μην πιάνεσαι κορόϊδο (γέλιο! Αλήθεια τι γίναν τα εικονίδια βρε διαχειριστές; !!! Δεν τα βρίσκω)
Ο grub 2 είναι πιο εύκολος και πιο ωραίος. Λίγο υπομονή θέλει μέχρι να τον μάθεις.
Επεξεργαστής: AMD Ryzen 9 5900x
Μνήμη Gskill 16gb (2X8gb), 3200 mh, CL 14
Μητρική: Asrock X570 phantom gaming X
Τροφοδοτικό: Corsair 850 platinum
Δίσκος: SSD Corsair MP600 (1 TB)