Πρόβλημα με Αναβάθμιση  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση

Δημοσίευσηαπό yiannis66 » 18 Ιαν 2012, 07:22

Επειδή εγώ έχω μείνει στην έκδοση 10,04 δεν ξέρω αν μπόρεις να απενεργοποιησεις το
"amavisd-new" από τον "διαχειρηστή πακέτων" που το βρήκα.
Το αποτέλεσμα είναι μια χαρα και αν μπορέσεις άλλαξε εξυπηρετητή για να δούμε αν φταίει η συνδεση με αυτόν
1 Γνώσεις Linux: O.K ┃ Προγραμματισμού: 0 ┃ Αγγλικών: O.K
2 Ubuntu 19.10 eoan 5.3.0-19-generic 64bit (el_GR.UTF-8, ubuntu:GNOME ubuntu-wayland), Ubuntu 5.3.0-18-generic
3 Intel Core i5 CPU 660 3.33GHz ‖ RAM 7760 MiB ‖ Hewlett-Packard 304Bh - HP Compaq 8100 Elite CMT PC
4 Intel Core Processor Integrated Graphics [8086:0042] {i915}
5 enp0s25: Intel 82578DM Gigabit Network Connection [8086:10ef] (rev 05)
Άβαταρ μέλους
yiannis66
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2009, 22:52
Τοποθεσία: Ροδος
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση

Δημοσίευσηαπό vasiligun » 18 Ιαν 2012, 14:01

Το θεμα ειναι οτι νομιζω πως γινονται κανονικα οι εγκαταστασεις και οι ενημερωσεις αλλα γιατι να μου βγαζει αυτες τις ειδοποιησεις
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-14-generic, Ubuntu 3.0.0-13-generic, Ubuntu 3.0.0-12-generic
3 Intel Pentium CPU P6100 2.00GHz ‖ RAM 1877 MiB ‖ Hewlett-Packard 1439 - HP G62 Notebook PC
4 Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 02)
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 02) ⋮ wlan0: Ralink RT3090 Wireless 802.11n 1T/1R PCIe [1814:3090]
vasiligun
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Ιαν 2012, 15:06
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση

Δημοσίευσηαπό eliasps » 18 Ιαν 2012, 14:17

Διάβασα ένα ίδιο πρόβλημα στο launchpad του οποίου τον σύνδεσμο δεν μπορώ να βρω τώρα, που έλεγε ότι είναι bug του "amavisd". Και κάποιος ανέφερε ότι με την αφαίρεση του "amavisd" και των σχετικών του, έλυσε το πρόβλημα.
Τελευταία επεξεργασία από eliasps και 18 Ιαν 2012, 14:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
eliasps
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4017
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 22:25
Τοποθεσία: Αθήνα, Αττική
Launchpad: eliasps
IRC: eliasps
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση

Δημοσίευσηαπό vasiligun » 18 Ιαν 2012, 14:26

Εχω προβλημα σιγουρα με το amavisd...οτι και να κανω μου βγαζει αυτο

Κώδικας: Επιλογή όλων
amavisd-new-postfix
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-14-generic, Ubuntu 3.0.0-13-generic, Ubuntu 3.0.0-12-generic
3 Intel Pentium CPU P6100 2.00GHz ‖ RAM 1877 MiB ‖ Hewlett-Packard 1439 - HP G62 Notebook PC
4 Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 02)
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 02) ⋮ wlan0: Ralink RT3090 Wireless 802.11n 1T/1R PCIe [1814:3090]
vasiligun
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Ιαν 2012, 15:06
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση

Δημοσίευσηαπό vasiligun » 18 Ιαν 2012, 14:33

πως θα μπορεσω να το διαγραψω?
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-14-generic, Ubuntu 3.0.0-13-generic, Ubuntu 3.0.0-12-generic
3 Intel Pentium CPU P6100 2.00GHz ‖ RAM 1877 MiB ‖ Hewlett-Packard 1439 - HP G62 Notebook PC
4 Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 02)
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 02) ⋮ wlan0: Ralink RT3090 Wireless 802.11n 1T/1R PCIe [1814:3090]
vasiligun
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Ιαν 2012, 15:06
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση

