Εγκατάσταση σε Packard Bell  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

Εγκατάσταση σε Packard Bell

Δημοσίευσηαπό advocate » 25 Νοέμ 2014, 23:13

Έχω πάρει ενα Packard Bell χωρίς λειτουργικό που με βγάζει σε γραμμή εντολών λινουξ με έναρξη από το σκληρό.
Θέλοντας να εγκατστήσω ubuntu άλλαξα τη σειρά του booting και έβαλα
1. ATAPI CDROM : MATTSHITADVD-RAM UJ8D2Q
2. USB FDD:
3. USB CD-ROM:
4. USB HDD:
5. HDD: WDC WD500LPVX-22V0TT0
6. Network Boot-IPV4: 20-1A-06-E7-75-7C
7. Network Boot-IPV6: 20-1A-06-E7-75-7C

Υποψιάζομαι ότι καθώς έχω ήδη πάνω του του στικάκι με το ubuntu αλλά και το dvd με το ubuntu, έπρεπε να αναγνωρίζει τη μάρκα του και μετά να κάνει τη φόρτωση.
Παρόλα αυτά δεν βλέπει ούτε το iso DVD ούτε το boot usb stick και συνεχίζει με πηγαίνει σε έναρξη από το σκληρό δίσκο, οπότε με βγάζει στο GRUB και linpus linux και μετά σε γραμμή εντολών και δεν ξέρω τι να κάνω ή μου ζητά να δημιουργήσω ένα boot usb αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να το κάνω.

Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες εντολές από τη γραμμή εντολών για να κάνω την εγκατάσταση; Πώς τελικά θα αναγνωριστούν οι συσκευές και το περιεχόμενό τους ώστε να ξεκινήσει η εγκατάσταση;

Αυτό είναι το λάπτοπ:
http://www.e-shop.gr/packard-bell-easyn ... PER.908212

edit: Βρήκα ένα στικάκι και ακολούθησα την 2η επιλογή να μου δημιουργήσει το σύστημα ένα usb boot. Αυτό με οδηγεί να εγκαταστήσω υποχρεωτικά το linpus linux (που δεν ξέρω και τι είναι και πού θα καταλήξει). Δηλαδή σ' αυτή την περίπτωση το στικάκι δουλεύει ως boot. Στις άλλες περιπτώσεις το DVD και το άλλο στικάκι γιατί δεν δουλεύουν ως boot?

Edit ξανά: Μην ασχολείστε. Μεγάλη βλακεία έκανα. Το σύστημα είναι 64 bit και έβαλα iso με 32 bit
Γνώσεις⇛Linux:Χαμηλό┃Προγραμματισμός:Όχι┃Αγγλικά:Καλά
laptop:Ubuntu 14.04.02 acer aspire Ε17
Προδιαγραφές⇛Intel® Celeron(R) CPU N2940 @ 1.83GHz × 4 │RAM 4.0GB DDR3│δε βρίσκω πληροφορίες GML│Wireless rtl8723be | Audio: Analog stereo duplex│Οθόνη: 1600x900
advocate
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 27 Φεβ 2010, 19:13
Εκτύπωση

Re: Εγκατάσταση σε Packard Bell

Δημοσίευσηαπό the_eye » 26 Νοέμ 2014, 00:17

Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα. Με τον τρόπο αυτό βοηθάμε κάποιον να βρει εύκολα τη λύση σε παρόμοιο θέμα απλά πατώντας πάνω στο πράσινο τικ.

Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Εγκατάσταση σε Packard Bell

Δημοσίευσηαπό advocate » 26 Νοέμ 2014, 10:17

the_eye έγραψε:

Αν το πρόβλημά μας επιλυθεί. Επιλέγουμε το θέμα που βοήθησε στην επίλυση και πατάμε το κουμπάκι Εικόνα. Με τον τρόπο αυτό βοηθάμε κάποιον να βρει εύκολα τη λύση σε παρόμοιο θέμα απλά πατώντας πάνω στο πράσινο τικ.



Γνωρίζω τον κανόνα αλλά επειδή δεν ολοκλήρωσα την εγκατάσταση δεν πάτησα το κουμπάκι για να μην ανοίγω καινούργιο νήμα. Και να που το πρόβλημα συνεχίστηκε.
Έβαλα λοιπόν το dvd εγκατάστασης 64 bit και ξεκινώντας μου εμφάνισε ότι ο δίσκος είχε ήδη προεγκατεστημένο το Linpus Linux και με ρώτησε αν ήθελα να το καταργήσω ή να δημιουργήσει παράλληλη εγκατάσταση για το ubuntu. Επέλεξα διαγραφή των πάντων και εγκατάσταση εκ νέου. Η εγκατάσταση συνεχίστηκε και τέλειωσε κανονικά αλλά κατά την επανεκκίνηση το σύστημα, μετά τη φόρτωση του BIOS όπου οι συσκευές φαίνονται κανονικά, μου δείχνει ότι δεν μπορεί να βρει τα μέσα εκκίνησης. Μου βγάζει το εξής μήνυμα:
Κώδικας: Επιλογή όλων
Default Boot Device Missing or Boot Failed
Insert Recovery CD an Hit any key
Then Select 'Boot Manager' to choose a new Boot Device or to Boot Recovery Media

Βάζω το Recovery CD αλλά μου βγάζει πάλι το ίδιο μήνυμα.
Ενώ στα διαγνωστικά του BIOS φαίνονται όλες οι συσκευές και στο tab Boot επίσης, όπως τις παραθέτω στο προηγούμενο ποστ, στο Boot Manager φαίνονται μόνο:
Κώδικας: Επιλογή όλων
1. Network Boot-IPV4: 20-1A-06-E7-75-7C
2. Network Boot-IPV6: 20-1A-06-E7-75-7C
,
ενώ πριν την εγκατάσταση εμφανιζόταν ως
Κώδικας: Επιλογή όλων
1. HDD: WDC WD500LPVX-22V0TT0
2. Network Boot-IPV4: 20-1A-06-E7-75-7C
3. Network Boot-IPV6: 20-1A-06-E7-75-7C


Σημειώνω ότι δεν έχω κάνει οποιαδήποτε παρέμβαση στο υλικό.
Ευχαριστώ για την κατανόηση και περιμένω υποδείξεις

Edit: Σημειώνω ότι όταν βάζω το dvd εγκατάστασης το ακούω που περιστρέφεται και πάει να φορτώσει και δημιουργεί την εντύπωση ότι θα ξεκινήσει το πρόγραμμα εγκατάστασης του ubuntu· παρόλα αυτά στο Boot Manager εμφανίζεται μόνο η δυνατότητα Network Boot
Γνώσεις⇛Linux:Χαμηλό┃Προγραμματισμός:Όχι┃Αγγλικά:Καλά
laptop:Ubuntu 14.04.02 acer aspire Ε17
Προδιαγραφές⇛Intel® Celeron(R) CPU N2940 @ 1.83GHz × 4 │RAM 4.0GB DDR3│δε βρίσκω πληροφορίες GML│Wireless rtl8723be | Audio: Analog stereo duplex│Οθόνη: 1600x900
advocate
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 27 Φεβ 2010, 19:13
Εκτύπωση

Re: Εγκατάσταση σε Packard Bell

Δημοσίευσηαπό advocate » 26 Νοέμ 2014, 11:39

Για κάποιον απροσδιόριστο λόγο, ξαφανικά στο boot manager, μετά από αρκετές επανεκκινήσεις, εμφανίστηκε το dvd media όχι όμως και το HDD και άρχισε να φορτώνει το ubuntu.
Θεωρείτε ότι υπάρχει πρόβλημα στο υλικό; Αν ναι, τότε μάλλον δεν θα πρέπει να κάνω την εγκατάσταση και να επιστρέψω το λάπτοπ για αλλαγή dead on arrival.
Γνώσεις⇛Linux:Χαμηλό┃Προγραμματισμός:Όχι┃Αγγλικά:Καλά
laptop:Ubuntu 14.04.02 acer aspire Ε17
Προδιαγραφές⇛Intel® Celeron(R) CPU N2940 @ 1.83GHz × 4 │RAM 4.0GB DDR3│δε βρίσκω πληροφορίες GML│Wireless rtl8723be | Audio: Analog stereo duplex│Οθόνη: 1600x900
advocate
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 27 Φεβ 2010, 19:13
Εκτύπωση

Re: Εγκατάσταση σε Packard Bell

Δημοσίευσηαπό advocate » 26 Νοέμ 2014, 19:59

Έκανα την επανεκκίνηση και φάνηκαν κανονικά οι συσκευές από τον boot manager. Απορώ γιατί. Θέμα τύχης.
Έστειλα αίτημα στο e-shop για αλλαγή ως DOA, επειδή κάτι τρέχει με τη διασύνδεση: Δεν είναι δυνατό ν' αφήνουμε στην τύχη το αν θα αναγνωρίσει ή όχι ένας υπολογιστής τις συσκευές του και επειδή επιπλέον είχε και ένα κυματισμό pixel στην οθόνη που εμφανίζεται κατά τη μετακίνηση.
Γνώσεις⇛Linux:Χαμηλό┃Προγραμματισμός:Όχι┃Αγγλικά:Καλά
laptop:Ubuntu 14.04.02 acer aspire Ε17
Προδιαγραφές⇛Intel® Celeron(R) CPU N2940 @ 1.83GHz × 4 │RAM 4.0GB DDR3│δε βρίσκω πληροφορίες GML│Wireless rtl8723be | Audio: Analog stereo duplex│Οθόνη: 1600x900
advocate
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 27 Φεβ 2010, 19:13
Εκτύπωση

Re: Εγκατάσταση σε Packard Bell

Δημοσίευσηαπό advocate » 09 Δεκ 2014, 13:48

To Πρόβλημα συνεχίζεται αμείωτο.
Λόγω του κυματισμού της οθόνης το E-Shop.gr μου άλλαξε τον υπολογιστή και παρέλαβα έναν όμοιο που μου δημιούργησε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα: Δηλαδή ενώ αρχικά φαινόταν οι συσκευές εκκίνησης στον Boot Manager μετά την εγκατάσταση του Ubuntu και την επανεκκίνηση του συστήματος το μεν Boot του BIOS βλέπει τις συσκευές ο δε Boot Manager βλέπει μόνο το Network Boot-IPV4 και IPV6.
Έκανα άπειρες επανεκκινήσεις χωρίς αποτέλεσμα και είμαι σε απόγνωση.
Οι τεχνικοί του E-shop.gr μου είπαν ότι πρέπει να γίνει αναβάθμιση του BIOS από το LiveCD. Πώς να γίνει όμως κάτι τέτοιο αφού το σύστημα δεν μπορεί να "δει" το LiveCD? Και άντε και το είδε. Πώς γίνεται η αναβάθμιση;

Edit: Μόλις ανακάλυψα ότι έπρεπε να δημιουργήσω κατάτμηση EFI και να της δώσω τουλάχιστον 35 ΜΒ. Θα ενημερώσω για την πορεία.
Γνώσεις⇛Linux:Χαμηλό┃Προγραμματισμός:Όχι┃Αγγλικά:Καλά
laptop:Ubuntu 14.04.02 acer aspire Ε17
Προδιαγραφές⇛Intel® Celeron(R) CPU N2940 @ 1.83GHz × 4 │RAM 4.0GB DDR3│δε βρίσκω πληροφορίες GML│Wireless rtl8723be | Audio: Analog stereo duplex│Οθόνη: 1600x900
advocate
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 27 Φεβ 2010, 19:13
Εκτύπωση

Re: Εγκατάσταση σε Packard Bell  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό advocate » 09 Δεκ 2014, 21:57

Λυπάμαι πολύ που απασχόλησα το φόρουμ μ' αυτή τη βλακεία.
Το πρόβλημα ήταν ακριβώς ότι δεν έδινα χώρο στο EFI και γι' αυτό δεν μπορούσε να δει τις συσκευές.
Έδωσα 50 ΜΒ BIOS, 50 MB EFI, 5000 MB swap, 20000 MB / & 250000 MB /home. Επίσης άφησα κι ένα τμήμα εκτός εγκατάστασης το οποίο διμόρφωσα σε FAT32
Γνώσεις⇛Linux:Χαμηλό┃Προγραμματισμός:Όχι┃Αγγλικά:Καλά
laptop:Ubuntu 14.04.02 acer aspire Ε17
Προδιαγραφές⇛Intel® Celeron(R) CPU N2940 @ 1.83GHz × 4 │RAM 4.0GB DDR3│δε βρίσκω πληροφορίες GML│Wireless rtl8723be | Audio: Analog stereo duplex│Οθόνη: 1600x900
advocate
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 27 Φεβ 2010, 19:13
Εκτύπωση

Re: Εγκατάσταση σε Packard Bell

Δημοσίευσηαπό the_eye » 09 Δεκ 2014, 22:25

advocate έγραψε:Λυπάμαι πολύ που απασχόλησα το φόρουμ μ' αυτή τη βλακεία.

Καθόλου να μην λυπάσαι, ίσα ίσα πρόσθεσες γνώση. Κάποιος άλλος που έχει το ίδιο πρόβλημα μπορεί να βρει τώρα την λύση.
Όσο λιγότερο κλειστό λογισμικό έχεις, τόσα λιγότερα προβλήματα.
1 Γνώσεις ⇛ Linux: Καλό ┃ Προγραμματισμός: Ναι PHP, MySQL ┃ Αγγλικά: Καλά
2 Ubuntu 24.04.2
3 Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz ‖ RAM 7836 MiB ‖ Gigabyte B150M-HD3 DDR3-CF - Gigabyte B150M-HD3 DDR3
4 Intel HD Graphics 530 [8086:1912] {i915}
5 enp1s0: Realtek RTL8111/8168/8411 PCI Express Gigabit Ethernet Controller [10ec:8168] (rev 15)
Άβαταρ μέλους
the_eye
Διαχειριστής
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 11724
Εγγραφή: 16 Μαρ 2010, 17:19
Launchpad: ntoulasd
IRC: the_eye_
Εκτύπωση

Re: Εγκατάσταση σε Packard Bell

Δημοσίευσηαπό kospeir » 20 Ιούλ 2015, 21:04

καλησπέρα , έχω ακριβώς το πρώτο πρόβλημα. το καινούριο laptop (acer) δεν εκκινεί απο usb, δοκίμασα mint , ubuntu 32bit kai 64 bit και δε το διαβάζει
(έχω αλλάξει τη σειρά εκκίνησης απο bios), έκανα εγκατάσταση στη σκληρό, δεν άλλαξε τπτ, έκανα live usb από το linpus τα ίδια....

καμμιά περαιτέρω βοήθεια γιατί αρχίζω και απελπίζομαι ?

πως θα απαλλαγώ από το linpus linux ? :shock: :shock:
Γνώσεις ⇛ Linux: αρχαριος ┃ Προγραμματισμός: μπα... ┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 17.10.LTS 32bit σε acer aspire E15/LAPTOP
προδιαγραφές ⇛ RAM 4GB ddr3 │ NVIDIA 940M 2GB │
kospeir
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 13 Δεκ 2008, 15:46
Εκτύπωση

Re: Εγκατάσταση σε Packard Bell

Δημοσίευσηαπό lucinos » 21 Ιούλ 2015, 07:53

kospeir έγραψε:καλησπέρα , έχω ακριβώς το πρώτο πρόβλημα. το καινούριο laptop (acer) δεν εκκινεί απο usb, δοκίμασα mint , ubuntu 32bit kai 64 bit και δε το διαβάζει
(έχω αλλάξει τη σειρά εκκίνησης απο bios), έκανα εγκατάσταση στη σκληρό, δεν άλλαξε τπτ, έκανα live usb από το linpus τα ίδια....

καμμιά περαιτέρω βοήθεια γιατί αρχίζω και απελπίζομαι ?

πως θα απαλλαγώ από το linpus linux ? :shock: :shock:


πέρυσι εγκατέστησα arch linux σε ένα καινούργιο acer. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να ρυθμίσεις το UEFI. Να σημειώσω ότι δεν δεχόταν χωρίς secure boot να ξεκινήσει από usb και δεν κατάφερα με secure boot να ξεκινάει από τον δίσκο! Μού πήρε δυο μέρες να λύσω τον γρίφο.
Spoiler: show
Γνώσεις → Linux: Μέτριος ┃ Προγραμματισμός: Μέτριος ┃ Αγγλικά: Μέτριος
Λειτουργικό → Ubuntu 11.04 natty 64-bit (el_GR.UTF-8)
Προδιαγραφές → CPU: 4x Intel Core i5 CPU 750 2.67GHz ‖ RAM 3953 MiB ‖ ASRock P55DE3
Κάρτες γραφικών: nVidia G92 [GeForce GTS 250] ⎨10de:0615⎬ (rev a2)
Δίκτυα: eth0: Realtek RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller ⎨10ec:8168⎬ (rev 03)
Άβαταρ μέλους
lucinos
daemonTUX
daemonTUX
 
Δημοσιεύσεις: 828
Εγγραφή: 12 Δεκ 2010, 22:04
Εκτύπωση

Επόμενο

Επιστροφή στο Λειτουργικό Σύστημα