Συντονιστής: adem1



Συγχωνεύτηκαν τα 2 ίδια θέματα
Αφού υπάρχει ήδη το θέμα , δεν είναι ανάγκη να ανοίξεις καινούριο. Απλά συνεχίζεις τις ερωτήσεις σου στο ίδιο θέμα , αλλάζοντας αν θέλεις τον υπότιτλο.


kwnos100 έγραψε:Ναι το σκεύτικα και αυτό να βάλω ρεπλυ από κάτω αλλά δεν έχει καμία σχέση αυτό που ρωτάω
medigeek έγραψε:Συνεχίζουμε από εδώ δηλαδή; viewtopic.php?f=4&t=23806
Έχω μια διαφορετική εισήγηση -- κάνε reset το bios. Συνήθως μπαίνεις με το Del κουμπί στο BIOS, κάνεις reset με κάποια επιλογή που να μοιάζει με κάποια από τις φράσεις: reset to default, factory default, clear BIOS, load setup defaults, load fail safe defaults κτλ..
kwnos100 έγραψε:Ναι μα ποιος ο λόγος να κάνω αφού δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στο bios...

kwnos100 έγραψε:Ναι μα ποιος ο λόγος να κάνω αφού δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στο bios...
ΥΓ χθες που έκλεισα το pc με το sudo shutdown -h now έκλεισε κανονικά ελπίζω να συνεχίσει να κλείνει κανονικά ;D...άσε έβαλα και gnome πόροση..τώρα δυστιχώς είμαι στα windows επειδή ο αδερφός μου ξύπνισε απ της 9 για να πιάσει το pc...εγώ τώρα ξύπνισα και βαριέμαι να κάνω restart


