Συντονιστής: adem1

Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι
. Με τον τρόπο αυτό βοηθάμε κάποιον να βρει εύκολα τη λύση σε παρόμοιο θέμα απλά πατώντας πάνω στο πράσινο τικ.

the_eye έγραψε:Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι
. Με τον τρόπο αυτό βοηθάμε κάποιον να βρει εύκολα τη λύση σε παρόμοιο θέμα απλά πατώντας πάνω στο πράσινο τικ.
Default Boot Device Missing or Boot Failed
Insert Recovery CD an Hit any key
Then Select 'Boot Manager' to choose a new Boot Device or to Boot Recovery Media1. Network Boot-IPV4: 20-1A-06-E7-75-7C
2. Network Boot-IPV6: 20-1A-06-E7-75-7C1. HDD: WDC WD500LPVX-22V0TT0
2. Network Boot-IPV4: 20-1A-06-E7-75-7C
3. Network Boot-IPV6: 20-1A-06-E7-75-7C




advocate έγραψε:Λυπάμαι πολύ που απασχόλησα το φόρουμ μ' αυτή τη βλακεία.


kospeir έγραψε:καλησπέρα , έχω ακριβώς το πρώτο πρόβλημα. το καινούριο laptop (acer) δεν εκκινεί απο usb, δοκίμασα mint , ubuntu 32bit kai 64 bit και δε το διαβάζει
(έχω αλλάξει τη σειρά εκκίνησης απο bios), έκανα εγκατάσταση στη σκληρό, δεν άλλαξε τπτ, έκανα live usb από το linpus τα ίδια....
καμμιά περαιτέρω βοήθεια γιατί αρχίζω και απελπίζομαι ?
πως θα απαλλαγώ από το linpus linux ?![]()
