Δες εδώ --> http://www.youtube.com/watch?v=_lL2xc1P ... re=related
είναι ελληνικό video!
Θα σε βοηθήσει να κάνεις εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια τη δουλειά σου.!!!
Συντονιστής: adem1



NasosP έγραψε:Τα windows πως γινεται να εγκατασταθουν οταν το ubuntu εναι στον δισκο μονο του
NasosP έγραψε:και χωρις partition?



fkol k4 έγραψε:NasosP έγραψε:Τα windows πως γινεται να εγκατασταθουν οταν το ubuntu εναι στον δισκο μονο του
Όπως και το Ubuntu όταν τα windows είναι μόνα τους στο δίσκο.
Μικραίνεις το ενεργό partition και τα βάζεις στον κενό χώρο.NasosP έγραψε:και χωρις partition?
Αυτό δεν γίνεται. Το πρώτο partition υπάρχει πάντα. Εννοείς μάλλον «σε μόνο ένα partition».

Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι
.
