OTrelosXhmikos91 έγραψε:μου ξαναεβγαλε το μυνημα παλι επισης παρατηρησα επιδη ανοιξα το gparted οτι ειναι σαν να μην μου κραταει την ρυθμηση για καποιον λογο δηλαδη μου το εχει παλι uknown με το κοκκινο θαυμαστικο
Οπότε η μέθοδος αυτή δεν λειτούργησε για σένα.
Μήπως να άφηνες την swap χωρίς κρυπτογράφηση; δεν ξέρω, εσύ αποφασίζεις.
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo swapoff -a
sudo cryptsetup remove /dev/mapper/cryptswap1
sudo gedit /etc/crypttab
αφαίρεσε την γραμμή που απευθύνετε στην swap και αποθηκεύεις.
Μετά ανοίγεις το gparted και φτιάχνεις πάλι την swap (όπως πριν) , δηλαδή format και δημιουργία ξανά.
Και τέλος ανοίγεις το /etc/fstab και αντικαθιστάς την γραμμή που φαίνεται ως /dev/mapper/cryptswap1 με την κανονική (πλέον) swap.
- Κώδικας: Επιλογή όλων
UUID=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx none swap sw 0 0
Το UUID το βρίσκεις με
- Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo blkid
όπως πριν.
Διαφορετικά, μείνε με αυτό το προβληματάκι της καθυστέρησης του boot (φαντάζομαι 1-2 δευτερόλεπτα θα είναι η καθυστέρηση).
Περίμενε μήπως κάποιος άλλος έχει καλύτερη ιδέα.