Πρώτο μου θέμα στην κοινότητα. Φρέσκος στο Ubuntu (14.04 LTS Χ64) , περίπου 1 μήνα τώρα.
Άλλαξα πρόσφατα από Win7Χ32, διατηρώντας dual boot. Ήμουν έμπειρος χρήστης και "ψαγμένος". Τώρα το παλεύω με Ubuntu και καταρχήν ομολογώ πως είναι ταχύτατος.
Στο τοπικό δίκτυο του γραφείου μου έχω 2 υπολογιστές Windows. Σε διάταξη ομάδας εργασίας WORKGROUP. Έχω την εξής απαίτηση επικοινωνίας να βλέπω κάποιες μόνιμα shared (διαμοιρασμένες;) περιοχές / φακέλους δίσκου σε άλλον υπολογιστή του γραφείου μου, όπως έκανα άλλωστε και με τα Win7.
Είχα ήδη καταφέρει να προσαρτήσω το windows partition του δικού μου μηχανήματος στο /etc/fstab
Εγκατέστησα καταρχήν Samba και cifs-utils
Δοκίμασα την προσωρινή προσάρτηση των περιοχών από άλλο μηχάνημα με εντολή mount , και όταν πέτυχα δοκίμασα την προσάρτηση των εντολών στο /etc/fstab
- Κώδικας: Επιλογή όλων
# Mount windows partition at startup, even before usr login
UUID=χχχχχχχχχχχχ /media/Win7-Disk\040C ntfs-3g defaults,windows_names,locale=en_US.utf8 0 0
# Mount shared from Windows with cifs
//192.168.123.100/old\040projects /media/Old_Projects cifs uid=christos,username=myusername,password=mypassword,iocharset=utf8,sec=ntlm 0 0
//192.168.123.100/scanned\040documents /media/Scanned_Documents cifs uid=christos,username=myusername,password=mypassword,iocharset=utf8,sec=ntlm 0 0
Όπως βλέπετε χρησιμοποίησα ip γιατί οι διευθύνσεις με ονόματα υπολογιστών στο δίκτυο δεν πετύχαιναν (διάβασα πως συμβαίνει..)
Όπως και με τα προσωρινές προσαρτήσεις δουλεύουν και οι μόνιμες ωστόσο κατά την εκκίνηση υπάρχουν μηνύματα λάθους, αμέσως μετά την σύνδεση χρήστη και πριν την επιφάνεια εργασίας. Ευτυχώς καταγράφονται γιατί δεν μένουν αρκετή ώρα στην οθόνη, αντιγράφω από /var/log/dmesg :
- Κώδικας: Επιλογή όλων
[ 30.137061] CIFS VFS: Error connecting to socket. Aborting operation.
[ 30.137399] CIFS VFS: cifs_mount failed w/return code = -101
[ 30.139682] CIFS VFS: Error connecting to socket. Aborting operation.
[ 30.139967] CIFS VFS: cifs_mount failed w/return code = -101
Οι περιοχές φορτώνονται ως προσαρτήσεις παρόλα αυτά... Αυτά τα μηνύματα εμφανίστηκαν με τις προσαρτήσεις των εξωτερικών δίσκων και εξαφανίζονται όταν διαγράφω τις γραμμές αυτές - δεν αφορούν την προσάρτηση των Windows partition του υπολογιστή μου.
Επίσης γενικά έχω την αίσθηση πως αργεί στην εκκίνηση ο υπολογιστής. Τον μπερδεύω; τον παρα-φορτώνω; Τί γίνεται όταν ο άλλος υπολογιστής είναι οφ; (προφανώς δεν δείχνει αρχεία αλλά δημιουργεί πρόβλημα η προσάρτηση που δεν υπάρχει εκείνη την ώρα;
Ευχαριστώ

