πως μπορω να βγαλω το ubuntu?

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: πως μπορω να βγαλω το ubuntu?

Δημοσίευσηαπό gfevran » 01 Φεβ 2012, 13:07

Δες εδώ --> http://www.youtube.com/watch?v=_lL2xc1P ... re=related
είναι ελληνικό video!
Θα σε βοηθήσει να κάνεις εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια τη δουλειά σου.!!!
Γνώσεις ⇛ Linux: Όσο ζω μαθαίνω ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Λίγα
Λειτουργικά σε Η/Υ :
Desktop:
Dell Optiplex 380 (Ubuntu14.04 32Bit) Προδιαγραφές ⇛ Intel Dual-Core E6300 @2.80GHz
4GB RAM│Ati Radeon 4350│HD Audio │Eizo TFT 20"
Laptop:
HP Probook 6570b (Ubuntu 14.04 64Bit) Προδιαγραφές ⇛ Core I5 3210M 2.5GHz
4 GB RAM │Intel HD Graphics 4000 | 500 GB HD Sata ||
Intel(R) 82579V Gigabit Network Ethernet
Broadcom BCM943228HM4L 802.11a/b/g/n 2x2 WiFi Adapter
Άβαταρ μέλους
gfevran
dudeTUX
dudeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 12 Ιαν 2011, 21:08
Τοποθεσία: Κορυδαλλός
Εκτύπωση

Re: πως μπορω να βγαλω το ubuntu?

Δημοσίευσηαπό mariosg71 » 01 Φεβ 2012, 13:27

ευχαριστώ τα έβγαλα...με αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=UenJ639W ... ideo_title :) ...
ηθελα να τα βγαλω επειδη μου εβγαλε κατι σαν ερρορ....οπως ημουν στον firefox ξαφνικα μου εβγαλε μαυρη οθονη και ελεγε κατι...κατι πατησα και μπηκε ξανα στο ubuntu μονο που η οθονη ειχε παρα πολλες γραμμεσ(δεν φενοταν τιποτα) και αν πατουσα κατι οι γραμμες αλλαζαν :S και επειδη δεν εχω μονος τον υπολογιστι τον εχω μαζι με τον αδερφο μου ειπα να μην το ρισκαρω..
1 Γνώσεις Linux: Καθόλου ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 9.10 karmic 32bit (el_GR.UTF-8),
3 Intel Pentium M processor 1.60GHz ‖ RAM 488 MiB ‖ Acer LuganoII - Acer, inc. Aspire 1640
4 Intel Mobile 915GM/GMS/910GML Express Graphics Controller [8086:2592] (rev 03)
5 eth0: Realtek RTL-8139/8139C/8139C+ [10ec:8139] (rev 10) ⋮ eth1: Intel PRO/Wireless 2200BG [Calexico2] Network Connection [8086:4220] (rev 05)
mariosg71
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 31 Ιαν 2012, 16:57
Εκτύπωση

Re: πως μπορω να βγαλω το ubuntu?

Δημοσίευσηαπό NasosP » 01 Φεβ 2012, 15:22

Τα windows πως γινεται να εγκατασταθουν οταν το ubuntu εναι στον δισκο μονο του και χωρις partition?
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 14.04 - Windows 7 Home Premium
Προδιαγραφές ⇛ P4 3.2 GHz │ RAM 1GB │ Gigabyte GV-R465D2-1GI (ΑΤΙ RADEON HD4650) │ TFT 20"
NasosP
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 20 Ιαν 2011, 14:11
Εκτύπωση

Re: πως μπορω να βγαλω το ubuntu?

Δημοσίευσηαπό fkol k4 » 01 Φεβ 2012, 15:29

NasosP έγραψε:Τα windows πως γινεται να εγκατασταθουν οταν το ubuntu εναι στον δισκο μονο του

Όπως και το Ubuntu όταν τα windows είναι μόνα τους στο δίσκο.
Μικραίνεις το ενεργό partition και τα βάζεις στον κενό χώρο.
NasosP έγραψε:και χωρις partition?

Αυτό δεν γίνεται. Το πρώτο partition υπάρχει πάντα. Εννοείς μάλλον «σε μόνο ένα partition».
Γνώσεις: Linux: ★★★☆☆ Προγραμματισμός: ★☆☆☆☆ Αγγλικά: ★★★★★
Η υπογραφή μου
Οδηγίες για αρχάριους στο Ubuntu (12.04 LTS)Οδηγοί του forum
Άβαταρ μέλους
fkol k4
antiwinTUX
antiwinTUX
 
Δημοσιεύσεις: 4829
Εγγραφή: 28 Φεβ 2011, 22:56
Τοποθεσία: Αθήνα
Launchpad: fkol-k4
IRC: fkol_k4
Εκτύπωση

Re: πως μπορω να βγαλω το ubuntu?

Δημοσίευσηαπό Epirotes » 01 Φεβ 2012, 15:36

Υπάρχει πάντα και η λύση της εικονικής μηχανής (VirtualBox).
Οδηγίες για νέα μέλη ---- Οδηγοί - How to - Tutorials
1 Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Καθόλου ┃ Αγγλικά: Προχωρημένος
2 Ubuntu 16.04 precise 64bit (el_GR.UTF-8), Windows 10
3 Intel Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz ‖ RAM 8 GB ‖ Gigabyte X48-DS4
4 Advanced Micro Devices [AMD] nee ATI Caicos [Radeon HD 6450] [1002:6779]
5 eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller [10ec:8168] (rev 02)
Άβαταρ μέλους
Epirotes
superbTUX
superbTUX
 
Δημοσιεύσεις: 3185
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 00:25
Τοποθεσία: Ιωάννινα, Ήπειρος
Εκτύπωση

Re: πως μπορω να βγαλω το ubuntu?

Δημοσίευσηαπό mariosg71 » 01 Φεβ 2012, 16:25

Ναι στο VirtualBox τα έβαλα :P
1 Γνώσεις Linux: Καθόλου ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Ικανοποιητικό
2 Ubuntu 9.10 karmic 32bit (el_GR.UTF-8),
3 Intel Pentium M processor 1.60GHz ‖ RAM 488 MiB ‖ Acer LuganoII - Acer, inc. Aspire 1640
4 Intel Mobile 915GM/GMS/910GML Express Graphics Controller [8086:2592] (rev 03)
5 eth0: Realtek RTL-8139/8139C/8139C+ [10ec:8139] (rev 10) ⋮ eth1: Intel PRO/Wireless 2200BG [Calexico2] Network Connection [8086:4220] (rev 05)
mariosg71
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 31 Ιαν 2012, 16:57
Εκτύπωση

Re: πως μπορω να βγαλω το ubuntu?

Δημοσίευσηαπό NasosP » 02 Φεβ 2012, 01:11

fkol k4 έγραψε:
NasosP έγραψε:Τα windows πως γινεται να εγκατασταθουν οταν το ubuntu εναι στον δισκο μονο του

Όπως και το Ubuntu όταν τα windows είναι μόνα τους στο δίσκο.
Μικραίνεις το ενεργό partition και τα βάζεις στον κενό χώρο.
NasosP έγραψε:και χωρις partition?

Αυτό δεν γίνεται. Το πρώτο partition υπάρχει πάντα. Εννοείς μάλλον «σε μόνο ένα partition».

Ναι στο μοναδικο partition ειναι τo ubuntu.Mε δισκακι εκκινησης πρεπει να δουλεψω;
Γνώσεις ⇛ Linux: Χαμηλο ┃ Προγραμματισμός: Όχι ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 14.04 - Windows 7 Home Premium
Προδιαγραφές ⇛ P4 3.2 GHz │ RAM 1GB │ Gigabyte GV-R465D2-1GI (ΑΤΙ RADEON HD4650) │ TFT 20"
NasosP
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 20 Ιαν 2011, 14:11
Εκτύπωση

Re: πως μπορω να βγαλω το ubuntu?

Δημοσίευσηαπό Geochr » 02 Φεβ 2012, 15:14

Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα.

Γνώσεις ⇛Linux: Μαθαίνω αργά ┃ Προγραμματισμός: Ελάχιστο ┃ Αγγλικά: Μέτρια

  • Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 16,04LTS
    ⇛Intel Core i3-2365M CPU @1.40GHz ‖ RAM 7780 MB ‖ Acer Aspire V5-571
Άβαταρ μέλους
Geochr
Συντονιστής
Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2466
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2010, 01:39
Τοποθεσία: Περιστέρι - Αίγινα
Launchpad: geochr
IRC: Geochr
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα