Πρόβλημα με GRUB2 και Win7  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Re: Πρόβλημα με GRUB2 και Win7

Δημοσίευσηαπό Mitsakos » 08 Δεκ 2009, 22:55

Ναι δεν έχεις τα δικαιώματα... :eh:

Μπες με
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo nautilus

απο γραφικό περιβάλλον και κάνε το αντιγραφή πηγαίνοντας στο φάκελο και μετά επικόλληση στο home folder
ή
μπες στο τερματικό και γράψε
Κώδικας: Επιλογή όλων
sudo cp /boot/grub/grub.cfg /home/nickgr7/grubold.cfg
Γνώσεις ⇛ Linux: Not bad ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Πολύ Καλά
Λειτουργικό ⇛ 18.04 LTS x64
Προδιαγραφές ⇛ SONY VAIO VGN-NW21EF & DELL Inspiron 15 Series
>>Οδηγοί-How To-Tutorials<< && >>Οδηγίες προς νεοεισερχόμενους<<
Άβαταρ μέλους
Mitsakos
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1705
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 09:05
Τοποθεσία: Πειραιάς/ Νίκαια
Εκτύπωση

Προηγούμενη

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα