ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 15.04  Το θέμα επιλύθηκε

...εγκαταστάσεις, αναβαθμίσεις, διαχείριση partitions, boot-loader, κλπ

Συντονιστής: adem1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στην ενότητα αυτή γράφουμε θέματα/ προβλήματα μόνο για το UBUNTU ή τα παράγωγά του.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 15.04

Δημοσίευσηαπό GEORGE1982 » 21 Σεπ 2015, 08:32

Καλημέρα στην ομάδα. Είμαι αρχάριος στην χρήση του Linux και εχθές μετά από πολύ κόπο κατάφερα να περάσω το 15.04.
Βέβαια το αρχείο που κατέβασα από τη σελίδα του λειτουργικού ονομάζεται ubuntu-15.04-desktop-amd64.iso
Θα ήθελα να κάνω δυο ερωτήσεις πάνω σε αυτό. Επειδή γράφει Desktop υπάρχει πρόβλημα που το έβαλα σε laptop?
Επίσης το amd που γράφει μου δημιουργεί πρόβλημα μιας και το laptop έχει επεξεργαστή Intel? Με τις προηγούμενες εκδόσεις δεν είχα πρόβλημα βέβαια.
Τέλος αν όλα αυτά δεν παίζουν ρόλο τότε κάτι πάει στραβά γιατί μετά την εγκατάσταση κι ενώ πάει να εκκινήσει μου βγάζει μήνυμα
ότι το σύστημα δουλεύει σε Low grafics mode. Κάτι τέτοιο και μου λέει ότι πρέπει να το διορθώσω manualy. Και κάπου εκει σταματάει το boot.
Τι πρέπει να κάνω δηλαδη;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δεν θέλω να γίνομαι κουραστικός και αν αυτά που ρωτάω είναι απλά είναι επειδή δεν έχω μεγάλη εμπειρία στο σύστημα.
Γνώσεις ⇛ Linux: Αρχάριος ┃ Προγραμματισμός: Λίγο┃ Αγγλικά: Καλά
Λειτουργικό ⇛ Ubuntu 15.10 σε ACER ASPIRE 5738G
Προδιαγραφές ⇛ T6600│4GB Ram│ATI Mobility Radeon HD 4570│15.6 HD LCD
GEORGE1982
babeTUX
babeTUX

Εκτύπωση

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 15.04  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό Learner » 21 Σεπ 2015, 08:47

GEORGE1982 έγραψε:Είμαι αρχάριος στην χρήση του Linux...
:problem:
GEORGE1982 έγραψε:Επειδή γράφει Desktop υπάρχει πρόβλημα που το έβαλα σε laptop?

Όχι κανένα πρόβλημα.
GEORGE1982 έγραψε:Επίσης το amd που γράφει μου δημιουργεί πρόβλημα μιας και το laptop έχει επεξεργαστή Intel?