Δημοσίευσηαπό eliasps » 18 Ιαν 2012, 14:51

Γίνεται και μέσω του Synaptic Package Manager, αλλά πριν κάνεις οτιδήποτε, άνοιξε το Synaptic Package Manager και γράψε στην αναζήτηση "amavisd" και δες ποιά πακέτα είναι εγκατεστημένα σχετικά με αυτό.
Άβαταρ μέλους
eliasps
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4017
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 22:25
Τοποθεσία: Αθήνα, Αττική
Launchpad: eliasps
IRC: eliasps
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση

Δημοσίευσηαπό vasiligun » 18 Ιαν 2012, 15:02

Oκ το εκανα αλλα μου βγαζει οταν κανω ελεγχο για ενημερωσεις ενα παραθυρο που λεει ελεγξτε την συνδεση σας με το διαδικτυο και αποτυχια ληψης πληροφοριων αποθετηριου και στις λεπτομερεις εχει αυτα:

Κώδικας: Επιλογή όλων
W:Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/wrinkliez/ppasearch/ubuntu/dists/oneiric/main/source/Sources 404 Not Found
, W:Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/wrinkliez/ppasearch/ubuntu/dists/oneiric/main/binary-i386/Packages 404 Not Found
, E:Some index files failed to download. They have been ignored, or old ones used instead.


Τι κανω για αυτο?
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-14-generic, Ubuntu 3.0.0-13-generic, Ubuntu 3.0.0-12-generic
3 Intel Pentium CPU P6100 2.00GHz ‖ RAM 1877 MiB ‖ Hewlett-Packard 1439 - HP G62 Notebook PC
4 Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 02)
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 02) ⋮ wlan0: Ralink RT3090 Wireless 802.11n 1T/1R PCIe [1814:3090]
vasiligun
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Ιαν 2012, 15:06
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 18 Ιαν 2012, 15:34

vasiligun έγραψε:Oκ το εκανα αλλα μου βγαζει οταν κανω ελεγχο για ενημερωσεις ενα παραθυρο που λεει ελεγξτε την συνδεση σας με το διαδικτυο και αποτυχια ληψης πληροφοριων αποθετηριου και στις λεπτομερεις εχει αυτα:

Κώδικας: Επιλογή όλων
W:Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/wrinkliez/ppasearch/ubuntu/dists/oneiric/main/source/Sources 404 Not Found
, W:Failed to fetch http://ppa.launchpad.net/wrinkliez/ppasearch/ubuntu/dists/oneiric/main/binary-i386/Packages 404 Not Found
, E:Some index files failed to download. They have been ignored, or old ones used instead.


Τι κανω για αυτο?

Δεν έχει κάτι η σύνδεσή σου, απλά αυτό το αποθετήριο δεν υπάρχει για την 11.10 έκδοση. Κοίτα εδώ - http://ppa.launchpad.net/wrinkliez/ppas ... ntu/dists/
Το αποθετήριο έχει σταματήσει στην 10.10
Αφαίρεσέ το από το sources.list σου, έτσι κι αλλιώς δεν λειτουργεί.
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση

Δημοσίευσηαπό vasiligun » 18 Ιαν 2012, 15:46

πως το αφαιρω?τι να αφαιρεσω δηλαδη?
2 Ubuntu 11.10 oneiric 32bit (el_GR.UTF-8), Ubuntu 3.0.0-14-generic, Ubuntu 3.0.0-13-generic, Ubuntu 3.0.0-12-generic
3 Intel Pentium CPU P6100 2.00GHz ‖ RAM 1877 MiB ‖ Hewlett-Packard 1439 - HP G62 Notebook PC
4 Intel Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 02)
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 02) ⋮ wlan0: Ralink RT3090 Wireless 802.11n 1T/1R PCIe [1814:3090]
vasiligun
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Ιαν 2012, 15:06
Εκτύπωση

Re: Πρόβλημα με Αναβάθμιση

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 18 Ιαν 2012, 15:52

vasiligun έγραψε:πως το αφαιρω?τι να αφαιρεσω δηλαδη?

Άνοιξε τις πηγές λογισμικού και πήγαινε εκεί που λέει «Άλλο λογισμικό». Πάτα πάνω στις γραμμές που γράφουν τις καταχωρίσεις αυτού του αποθετηρίου και από το κάτω μέρος του παράθυρου επέλεξε «αφαίρεση».
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα