Έχω βάλει το conky στις εφαρμογές κατά την εκκίνηση (δλδ στην εντολή έβαλα το conky) αλλά παρατηρώ ότι μερικές φορές ανοίγει και άλλες όχι.... μία φορά άνοιξε και δεν επικαλιπτώταν από τα παράθυρα ήταν πάντα μπροστά... Επίσης παρατήρησα ότι το πλαίσιο του είναι σαν εικόνα δλδ αν πάρω τον κέρσορα και επιλέξω μία περιοχή πριν το conky και τον περάσω μετά το conky στην περιοχή που είναι το conky δεν βλέπω την πορτοκαλί γραμμή...
Υ.Γ. το conky που έχω είναι το conky lua



