Προβλημα με το bult-in μικροφωνο στην εφαρμογή Kiku  Το θέμα επιλύθηκε

...εφαρμογές για οτιδήποτε άλλο

Συντονιστής: konnn

Προβλημα με το bult-in μικροφωνο στην εφαρμογή Kiku

Δημοσίευσηαπό stilia.johny » 14 Μάιος 2012, 22:49

Εδω και μερικεσ μερες χρησημοποιω την εφαρμογή Kiku που ειναι μια εφαρμογή αναγνωρισης φωνης
Η εφαρμογη λειτουργει σχετικα καλα αλλα το βασικο προβλημα που αντημετοπιζω ειναι οτι Η εφαρμοφη λειτουργει και "ακουει" μονο οταν βαλω εξωτερικο μικροφωνο παρολο που το laptop εχει ενσοματωμενο μικροφωνο.
και οι υπολοιπες εφαρμογεσ οπωσ Skype και Sound recorder και Pvaucontrol/pvaumeter λειτουργουν κανονικα με το ενσωματομενο μικροφωνο....

Καμια ιδεα κανεις?
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 11.04 natty 32bit, Microsoft Windows XP Home Edition,Backtrack 5 R2 32bit
3 Intel Atom CPU N270 1.60GHz ‖ RAM 988 MiB ‖ Acer - Acer AOA150
4 Intel Mobile 945GME Express Integrated Graphics Controller [8086:27ae] (rev 03)
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 02) ⋮ hso0: 0af0:7211 Option ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR5001 Wireless Network Adapter [168c:001c] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
stilia.johny
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 21 Σεπ 2009, 01:22
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: stilia-johny
Εκτύπωση

Re: Προβλημα με το bult-in μικροφωνο στην εφαρμογή Kiku

Δημοσίευσηαπό c7p » 14 Μάιος 2012, 23:10

Χμ, για ψάξε στις ρυθμίσεις του προγράμματος και δες ποιά συσκευή εισόδου χρησιμοποιεί -αν υπάρχει τέτοια επιλογή-.
Άβαταρ μέλους
c7p
powerTUX
powerTUX
 
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: 30 Μάιος 2009, 16:09
Τοποθεσία: Κατερίνη
Εκτύπωση

Re: Προβλημα με το bult-in μικροφωνο στην εφαρμογή Kiku

Δημοσίευσηαπό stilia.johny » 15 Μάιος 2012, 22:47

den uparxei tipota....
leitourgei me bluetooth akoustika gia kinito kai me e3wteriko mic! den 3erw.. m fenete periergo!
:shifty:
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 11.04 natty 32bit, Microsoft Windows XP Home Edition,Backtrack 5 R2 32bit
3 Intel Atom CPU N270 1.60GHz ‖ RAM 988 MiB ‖ Acer - Acer AOA150
4 Intel Mobile 945GME Express Integrated Graphics Controller [8086:27ae] (rev 03)
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 02) ⋮ hso0: 0af0:7211 Option ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR5001 Wireless Network Adapter [168c:001c] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
stilia.johny
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 21 Σεπ 2009, 01:22
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: stilia-johny
Εκτύπωση

Re: Προβλημα με το bult-in μικροφωνο στην εφαρμογή Kiku

Δημοσίευσηαπό simosx » 17 Μάιος 2012, 18:16

Πες μας περισσότερα για την kiku. Είναι εφαρμογή που υποστηρίζει PulseAudio;
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση

Re: Προβλημα με το bult-in μικροφωνο στην εφαρμογή Kiku

Δημοσίευσηαπό stilia.johny » 18 Μάιος 2012, 18:36

Το Kiku είναι μια εφαρμογή αναγνώρισης φωνής, χρησιμοποιήσει είσοδο από Pulseaudio και Alsa. Για την αναγνώριση φωνής χρησιμοποιεί την ανοιχτή βιβλιοθήκη ακουστικών μοντελων Voxforce. Προς το παρον απο το επισιμο πακετο θποστιριζει μονο αγγλικα αλλα με παραμετροποίηση που δεν εχω δοκιμασει ακομα μπορει να υποστιριξει και ελλινικα δεδομενου οτι υπαρχουν στην Voxforce!

