Προβλημα εκκινησης user

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό Madboy » 04 Απρ 2015, 14:55

Τελικα μπηκα σε lxda την εβγαζε αλλου την εντολη..τι κανω τωρα;
Madboy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Απρ 2015, 00:06
Εκτύπωση

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό sotos21 » 04 Απρ 2015, 14:58

Δώσε με αντιγραφή επικόλληση μια μια
Κώδικας: Επιλογή όλων
rm .ICEauthority .Xauthority
sudo apt-get install dconf-tools
rm -r ~/.compiz
rm -r ~/.cache/compizconfig-1
dconf reset -f /org/compiz/
unity --reset-icons
setsid unity
sudo reboot
Μετά προσπάθησε να συνδεθείς σε ubuntu
1 Γνώσεις Linux: Πρώτα βήματα ┃ Προγραμματισμού: Καθόλου ┃ Αγγλικών: Καθόλου
2 Ubuntu 23.10 Mantic Minotaur 6.3.0-7-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity:Unity7:ubuntu unity)
3 AMD Ryzen 7 7730U with Radeon Graphics ‖ RAM 15368 MiB ‖ASUS TN3604YA - ASUS Vivobook_S_Flip TN3604YA_TN3604YA
4 Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Barcelo [1002:15e7] {amdgpu}
5 wlp1s0: MEDIATEK Corp. Device [14c3:7922]
Άβαταρ μέλους
sotos21
Freedom
Freedom
 
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: 21 Φεβ 2011, 21:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Εκτύπωση

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό Madboy » 04 Απρ 2015, 15:01

Δε βαζει στο firefox
Ctr alt f1 η στο τερματικο;
Στο τερματικο το ανοιγω αλλα δεν παιρνει εντολες
Madboy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Απρ 2015, 00:06
Εκτύπωση

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό Madboy » 04 Απρ 2015, 15:04

Τελικα μπηκα απο το browser ubuntu αλλα δεν κανει αντιγραφη για επικολληση
Madboy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Απρ 2015, 00:06
Εκτύπωση

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό Madboy » 04 Απρ 2015, 15:19

Που τις βαζω αυτες τις εντολες;
Ανοιγω τερματικο η ctr alt f1
Στο τερματικο δε μπορω να βαλω εντολες
Εχω απελπιστει με αυτο το ubuntu ...
Madboy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Απρ 2015, 00:06
Εκτύπωση

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό Logan » 04 Απρ 2015, 15:26

Madboy έγραψε:Που τις βαζω αυτες τις εντολες;
Ανοιγω τερματικο η ctr alt f1
Στο τερματικο δε μπορω να βαλω εντολες
Εχω απελπιστει με αυτο το ubuntu ...

Στο τερματικό τις βάζεις, αντιγραφή επικόλληση με το ποντίκι.
1 Γνώσεις Linux: όχι και μιάου! ┃ Προγραμματισμού:Ε.. ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Arch Linux Gnome 4χχ
3 Intel Core i5-3210M CPU @ 2.50GHz ‖ RAM 7.7 GiB |
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915} ⋮ Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Thames [Radeon HD 7500M/7600M Series] [1002:6840] {radeon}
Refugees Welcome
Άβαταρ μέλους
Logan
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2013, 19:42
Launchpad: loganlettuce
IRC: LoganL
Εκτύπωση

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό Madboy » 04 Απρ 2015, 15:32

Δε κανει ουτε αντιγραφη ουτε επΙκολληση...στο τερματικο δεν πακρνει εντολες
Μπορω να τις βαλω στο ctr alt f2
Εχω σπαστει με αυτο το ubuntu...με εχει νευριασει πολυ...και ταλαιπωρω κσι εσενα
Madboy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Απρ 2015, 00:06
Εκτύπωση

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό Logan » 04 Απρ 2015, 15:53

Madboy έγραψε:Δε κανει ουτε αντιγραφη ουτε επΙκολληση...στο τερματικο δεν πακρνει εντολες
Μπορω να τις βαλω στο ctr alt f2
Εχω σπαστει με αυτο το ubuntu...με εχει νευριασει πολυ...και ταλαιπωρω κσι εσενα

Off topic:
Ο λόγος ύπαρξής του φόρουμ είναι κυρίως για επίλυση προβλημάτων, οπότε δεν με ταλαιπωρείς, επίσης δεν καταλαβαίνω για τι επαναλαμβάνεις ότι σου έχει σπάσει τα νεύρα (to ubuntu) θέλεις να προσπαθήσουμε να το φτιάξουμε;
Τι εννοείς δεν παίρνει εντολές; το lxtern άνοιξες ;
1 Γνώσεις Linux: όχι και μιάου! ┃ Προγραμματισμού:Ε.. ┃ Αγγλικών: Μέτρια
2 Arch Linux Gnome 4χχ
3 Intel Core i5-3210M CPU @ 2.50GHz ‖ RAM 7.7 GiB |
4 Intel 3rd Gen Core processor Graphics Controller [8086:0166] {i915} ⋮ Advanced Micro Devices, Inc. [AMD/ATI] Thames [Radeon HD 7500M/7600M Series] [1002:6840] {radeon}
Refugees Welcome
Άβαταρ μέλους
Logan
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2013, 19:42
Launchpad: loganlettuce
IRC: LoganL
Εκτύπωση

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό Madboy » 04 Απρ 2015, 15:55

Ναι αυτο ανοιξα
Παω να κανω αντιγραφη τις εντολες και δεν κανει, στο τερματικο παταω απο το πληκτρολογιο και δεν εμφανιζει τιποτα μεσα στο πλαισιο...
Madboy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Απρ 2015, 00:06
Εκτύπωση

Re: Προβλημα εκκινησης user

Δημοσίευσηαπό Madboy » 04 Απρ 2015, 15:59

Οταν κανω επαννεκινηση με πηγαινει απευθειας μονο του σε γρσφικο περιβαλλον
Madboy
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 04 Απρ 2015, 00:06
Εκτύπωση

ΠροηγούμενηΕπόμενο

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα