Καλημέρα επειδή είμαι νέος στο linux θα ήθελα να με βοηθήσετε αν μπορείτε σε κάποιες απορίες που έχω. Θέλω να βάλω windows στον υπολογιστή αλλά τώρα έχω Linux ubuntu 9.10 γίνεται να το κάνω? Έχω κοιτάξει στο forum αλλά δεν έχω καταλάβει κάτι. Το άλλο θέμα που θα ήθελα να με βοηθήσετε είναι ότι έχω εγκαταστήσει το victrualbox αλλά όταν πάω να ανοίξω ένα νέο λογισμικό όλα τα κάνω καλά και μου πετάξει ένα μήνυμα αλλά δεν το θυμάμαι ακριβώς λέει kvm emulator τι μπορεί να είναι λέτε?
Και ένα άλλο ότι το VMware δεν μπορώ να το κάνω εγκατάσταση γιατί δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το desktop εκεί που λέει cd desktop δεν βρίσκει τίποτα και δεν κάνει κάτι, εγώ τα αρχεία τα έχω στις λήψεις τι προτείνεται να κάνω? Ευχαριστώ εκ των πρότερων.




τι να κανω εχω εγκαταστησει καποια πακετα αλλα τιποτα.