λειτουργει ως εξης: μιλας , ακουει , συγκρινει με το αρχειο τησ Voxforce , βγαζει ενα ποσοστο ομιοτιτασ τησ φονισ με το μοντελο τησ voxforce και υστερα εκτελει την εντολη που εχεισ συσχετισει. (χοντρα χοντρα!!!!!)
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Ικανοποιητικό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 11.04 natty 32bit, Microsoft Windows XP Home Edition,Backtrack 5 R2 32bit
3 Intel Atom CPU N270 1.60GHz ‖ RAM 988 MiB ‖ Acer - Acer AOA150
4 Intel Mobile 945GME Express Integrated Graphics Controller [8086:27ae] (rev 03)
5 eth0: Realtek RTL8101E/RTL8102E PCI Express Fast Ethernet controller [10ec:8136] (rev 02) ⋮ hso0: 0af0:7211 Option ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR5001 Wireless Network Adapter [168c:001c] (rev 01)
Άβαταρ μέλους
stilia.johny
babeTUX
babeTUX
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 21 Σεπ 2009, 01:22
Τοποθεσία: Αθήνα
IRC: stilia-johny
Εκτύπωση

Re: Προβλημα με το bult-in μικροφωνο στην εφαρμογή Kiku  Το θέμα επιλύθηκε

Δημοσίευσηαπό simosx » 18 Μάιος 2012, 20:04

Στο http://www.workinprogress.ca/kiku/video/ δείχνει το kiku και είναι πολύ όμορφη εφαρμογή.

Στο https://github.com/patricksebastien/kiku υπάρχει ο πηγαίος κώδικας και από τις οδηγίες μεταγλώττισης βλέπω ότι έχει αρκετές εξαρτήσεις.
Υπάρχουν πακέτα .deb για μέχρι και Ubuntu 11.04· έχεις 11.04;

Δεν βρήκα PPA για το KIKU, οπότε ή χρησιμοποιείς τα DEB που παρέχονται, ή μεταγλωττίζεις ο ίδιος.

Θα έπρεπε να λειτουργεί και με το ενσωματωμένο μικρόφωνο, μιας και από πλευρά εφαρμογής δεν υπάρχει διαφορά το πως το βλέπουν οι εφαρμογές.
Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι το ενσωματωμένο μικρόφωνο παράγει πολύ θόρυβο, οπότε το voxforge δε μπορεί να αναγνωρίσει την ομιλία.
Μπορείς να διαπιστώσεις αν πράγματι είναι κάτι τέτοιο;
προσωπικό ιστολόγιο ϗ πλανήτης Ubuntu-gr
Συμβάλετε και εσείς στο ελληνικό βιβλίο Ubuntu!
1 Γνώσεις Linux: Πολύ καλό ┃ Προγραμματισμού: Πολύ καλό ┃ Αγγλικών: Πολύ καλό
2 Ubuntu 13.10 saucy 3.11.0-031100rc1-generic 64bit (el_GR.UTF-8, Unity ubuntu)
3 AMD E-450 APU with Radeon HD Graphics ‖ RAM 3555 MiB ‖ Sony Corporation VAIO
4 AMD nee ATI Wrestler [Radeon HD 6320] [1002:9806] {fglrx_pci}
5 eth0: Atheros Inc. AR8151 v2.0 Gigabit Ethernet [1969:1083] (rev c0) ⋮ wlan0: Atheros Inc. AR9285 [168c:002b] (rev 01)
Φτιάξτε και εσείς τη δική σας υπογραφή (παραπάνω κείμενο) αυτόματα με κλικ εδώ!
simosx
Επίτιμο μέλος
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 10334
Εγγραφή: 11 Μάιος 2008, 18:52
Launchpad: simosx
IRC: simosx
Εκτύπωση


  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
    ΠΡΟΒΟΛΕΣ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Επιστροφή στο Εφαρμογές Άλλες-Διάφορες