Συντονιστής: adem1

rm .ICEauthority .Xauthority
sudo apt-get install dconf-tools
rm -r ~/.compiz
rm -r ~/.cache/compizconfig-1
dconf reset -f /org/compiz/
unity --reset-icons
setsid unity
sudo reboot



Madboy έγραψε:Που τις βαζω αυτες τις εντολες;
Ανοιγω τερματικο η ctr alt f1
Στο τερματικο δε μπορω να βαλω εντολες
Εχω απελπιστει με αυτο το ubuntu ...


Madboy έγραψε:Δε κανει ουτε αντιγραφη ουτε επΙκολληση...στο τερματικο δεν πακρνει εντολες
Μπορω να τις βαλω στο ctr alt f2
Εχω σπαστει με αυτο το ubuntu...με εχει νευριασει πολυ...και ταλαιπωρω κσι εσενα


